Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.783
Je moet wel in bulk bestellen zie ik om de verpakkings- en vervoerskosten eruit te halen?

We werken met vriespunten waarvan je er 4 moet hebben wil je kunnen afrekenen om inderdaad de droogijs kosten en isolatie zak op ons te kunnen nemen. Dit, door de lage kg prijzen die we aanbieden. Je kunt een mix maken van. Het hoeft niet 4kg vlees te zijn.
-1kg Vlees / vis = 1 punt
-Zak groente, fruit, koolhydraten = 0.5 punt.

Deze minimale bestelling komt gemiddeld tussen de 20 en 40euro uit, afhankelijk van wat je besteld. Zo heb je voor 2 euro al een groentemix en dat geeft je al 0.5 punt!
De producten blijven minimaal 10 maanden goed, op komt het dus zeker met 0% verlies aan weggooien.

We werken met vriespunten waarvan je er 4 moet hebben wil je kunnen afrekenen om inderdaad de droogijs kosten en isolatie zak op ons te kunnen nemen. Dit, door de lage kg prijzen die we aanbieden. Je kunt een mix maken van. Het hoeft niet 4kg vlees te zijn.
-1kg Vlees / vis = 1 punt
-Zak groente, fruit, koolhydraten = 0.5 punt.

Deze minimale bestelling komt gemiddeld tussen de 20 en 40euro uit, afhankelijk van wat je besteld. Zo heb je voor 2 euro al een groentemix en dat geeft je al 0.5 punt!
De producten blijven minimaal 10 maanden goed, op komt het dus zeker met 0% verlies aan weggooien.
Ik snap het, bedankt voor je reactie! Goed systeem hoor. Hoelang blijft zo'n biefstuk goed in de vriezer, onbepaalde tijd in principe toch lijkt me?

• #9.785
Ik snap het, bedankt voor je reactie! Goed systeem hoor. Hoelang blijft zo'n biefstuk goed in de vriezer, onbepaalde tijd in principe toch lijkt me?
Ok top :thumbs:
De exacte datum staat op elk pakje (minimaal 10 maanden). Daarna kan je het nog wel eten, maar de smaak en kleur kan achteruit gaan hierna.

Ok top :thumbs:
De exacte datum staat op elk pakje (minimaal 10 maanden). Daarna kan je het nog wel eten, maar de smaak en kleur kan achteruit gaan hierna.
Raad je aan om ermee te reizen? Ik ga namelijk binnenkort verhuizen. Anders wacht ik nog even met bestellen.

• #9.787
Raad je aan om ermee te reizen? Ik ga namelijk binnenkort verhuizen. Anders wacht ik nog even met bestellen.

Stel je kiest vrijdag als aflever dag, dan sturen wij het donderdag op en dan is het zowel de vrijdag als hele zaterdag bevroren wanneer je het pakket dicht laat. Als je bij ontvangst alles in de vriezer legt, vervolgens alles terug doet in de isolatiezak wanneer je verhuist, dan houd de zak het minimaal 12 uur lang bevroren, mits goed dichtgetaped en zo strak mogelijk om de producten.

Ondertussen al wat meer bekend over de zalmburgers/worsten? Ben de kip beu haha :P

Done :)

en alsjeblieft.... neem de paardenbiefstuk terug in het assortiment please :o

Vraag aan jullie:

We zijn de laatste tijd bezig het aantal reviews omhoog te krijgen. We hebben er weinig t.o.v. van het aantal klanten dat we hebben en dat is jammer. Vraag aan jullie: kunnen jullie helpen met onze google reviews? We hebben er nog maar 7 :o. Als jullie tijd hebben zou het super zijn, dit kan via de volgende link, aan de rechtkant onderaan de knop ''review schrijven'': muslcemeat - Google zoeken

Muslcemeat :roflol:

Laat dat maar aan mij over, ik sloop het wel. Ik upload 3 foto's, toont hij er nul. Probeer ik het nogmaals toont hij ineens 3x2 foto's van de 3. En ik kan geen foto's verwijderen.

