- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Het is zeker afzien.....gelukkig kunnen we (daarna) onze tekorten weer lekker aanvullen![]()
Schnitzels zijn inderdaad heerlijk, kip is ook duidelijk aanwezig.
Awesome, bedankt beide voor de review
! Ik haal me kip nergens anders meer dan muscle meat, heb alle winkels geprobeerd maar je betaald gewoon voor water!
Bij muscle meat perfect!
Leuk om te lezen, bedankt! Gaat het om de Argentijnse kipfilets? Of kant en klare ?
Ik had bij mijn laatste bestelling een zak met 5x200gram rauwe kip blokjes waarvan de individuele zakjes zo aan elkaar geplakt/gevroren zaten dat ze niet los te maken waren zonder de zakjes te beschadigden. Opzich geen groot probleem en ik heb het ook nooit eerder meegemaakt, maar ik wilde het wel even melden.
Ah! Bedankt voor het melden, nog niet eerder gehoord bij dit prodiuct. Ik heb het doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst onze partner van dit product. Omdat je zegt ''geen groot probleem'' begrijp ik dat je het nog hebt kunnen gebruiken en vergoeding niet nodig is. Stel dat je het ooit nog tegen komt (ik ga uit van eenmalig incidident), leg het dan in de koelkast of in water. Dan trek je het niet kapot en het blijft toch 4 dagen goed.

.
Wasdanu?