MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bij bcc lang geleden de duurste gekocht van 30euro. En dat doe je dan puur uit gevoelskwestie omdat het belangrijk voor je is, dus duurste want 'beste'. Maar heb tegenwoordig ook deze voor bijna de helft: XXL Keukenweegschaal . Heb net wat testjes voor je gedaan en geven op de gram exact hetzelfde steeds weer dus waar betaal je dan extra voor :o .

Super! :) Thanks

De meeste keukenweegschalen voldoen prima. Zelf geef ik de voorkeur naar een ontwerp dat er zo uit ziet als die van XXL die @Scoobz0r aanraadde. Ik heb een vergelijkbare bij de Lidl gekocht voor een habbekrats, prima dingetje. Bij is eenmaal een keukenweegschaal defect geraakt, maar dat was mijn eigen schuld (water in gekomen). Nu heb ik er 2 voor het geval er ooit één stuk gaat. Zonder ben ik namelijk helemaal lost.

Mocht je heel nauwkeurig willen wegen (0,1 gram) kun je beter een weeglepel kopen. Dit is alleen nodig als je bijvoorbeeld iets (in een kleine hoeveelheid) bakt waarvoor de samenstelling van de kruiden heel nauw komt (speculaaskruiden, koekjes ofzo). Voor gewoon rijst, havermout, pasta etc. voldoet elke simpele keukenweegschaal.

De meeste keukenweegschalen voldoen prima. Zelf geef ik de voorkeur naar een ontwerp dat er zo uit ziet als die van XXL die @Scoobz0r aanraadde. Ik heb een vergelijkbare bij de Lidl gekocht voor een habbekrats, prima dingetje. Bij is eenmaal een keukenweegschaal defect geraakt, maar dat was mijn eigen schuld (water in gekomen). Nu heb ik er 2 voor het geval er ooit één stuk gaat. Zonder ben ik namelijk helemaal lost.

Mocht je heel nauwkeurig willen wegen (0,1 gram) kun je beter een weeglepel kopen. Dit is alleen nodig als je bijvoorbeeld iets (in een kleine hoeveelheid) bakt waarvoor de samenstelling van de kruiden heel nauw komt (speculaaskruiden, koekjes ofzo). Voor gewoon rijst, havermout, pasta etc. voldoet elke simpele keukenweegschaal.

Holy shit ik wist niet eens dat weeglepels bestonden. Dat is super chill voor mayo enzo!

Holy shit ik wist niet eens dat weeglepels bestonden. Dat is super chill voor mayo enzo!
Google maar eens op weeglepel, dan krijg je genoeg hits.
upload_2018-4-2_15-36-1.png

Leuk om te lezen, super :)!!
De beef sticks zijn niet van ons, ofwel niet ons eigen ontwikkelde product. De zit geen marge op om een staffel aan te kunnen. Kan het niet lager dan 3 euro verkopen. Misschien als je bij hun zelf aanklopt, al liggen ze in Duitsland ook voor 3 euro.

Ik zie dat als je ze per 20 bij hun zelf besteld dat je dan nog een kleine korting krijgt, maar je hebt dan geen keuze in de smaken. Ik blijf ze voortaan gewoon bij jullie bestellen, duur zijn ze niet in verhouding tot soortgelijke producten en vlees kost nu eenmaal meer dan whey.

Ik zie dat jullie rijst soorten niet een hele hoge voedingswaarde heeft. Komt dit omdat het al kant en klaar is? Dan begrijp ik ook wel dat je bijna het dubbele nodig hebt aan grammen. Als ik het zelf maak word mijn 100g ongekookt ook 200g natuurlijk.

Heb denk ik mijzelf al antwoord gegeven.

Enig idee wanneer de panga weer voorradig is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.828
Ik zie dat jullie rijst soorten niet een hele hoge voedingswaarde heeft. Komt dit omdat het al kant en klaar is? Dan begrijp ik ook wel dat je bijna het dubbele nodig hebt aan grammen. Als ik het zelf maak word mijn 100g ongekookt ook 200g natuurlijk.

Heb denk ik mijzelf al antwoord gegeven.

Enig idee wanneer de panga weer voorradig is?

Inderdaad wat je zegt. Vergelijk de koolhydraten of kcal van rauw en bereid met elkaar en dan zie je een verhouding van 2.5x. 100gr rauwe basmati komt bij de zak overeen met 250gr. Zelf rijst maken ben je altijd goedkoper uit natuurlijk echter heeft de zak twee voordelen.
1: snelheid. Ik heb altijd een koolhydraat zak liggen in mijn vriezer voor de keren dat ik geen, weinig tijd of geen zin heb. Aantal gram schudden, magnetron in en klaar ipv water opzetten, wachten en afgieten. 2: de kwaliteit is zeer stabiel. Zelfde graden en hoeveelwater wordt elke zak mee gemaakt. Elke bereide korrel is elke maaltijd hetzelfde. Als je thuis niet met een rijstkoker maar gewoon een pan met water werkt is het de ene keer klef, soms droog, ik werd er gek van :o.

