Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Kipschnitzels em struisvogelburgers getest en goedkeurd :meal: Weer 2 blijvertjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.642
Kipschnitzels em struisvogelburgers getest en goedkeurd :meal: Weer 2 blijvertjes!

Ah top, de twee nieuwste producten :thumbs:. Bedankt voor de review!

2mpk415.jpg

Zoete Aardappel 10% MADNESS bij Muscle Meat
1f954.png
1f924.png
!
27a1.png
Zoete Aardappel Actie

T/m 12 maart 10% korting op alle 6 verschillende zoete aardappel producten!

2705.png
Thuis geleverd door heel NL, BE en DE!
2705.png
6 varianten: blokjes, puree, friet, partjes, groenterijst en duo blokjes.
2705.png
Ready-to-eat: de zoete aardappel producten zijn al gegaard, dat scheelt heel wat tijd. Alleen opwarmen en klaar!
2705.png
Zoete aardappel staat bekend om zijn gezonden micronutriënten en past vrijwel bij ieder gerecht.

Ook hier zijn de kipfiletschnitzels goedgekeurd. Gewoon lekker en fijn dat je ze vanuit bevroren toestand gewoon kunt opwarmen. Op die manier, als we weer eens vergeten iets uit de vriezer te halen, super makkelijk en snel klaar!

Wat ik erg verrassend vond waren de kipfiletreepjes :heart:

De reepjes zijn van mooi formaat en vriezen niet aan elkaar. De enorme zak liet me wel schrikken :roflol: Paste niet in de vriezer, maar onderverdeeld in diepvrieszakjes in porties van 200gr ging gelukkig wel net lukken.

De kipfiletreepjes zijn wel een nieuwe favoriet en een blijvertje voor mij. Samen met de wraps (die overigens qua smaak ook echt veel lekkerder zijn dan die uit bijv. de supermarkt), beetje rucola, komkommer en wat knoflooksaus: een hemelse maaltijd :D

1519815343702.jpg

Ook hier zijn de kipfiletschnitzels goedgekeurd. Gewoon lekker en fijn dat je ze vanuit bevroren toestand gewoon kunt opwarmen. Op die manier, als we weer eens vergeten iets uit de vriezer te halen, super makkelijk en snel klaar!

De reepjes zijn van mooi formaat en vriezen niet aan elkaar. De enorme zak liet me wel schrikken :roflol: Paste niet in de vriezer, maar onderverdeeld in diepvrieszakjes in porties van 200gr ging gelukkig wel net lukken.

De kipfiletreepjes zijn wel een nieuwe favoriet en een blijvertje voor mij. Samen met de wraps (die overigens qua smaak ook echt veel lekkerder zijn dan die uit bijv. de supermarkt), beetje rucola, komkommer en wat knoflooksaus: een hemelse maaltijd :D

1519815343702.jpg

Ziet er idd lekker uit maar hoe begin je dr aan :p

Heb jij zoveel ruimte ...das een flinke ....lekker hoor eet smakelijk ;)

Eindelijk weer eens een bestelling geplaatst nu mijn vriezer vrij leeg is :engel:
En natuurlijk genoeg extra's wat niet zo heel hard nodig was maar wel erg lekker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.655

Leuk om te lezen HillR bedankt! Samen met Natty87 onderaan doen de dames op het forum het goed, mooie foto :thumbs:, thnx!

pfff kan je daar van leven? das mijn ontbijt.....bijna haha...Succes!!

Mijn vriendin zat in haar bikini wedstrijd laatste fase eerst een week 1000 en toen laatste week 800kcal, gemoedstoestand ging kapot :o, niet normaal, maar het resultaat was er wel.
Eindelijk weer eens een bestelling geplaatst nu mijn vriezer vrij leeg is :engel:
En natuurlijk genoeg extra's wat niet zo heel hard nodig was maar wel erg lekker.

Kan weer een mooi tijdje vooruit:heart:
Past ook precies in 1 lade.

Mooie foto, bedankt :D Gaat vast goed smaken!

Aghhh, ik wil ook weer bestellen. Even flink dooreten.
Hoe zijn die schnitzels?

Qua sales zijn de kipfiletschnitzels echt een hit en heb niks anders dan goede feedback terug gehad van klanten.

Mijn vriendin zat in haar bikini wedstrijd laatste fase eerst een week 1000 en toen laatste week 800kcal, gemoedstoestand ging kapot :o, niet normaal, maar het resultaat was er wel.

Het is zeker afzien.....gelukkig kunnen we (daarna) onze tekorten weer lekker aanvullen ;)

Schnitzels zijn inderdaad heerlijk, kip is ook duidelijk aanwezig.

Ik haal me kip nergens anders meer dan muscle meat, heb alle winkels geprobeerd maar je betaald gewoon voor water!

Bij muscle meat perfect!

Vandaag de kipschnitzel geprobeerd. Lekker!

Ik had bij mijn laatste bestelling een zak met 5x200gram rauwe kip blokjes waarvan de individuele zakjes zo aan elkaar geplakt/gevroren zaten dat ze niet los te maken waren zonder de zakjes te beschadigden. Opzich geen groot probleem en ik heb het ook nooit eerder meegemaakt, maar ik wilde het wel even melden.

Terug
Naar boven