Ik ben de gelukkig winnaar van € 100 te goed, Musclemeat en @Scoobz0r , bedankt, toppie!! :cheer:
Gisteren even een grote bestelling geplaatst, moest alsnog € 345 afrekenen, heb nu al medelijden met de pakketbezorger. :D

Die gekruide kipblokjes, pulled chicken en runderkogelbiefstuk stukken blijven super! Qua smaak en macro's.

Nog even wat nieuwe producten geprobeerd en de varkenshaas is echt heerlijk mals. De zoete aardappelblokjes bevroren in de pan gegooit en waren ook goed te doen, volgende keer eens met de airfryer proberen. De argentina fire runderstukken vond ik wat minder. Vond de marinering iets te overdreven maar als ik zo de reviews lees vinden mensen het helemaal geweldig. Ik ga volgende keer in ieder geval voor de naturel veesie

heb nu 2 keer besteld, eigenlijk alles kant en klaar:
Kip = goed qua smaak om zo te eten
Kipsnitzel = lekker, wel even in de pan
Pulled kip = heerlijk om op broodje te doen
Vond de bruine rijst groentepan ook heerlijk, zowel warm als koud met wat vlees.
En groenterijst sweet life ook goed te doen.
Enige wat ik niet lekker vond was de broccoli, deze vond ik te hard (maar dat staat ook zo op de website, mijn vriendin vind hem wel lekker)

Heb ook musclefood pepered beef jerky besteld maar heb deze gelijk weggegooit, vond hem smaakloos (heb nog nooit beef jerky op, misschien hoort de smaak zo)

Ga er zeker vaker bestellen.

Heb nu voor de 2e keer besteld:
Kant en klaar:
Kip naturel en mediterrane: lekker zowel koud als warm
Kip pulled meat: goed voor op broodje
Bruine rijst groentemix: lekker zowel warm als koud met wat vlees erdoor
Broccoli: iets te hard voor mijn smaak (vriendin vind hem wel lekker) maar dat staat beschreven.
Kip snitzels: Lekkerste uit de pan.
Groenterijst sweet life ook goed te doen.
En verschillende zoete aardappel producten besteld, allemaal prima te eten.

Vind alleen de website onoverzichtelijk, zie onderstaande foto.
Je hebt eerst diepvries en pakketten, waar je eten kan bestellen.
Vervolgens recepten, waar je niks kunt bestellen
Hierna supplementen en snacks
En hierna weet eten wat je kunt bestellen.
Zou het zelf opdelen als:
Nieuw-Diepvries-Paketten-Non diepvries-Samples-Protein snacks- Recepten & inspiratie en als laatst Begeleiding.
December Gifts kan er ondertussen wel uit XD
Naamloos.jpg

• #9.796
Laat dat maar aan mij over, ik sloop het wel. Ik upload 3 foto's, toont hij er nul. Probeer ik het nogmaals toont hij ineens 3x2 foto's van de 3. En ik kan geen foto's verwijderen.

Haha, shit happens. Wel mooie foto's! Bedankt hiervoor.

Ik ben de gelukkig winnaar van € 100 te goed, Musclemeat en @Scoobz0r , bedankt, toppie!! :cheer:
Gisteren even een grote bestelling geplaatst, moest alsnog € 345 afrekenen, heb nu al medelijden met de pakketbezorger. :D

Die gekruide kipblokjes, pulled chicken en runderkogelbiefstuk stukken blijven super! Qua smaak en macro's.

Ah, die wordt vandaag ingepakt zie ik, bedankt voor je mooie bestelling die je boven de 100euro hebt gedaan! Postbode gaat het zwaar hebben idd :flex:.

