- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Invriezen maakt de cellen van het vlees kapot waardoor het water er makkelijker uit loopt, de structuur veranderd en het vlees sneller uitdroogt.. gooi supermarkt kip in de vriezer en je krijgt het zelfde effect.
Net weer een bestelling geplaatst. Meteen die zak paprika chili kip erbij gedaan. Ben benieuwd hoe het smaakt!
Weet iemand of er bezorgd wordt op 2e pinksterdag?
Dus als ik zaterdag een bestelling plaats dat 'ie die maandag bezorgd wordt?
Als de jackpot 5kg Argentijnse Kipfilet is, waarom ook niet![]()
.

Ik hoop dat je een grote vriezer hebt, heb me er ook al eens op verkeken![]()

We hebben een vriezer waar we in kunnen staan als alle lades er uit zijn... Hoewel, ik zit me te bedenken, dat het in ons geval meer over ons zegt dan over het formaat van de vriezer![]()

De eerste bestelling bij MM is een feit, en aangezien de vriezer leeg is meteen maar flink ingeslagen![]()
Ik hoop dat je een grote vriezer hebt, heb me er ook al eens op verkeken
@Scoobz0r kunnen jullie trouwens geen shakebeker van xxl aan jullie voorraad toevoegen voor mensen die whey bestellen?
Is namelijk voor mij persoonlijk de enige reden om de whey niet mee te bestellen bij jullie...
Zal wel voornamlijk ruimtegebrek zijn dat jullie dat niet aanbieden...?
Gisteren voor het eerst Barebells Protein Bar gegeten, super lekker!. aangezien jullie wel wat xxl producten verkopen, komen deze bars toevallig ook nog een keer op jullie website ?![]()
Geprept gaat het vrees ik niet passen... Eerst maar eens proberen hoe alles smaakt en dan maar eens kijken of we het gaan preppen of niet.