AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.661
Het is zeker afzien.....gelukkig kunnen we (daarna) onze tekorten weer lekker aanvullen ;)

:thumbs:

Vandaag de kipschnitzel geprobeerd. Lekker!

Schnitzels zijn inderdaad heerlijk, kip is ook duidelijk aanwezig.

Awesome, bedankt beide voor de review :meal: !

Ik haal me kip nergens anders meer dan muscle meat, heb alle winkels geprobeerd maar je betaald gewoon voor water!

Bij muscle meat perfect!

Leuk om te lezen, bedankt! Gaat het om de Argentijnse kipfilets? Of kant en klare ?

Ik had bij mijn laatste bestelling een zak met 5x200gram rauwe kip blokjes waarvan de individuele zakjes zo aan elkaar geplakt/gevroren zaten dat ze niet los te maken waren zonder de zakjes te beschadigden. Opzich geen groot probleem en ik heb het ook nooit eerder meegemaakt, maar ik wilde het wel even melden.

Ah! Bedankt voor het melden, nog niet eerder gehoord bij dit prodiuct. Ik heb het doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst onze partner van dit product. Omdat je zegt ''geen groot probleem'' begrijp ik dat je het nog hebt kunnen gebruiken en vergoeding niet nodig is. Stel dat je het ooit nog tegen komt (ik ga uit van eenmalig incidident), leg het dan in de koelkast of in water. Dan trek je het niet kapot en het blijft toch 4 dagen goed.

Morgen weer bestellen. Ben benieuwd naar die kipsnitzels en de kippasteitjes. Jammer dat de zalmburgers op zijn, maar ik had begrepen dat de structuur niet goed was. Dat viel me de laatste tijd al op, toen jullie ze net hadden waren ze het lekkerst en stevigst. Maar alsnog een blijvertje.

• #9.663
Morgen weer bestellen. Ben benieuwd naar die kipsnitzels en de kippasteitjes. Jammer dat de zalmburgers op zijn, maar ik had begrepen dat de structuur niet goed was. Dat viel me de laatste tijd al op, toen jullie ze net hadden waren ze het lekkerst en stevigst. Maar alsnog een blijvertje.

Kipfiletschnitzel en kippastei zijn naar mijn mening verslavend, hoor wel wat je er van vond! Klopt wat je zegt over de zalburger maar ook de worst. Beide worden op het moment compleet opnieuw ontwikkeld, de structuur was te slap / kan beter. Over twee weken hopen wij deze opnieuw te lanceren!

Leuk om te lezen, bedankt! Gaat het om de Argentijnse kipfilets? Of kant en klare ?

Gaat om de kant en klare piri piri, thaise en toscaanse. Echt overheerlijk

Die piri piri verveelt ook niet. Zit nu al aan de 30kg van deze:D.

:thumbs:
Ah! Bedankt voor het melden, nog niet eerder gehoord bij dit prodiuct. Ik heb het doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst onze partner van dit product. Omdat je zegt ''geen groot probleem'' begrijp ik dat je het nog hebt kunnen gebruiken en vergoeding niet nodig is. Stel dat je het ooit nog tegen komt (ik ga uit van eenmalig incidident), leg het dan in de koelkast of in water. Dan trek je het niet kapot en het blijft toch 4 dagen goed.

Het was nog zeker goed te gebruiken, het was was alleen verrot lastig om de zakjes los te maken van elkaar. Ik heb nog een pak kip van dezelfde bestelling in mijn vriezer liggen, ik laat wel weten of het daar wel net als altijd makkelijk los te maken is.

Ik wou me inschrijven voor een waarschuwing als de zalmburgers er weer zijn, maar krijg deze melding na op de knop te klikken: "Invalid Form Key". Emailadres is gewoon goed.

de zalmworsten zijn van 6 maart naar onbekend. Neem aan dat het dan nog wel even kan duren?

Kan weer een mooi tijdje vooruit:heart:
Past ook precies in 1 lade.