Nog even wat nieuwe producten geprobeerd en de varkenshaas is echt heerlijk mals. De zoete aardappelblokjes bevroren in de pan gegooit en waren ook goed te doen, volgende keer eens met de airfryer proberen. De argentina fire runderstukken vond ik wat minder. Vond de marinering iets te overdreven maar als ik zo de reviews lees vinden mensen het helemaal geweldig. Ik ga volgende keer in ieder geval voor de naturel veesie

Bedankt voor de review! Klopt, argentina fire is ook de meeste verkochte en opnieuw gekochte marinade. Misschien smaken de andere marinades je beter. Je kunt op de sample pagina hiervoor kijken zodat je 1 pakje toevoegd ipv meerderen, anders gewoon voor naturel gaan, zie maar wat je doet! Samples

heb nu 2 keer besteld, eigenlijk alles kant en klaar:
Kip = goed qua smaak om zo te eten
Kipsnitzel = lekker, wel even in de pan
Pulled kip = heerlijk om op broodje te doen
Vond de bruine rijst groentepan ook heerlijk, zowel warm als koud met wat vlees.
En groenterijst sweet life ook goed te doen.
Enige wat ik niet lekker vond was de broccoli, deze vond ik te hard (maar dat staat ook zo op de website, mijn vriendin vind hem wel lekker)

Heb ook musclemeat pepered beef jerky besteld maar heb deze gelijk weggegooit, vond hem smaakloos (heb nog nooit beef jerky op, misschien hoort de smaak zo)

Ga er zeker vaker bestellen.

Heb nu voor de 2e keer besteld:
Kant en klaar:
Kip naturel en mediterrane: lekker zowel koud als warm
Kip pulled meat: goed voor op broodje
Bruine rijst groentemix: lekker zowel warm als koud met wat vlees erdoor
Broccoli: iets te hard voor mijn smaak (vriendin vind hem wel lekker) maar dat staat beschreven.
Kip snitzels: Lekkerste uit de pan.
Groenterijst sweet life ook goed te doen.
En verschillende zoete aardappel producten besteld, allemaal prima te eten.

Vind alleen de website onoverzichtelijk, zie onderstaande foto.
Je hebt eerst diepvries en pakketten, waar je eten kan bestellen.
Vervolgens recepten, waar je niks kunt bestellen
Hierna supplementen en snacks
En hierna weet eten wat je kunt bestellen.
Zou het zelf opdelen als:
Nieuw-Diepvries-Paketten-Non diepvries-Samples-Protein snacks- Recepten & inspiratie en als laatst Begeleiding.
December Gifts kan er ondertussen wel uit XD

Wow, super review, bedankt!! De original en peppered hebben het laagste % smaak toevoegingen en zijn daardoor het hoogst in eiwit. De Tandoori, teriyaki en thai zijn smaak explosies. Als het gedroogde vlees je beviel, dan raad ik je zeker aan om één van deze smaken een keer te proberen! Deze toevoegingen maken het vlees ook wat zachter van structuur. De broccoli is bijtgaar gemaakt, het is wat je zegt inderdaad wat op de site staat. De meeste vinden dit meteen goed, andere willen hem zachter hebben. Dan kan je hem nog even stomen / langer opwarmen.
Bedankt voor de feedback @ menu. Ik wou dat hier sowieso nog een keer bespreken. We hebben in korte tijd er zoveel bij gekregen dat het even weer georderd moet worden. Ik neem je feedback mee! Via de recepten kan besteld worden. Klik op een recept en onderaan zie je de producten die voor het recept zijn gebruikt met toevoeg knop.

Heb wat reviews ook op de website gezet.

Heb mijn bestelling binnen. Als ik de verschillende artikelen heb getest, zal ik mooie reviews plaatsen.
IMG_20180323_185425.jpg IMG_20180323_185325.jpg IMG_20180323_184628_1.jpg

@Scoobz0r : verpakking was opengescheurd, maar ik neem aan dat dit geen issue is als ik het direct herverpak en invries?
IMG_20180323_183544.jpg

Terug
Naar boven