Betekent dit dat 1 vd 3 dozen morgen pas komt?
20180404_133025.jpg
20180404_133016.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.830
Betekent dit dat 1 vd 3 dozen morgen pas komt?

Ik heb even gekeken. Je bestelling was dermate groot dat ons systeem heeft ingeschat dat het in 3 dozen moet. De inpakker heeft het echter toch in 2 dozen gekregen. Daarvoor is zendbon 1 en 3 gebruikt, deze zijn aangekomen bij de ophaallocatie. Zendbon 2 kun je negeren! Je ziet straks 2 pakketten en daar zit alles in. Sorry voor enige verwarring :).

Ik heb even gekeken. Je bestelling was dermate groot dat ons systeem heeft ingeschat dat het in 3 dozen moet. De inpakker heeft het echter toch in 2 dozen gekregen. Daarvoor is zendbon 1 en 3 gebruikt, deze zijn aangekomen bij de ophaallocatie. Zendbon 2 kun je negeren! Je ziet straks 2 pakketten en daar zit alles in. Sorry voor enige verwarring :).

@wovano
Wat heb jij ooit allemaal besteld :roflol:

Bedankt voor de opheldering :)

@wovano
Wat heb jij ooit allemaal besteld :roflol:
Ik bestel best al een tijd bij musclemeat en over het algemeen dezelfde dingen meestal. Kipblokjes, die nieuwe kip met paprika chili smaak nu, gemarineerde biefstuk stukken, zoete aardappel en diverse soorten groente

Bedankt voor de opheldering :)

Ik bestel best al een tijd bij musclemeat en over het algemeen dezelfde dingen meestal. Kipblokjes, die nieuwe kip met paprika chili smaak nu, gemarineerde biefstuk stukken, zoete aardappel en diverse soorten groente

Ka nje laten weten hoe die paprika chilli is? Ik ga over 1.5 week ook weer een bestelling doen, wou die ook meenemen.

Onze vriezer is bijna leeg, dan een keer laten ontdooien en schoon maken en dan kan de eerste bestelling de deur uit :-) Heb al gezien dat er ook genoeg glutenvrij te krijgen is en wordt allemaal keurig aangegeven op de site. Gelukkig heb ik er zelf geen last van maar mijn vriendin is er allergisch voor. En zij wil ook wel graag het één en ander gaan proberen van Muscleleat :D

Prijs je gelukkig, ik ben qua eten blij dat ik niet in haar schoenen sta. Altijd maar moeten kijken naar de ingrediënten, in restaurants altijd maar weer vragen wat wel en wat niet kan. Regelmatig een restaurant weer uit lopen omdat ze niks willen... Best frustrerend soms.

Ik snap het helemaal, het is echt ruk als je allergisch bent voor gluten (of welke voedingsmiddelen/stoffen dan ook), maar tegenwoordig is Miep die ooit eens een opgeblazen gevoel heeft gehad gelijk lactose intollerant of heeft ze een glutenallergie.

Daar heb je idd wel gelijk in, het lijkt tegenwoordig soms wel of het een hype is om ergens intolerant of allergisch voor te zijn. Helaas wordt mijn vriendin er echt ziek van, en niet zo'n beetje ook...

Net mijn 3e bestelling gedaan, De kan en klare kipfilet blokjes plus bruine rijst quinoa groente pan vind ik echt heerlijk, heb van allebei 2 kg besteld.
Verder vond mijn vriendin die gratis maaltijd, pasta bolognese, die we vorige keer erbij kregen lekker, dus ook daar een paar van besteld.
En de kipsnitzel burger, jalapeno hamburger, kangoeroeburger en beef meat balls peppered besteld.

Scoobzor,

Ik kwam er toevallig achter door op beef te klikken dat die beef meat balls ook kant en klaar zijn, deze staan echter niet onder het kopje kant en klaar.

Ka nje laten weten hoe die paprika chilli is? Ik ga over 1.5 week ook weer een bestelling doen, wou die ook meenemen.
Net gegeten en het is erg lekker. Ik denk dat ik gemiddeld ben wat betreft pittig eten. Ik hou niet van heel pittig, maar ik vind niet snel iets echt pittig. Dit is precies goed qua smaak en pittigheid wat mij betreft.

Heb ook een review op de site gezet @Scoobz0r

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven