MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.763
Holy shit! Die pasteitjes zijn echt bizar lekker!
Helemaal i.c.m. Sriracha hot chili (extra groot: 740ml)
Voor iedereen! Bestelleuuhhh!

Denk dat het de lekkeste tussendoor / snack is we hebben :)!

Heb ze ook al op mn verlanglijstje gezet:p ben benieuwd. Evenals de loempia's .

Jalapeno burgers al eens gehad? Ook zeker een aanrader:heart:

Helaas de vriezer nog vrij vol:( nog ffies wachten.

Zoveel wensen, zo weinig ruimte :meal: :D!

Laatst bewerkt:
Het was nog zeker goed te gebruiken, het was was alleen verrot lastig om de zakjes los te maken van elkaar. Ik heb nog een pak kip van dezelfde bestelling in mijn vriezer liggen, ik laat wel weten of het daar wel net als altijd makkelijk los te maken is.

Ik was vergeten feedback te geven, maar de aan elkaar geplakte zakjes kip is denk ik een eenmalig probleem geweest het andere pak met een zelfde verpakkingsdatum had dat probleem niet.

Ha, lang niet meer geweest hier.. zoveel nieuwe dingen weer.. top!

En gefeliciteerd @Scoobz0r

Ik vond net na het opruimen van mijn vriezer nog 5 stuks gemarineerde biefstuk stukken met tht 25-1-2018. Het is al die tijd gewoon op -20 bevroren geweest. Kan ik ze beter echt niet meer eten of gaat het nog wel?

Gewoon eten!

• #9.769
Ha, lang niet meer geweest hier.. zoveel nieuwe dingen weer.. top!

En gefeliciteerd @Scoobz0r

Bedankt DeepblueTonijn :)! Zitten inmiddels op meer dan 250producten.

Ik vond net na het opruimen van mijn vriezer nog 5 stuks gemarineerde biefstuk stukken met tht 25-1-2018. Het is al die tijd gewoon op -20 bevroren geweest. Kan ik ze beter echt niet meer eten of gaat het nog wel?

Ik zou het gewoon eten.

Laatst ook een stel kipburgers (original) gegeten die “over de datum” waren. Smaak was prima, en ik leef nog steeds.

Door de omloop snelheid hier kom je niet gauw onder 10 maanden houdbaarheid. Je kan een product dat 4 jaar bevroren is zelfs nog eten. Waarom er één jaar op staat is omdat de kleur en smaak achteruit kan gaan hierna en dan staan we zelf niet meer acher het product. Maar over ziekteverwekkers hoeft je dus geen zorgen te maken.

• #9.770
Vraag aan jullie:

We zijn de laatste tijd bezig het aantal reviews omhoog te krijgen. We hebben er weinig t.o.v. van het aantal klanten dat we hebben en dat is jammer. Vraag aan jullie: kunnen jullie helpen met onze google reviews? We hebben er nog maar 7 :o. Als jullie tijd hebben zou het super zijn, dit kan via de volgende link, aan de rechtkant onderaan de knop ''review schrijven'': muslcemeat - Google zoeken

Laatst bewerkt:
Done.

• #9.773
Bedankt!! Al 3 er bij :thumbs: super.

Verkopen jullie entrecôte of ander goed rundvlees?

Done!

Terug
Naar boven