PhotoGrid_1519909810446.jpg

Dat past in 1 lade? Grote vriezer of lijkt het meer dan het is? Ik heb een vriezer met 8 lades en zou het toch echt moeten verdelen over 2 zoals het eruit ziet :o

Was die cake wat? Is dat eiwit cake ofzo?

Oh en net weer een bestellinkje geplaatst...

Bestelling #100109514

Mijn vrouw zal me weer dankbaar zijn met 8,5 kilo spul in de vriezer :hahaha::hahaha:

• #9.673
Ik wou me inschrijven voor een waarschuwing als de zalmburgers er weer zijn, maar krijg deze melding na op de knop te klikken: "Invalid Form Key". Emailadres is gewoon goed.

Bedankt voor het melden ik laat er naar kijken.

de zalmworsten zijn van 6 maart naar onbekend. Neem aan dat het dan nog wel even kan duren?

Recept wordt vernieuwd, binding wordt verbeterd. Aanstaande donderdag proeven we de eerste test. Wordt deze door mij en alle collega's dit als positief ervaren, dan hoop ik het de donderdag daarop binnen te krijgen.

• #9.674
Oh en net weer een bestellinkje geplaatst...

Bestelling #100109514

Mijn vrouw zal me weer dankbaar zijn met 8,5 kilo spul in de vriezer :hahaha::hahaha:

Thnx voor je bestelling weer! Werd laatst gebeld door een klant die smeekte of er nog iets bij ze pakket kon omdat ze vriendin boos was omdat hij had gevraagd of ze ook wat wou. Het kan dus ook de andere kant op hehe.

Lol, had er helemaal niet bij stilgestaan als fanatiek vleeseter, maar al wel een paar keer gelezen dat het week zonder vlees is ofzo. Komt er net op het werk een pak met 17,5 kilo vlees binnen. Dat was dus meteen het gesprek van de dag :D

Scoob,
Kan er zijn dat er soms kwaliteitsverschil in de bakjes zit. Zelfde bestelling en zelfde keer in de vaatwasser;

Snap uiteraard dat jullier er niet direct iets aan kunnen doen.

8A35131F-4C52-4F92-9C5E-969D624CE24C.jpeg

Scoob,
Kan er zijn dat er soms kwaliteitsverschil in de bakjes zit. Zelfde bestelling en zelfde keer in de vaatwasser;

Snap uiteraard dat jullier er niet direct iets aan kunnen doen.

8A35131F-4C52-4F92-9C5E-969D624CE24C.jpeg
had ik ook altijd. Vandaar dat ik ze gewoon na 1x voortaan wegpleur en iedere bestelling gewoon weer nieuw haal, kosten geen drol die dingen

Komende zaterdag krijg ik flink wat eters over de vloer voor een verjaardag dus toch maar eens de kipspiezen besteld, wel zo makkelijk. Vanmiddag even eentje geprobeerd en ik heb er spijt van ze niet eerder te hebben besteld, ik kan niet geloven dat ze zo lekker smaken direct uit de magnetron. :eating:

Zijn deze vergelijkbaar qua smaak?
kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)

Dat past in 1 lade? Grote vriezer of lijkt het meer dan het is? Ik heb een vriezer met 8 lades en zou het toch echt moeten verdelen over 2 zoals het eruit ziet :o

Was die cake wat? Is dat eiwit cake ofzo?
Past prima in 1 lade. Helemaal geen grote vriezer. Is allemaal zo goed verpakt dat je het goed kwijt kunt.

Cake is wel lekker. Stort wel beetje in na dat je hem uit de magnetron haalt. Verder prima van smaak ook lekker met de stukjes gesmolten chocolade. Zou hem alleen niet zo snel weer bestellen. Was voor de probeer:p

Ik heb een vraag over de diepvries (kant-en-klare) groenten. In hoeverre kun je zeggen dat de vitamines daarin goed zijn behouden? Kun je dit vergelijken met normale verse groenten of weet je dat niet?
(Julienne, Goldmix en Mexicomix)

Terug
Naar boven