janzmeister
Cool Novice
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kipschnitzels em struisvogelburgers getest en goedkeurdWeer 2 blijvertjes!

Paste niet in de vriezer, maar onderverdeeld in diepvrieszakjes in porties van 200gr ging gelukkig wel net lukken. 

Ook hier zijn de kipfiletschnitzels goedgekeurd. Gewoon lekker en fijn dat je ze vanuit bevroren toestand gewoon kunt opwarmen. Op die manier, als we weer eens vergeten iets uit de vriezer te halen, super makkelijk en snel klaar!
Wat ik erg verrassend vond waren de kipfiletreepjes
De reepjes zijn van mooi formaat en vriezen niet aan elkaar. De enorme zak liet me wel schrikkenPaste niet in de vriezer, maar onderverdeeld in diepvrieszakjes in porties van 200gr ging gelukkig wel net lukken.
De kipfiletreepjes zijn wel een nieuwe favoriet en een blijvertje voor mij. Samen met de wraps (die overigens qua smaak ook echt veel lekkerder zijn dan die uit bijv. de supermarkt), beetje rucola, komkommer en wat knoflooksaus: een hemelse maaltijd
![]()

Heb jij zoveel ruimte ...das een flinke ....lekker hoor eet smakelijk![]()
Ik maak ze voor @Punjab

Kan weer een mooi tijdje vooruit
Past ook precies in 1 lade.
![]()
Dunno, ga ik straks achter komen. Denk wel dat ze goed smaken gezien alle positieve berichten.Aghhh, ik wil ook weer bestellen. Even flink dooreten.
Hoe zijn die schnitzels?
Wasdanu?Ook hier zijn de kipfiletschnitzels goedgekeurd. Gewoon lekker en fijn dat je ze vanuit bevroren toestand gewoon kunt opwarmen. Op die manier, als we weer eens vergeten iets uit de vriezer te halen, super makkelijk en snel klaar!
Wat ik erg verrassend vond waren de kipfiletreepjes
De reepjes zijn van mooi formaat en vriezen niet aan elkaar. De enorme zak liet me wel schrikkenPaste niet in de vriezer, maar onderverdeeld in diepvrieszakjes in porties van 200gr ging gelukkig wel net lukken.
De kipfiletreepjes zijn wel een nieuwe favoriet en een blijvertje voor mij. Samen met de wraps (die overigens qua smaak ook echt veel lekkerder zijn dan die uit bijv. de supermarkt), beetje rucola, komkommer en wat knoflooksaus: een hemelse maaltijd![]()
pfff kan je daar van leven? das mijn ontbijt.....bijna haha...Succes!!
, niet normaal, maar het resultaat was er wel. Eindelijk weer eens een bestelling geplaatst nu mijn vriezer vrij leeg is![]()
En natuurlijk genoeg extra's wat niet zo heel hard nodig was maar wel erg lekker.
Gaat vast goed smaken!Aghhh, ik wil ook weer bestellen. Even flink dooreten.
Hoe zijn die schnitzels?
Mijn vriendin zat in haar bikini wedstrijd laatste fase eerst een week 1000 en toen laatste week 800kcal, gemoedstoestand ging kapot, niet normaal, maar het resultaat was er wel.