AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.801
Heb wat reviews ook op de website gezet.

Bedankt!!

Heb mijn bestelling binnen. Als ik de verschillende artikelen heb getest, zal

@Scoobz0r : verpakking was opengescheurd, maar ik neem aan dat dit geen issue is als ik het direct herverpak en invries?

Zo... heftige supply :meal: bedankt!! Klopt. Jouw of mijn verpakking maakt niet uit. Zolang bevroren is en afgedekt (tegen vriesbrand) gebeurt er niks. Sorry voor de scheur! Pakketten zullen te zwaar zijn geweest voor deze verpakkimg en vervoer dit keer.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #9.803
Kip scheelt gigantisch maar tartaargehakt niet zo veel, dus gewoon de vriezer vol kip en gehakt bij slager :p

Review geplaatst trouwens

Bedankt voor de review, helpt ons erg! Tip: probeer producten 1 op 1 te vergelijken. Tartaar verkopen we (nog) niet. Dit zit rond het 10% vet. Als dit in je dieet past gewoon doen! Wat we hebben is Gehakt van 5% en runderkogelbiefstuktartaar van 2.0% vet en dat is een andere klasse vlees.

• #9.804
op5ok6.jpg

1f414.png
Actie: 6-soorten ready-to-eat kip!
1f414.png

Tijdelijk voor de zeer scherpe prijs van €7.20/kg. Scherper geprijsd dan rauwe kipfilet uit de supermarkt!
27a1.png
Kip-actie
2705.png
Maar liefst 6-soorten (roasted, steamed etc.)
2705.png
Kip it simple: niet meer snijden, koken en handen wassen.
2705.png
Direct eetbaar en makkelijk mee te nemen.
2705.png
Geen onnodige toevoegingen zoals MSG.

Vorige week weer 10kg gehaald:treuren:.

Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100112008

Hopla...de vrouw weer boos gemaakt. Maar is het waard! :D

• #9.810
Even snel wat bestellen levert weer een overvolle vriezer op. #100112315

Toch maar eens ruimte in de schuur maken voor een extra vriezer.

Die kip vliegt er door :eating:

Ben benieuwd naar de nieuwe versie! drool:

• #9.815
Even snel wat bestellen levert weer een overvolle vriezer op. #100112315

Toch maar eens ruimte in de schuur maken voor een extra vriezer.

Zie ik Steks daar de beef sticks proberen :meal:. Product dat ik tussendoor heb ingekocht en op de website heb geplaatst :D. Hoor graag wat je er van vindt. Grootte bestelling trouwens, bedankt!!

Die kip vliegt er door :eating:

Ben benieuwd naar de nieuwe versie! drool:

ik zie dat je straks weer een behoorlijke stack kip hebt liggen :thumbs:. Leuk dat je het nieuwe product gaat proberen. Als het een succes is, zitten we er aan te denken meer smaken te ontwikkelen. Hoor daarom graag wat je er van vond: Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF)

Zojuist de beef sticks chili gegeten en die zijn erg lekker, ik houd sowieso wel van droge worst e.d. en deze variant heeft erg nette voedingswaardes. Is het een optie om een bulkkorting te geven? Ik weet niet hoeveel er in een omverpakking zitten?

En ook de andere beef stick smaakt super.

Ik zal alleen maar vaker en meer gaan bestellen vanaf nu, onze kleine dreumes van twee vind zoete aardappel puree met groente rijst heerlijk en er is nog veel meer baby/peuter voedsel met jullie spullen te maken.

• #9.818
En ook de andere beef stick smaakt super.

Ik zal alleen maar vaker en meer gaan bestellen vanaf nu, onze kleine dreumes van twee vind zoete aardappel puree met groente rijst heerlijk en er is nog veel meer baby/peuter voedsel met jullie spullen te maken.

Leuk om te lezen, super :)!!
De beef sticks zijn niet van ons, ofwel niet ons eigen ontwikkelde product. De zit geen marge op om een staffel aan te kunnen. Kan het niet lager dan 3 euro verkopen. Misschien als je bij hun zelf aanklopt, al liggen ze in Duitsland ook voor 3 euro.

@Scoobz0r
Kan jij een goede keukenweegschaal aanraden? ???
Mijne heeft een beetje de geest gegeven, jij weet vast wel welke een beetje handig in gebruik is.

• #9.820
@Scoobz0r
Kan jij een goede keukenweegschaal aanraden? ???
Mijne heeft een beetje de geest gegeven, jij weet vast wel welke een beetje handig in gebruik is.

Bij bcc lang geleden de duurste gekocht van 30euro. En dat doe je dan puur uit gevoelskwestie omdat het belangrijk voor je is, dus duurste want 'beste'. Maar heb tegenwoordig ook deze voor bijna de helft: XXL Keukenweegschaal . Heb net wat testjes voor je gedaan en geven op de gram exact hetzelfde steeds weer dus waar betaal je dan extra voor :o .

Terug
Naar boven