MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Als de jackpot 5kg Argentijnse Kipfilet is, waarom ook niet :D

Onze vriezer is eindelijk leeg en heeft de jaarlijkse schoonmaakbeurt gehad. Nu maar eens gaan uitzoeken wat we allemaal gaan bestellen bij MM :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.963
Invriezen maakt de cellen van het vlees kapot waardoor het water er makkelijker uit loopt, de structuur veranderd en het vlees sneller uitdroogt.. gooi supermarkt kip in de vriezer en je krijgt het zelfde effect.

Alles klopt wat je zegt echter bij deze zit er nog een kantekening aan wanneer Muscle Meat iets invriest. Dit gaat met vriestunnels van -40graden celcius ipv -18 thuis. Hierdoor ontstaan kleine ijskristallen ipv de grootte waar je het over hebt. Smaak en kwaliteit blijft daardoor bewaard.

Net weer een bestelling geplaatst. Meteen die zak paprika chili kip erbij gedaan. Ben benieuwd hoe het smaakt!

:thumbs: top! Bedankt voor je bestelling, benieuwd wat je er van vindt.

Weet iemand of er bezorgd wordt op 2e pinksterdag?
Dus als ik zaterdag een bestelling plaats dat 'ie die maandag bezorgd wordt?

Goed gegokt...ga je door voor de jackpot? :p

Als de jackpot 5kg Argentijnse Kipfilet is, waarom ook niet :D

Maandag zijn wij dicht omdat PostNL niet werkt.. Aankomende week zijn de leverdagen Wo-Do-Vr. De dinsdag vervalt dus door Pinksteren. Feestdagen zijn leuk voor voor mensen, maar bad for business :D.

De eerste bestelling bij MM is een feit, en aangezien de vriezer leeg is meteen maar flink ingeslagen :D

Artikel
Artikelnummer Aantal Subtotaal
Ultimate Kippenworst 1KG (10x100gr) (kant-en-klaar) Kippenworst 1 € 10,00
Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF) Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili 1 € 21,25
Gegaarde Kipfiletspiezen 100grams naturel (2,5KG IQF) Gegaarde Kipfiletspiezen 1 € 22,50
Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr) Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr) 1 € 8,50
Kant-en-klare kipfiletblokjes (Piri Piri) 1kg (5 x 200gr) piri piri 1 € 8,50
Kant-en-klare kipfiletblokjes (toscaans) 1kg (5 x 200gr) Kant-en-klare kipfiletblokjes (toscaans) 5 x 200gr 1 € 8,50
Pulled Chicken (5x200gr) (Smokey Paprika) (kant-en-klaar) Pulled Chicken (Smokey Paprika) 1 € 11,00
Ultimate Kipfilet Nuggets (+/- 50 stuks, 1KG) (kant-en-klaar) Kipfilet Nuggets 1 € 9,50
Ultimate Kipfiletschnitzel 1KG (10x100gr) (kant-en-klaar) Ultimate Kipfiletschnitzel 1 € 10,00
Beef meat-balls Peppered 1kg (5 x 200gr) (kant-en-klaar) (100% rundvlees) Beef meat-balls Peppered 1 € 11,00
Groenterijst - Cauli Power mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) Groenterijst - Cauli Power mix 1 € 3,50
Groenterijst - Sweet Life mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) Groenterijst - Sweet Life mix 1 € 3,50
Groenterijst - Green Wave Mix (kant-en-klaar) (1kg) (bevat geen rijst) Green Wave Mix 1 € 3,50
Country Grill (kant-en-klaar) (1kg) Country Grill 1KG 1 € 5,00
Italian Grill (kant-en-klaar) (1kg) Italian Grill 1KG 1 € 6,00
Mexicomix (voorgekookt) (1kg) Mexicomix 1KG 1 € 2,00
Zucchini Mix (voorgekookt) (2,5kg) Zucchini Mix 1 € 7,50
Wellness Mix (2.5kg) (voorgekookt) Wellness Mix 1 € 7,50
Wok Rijst mix (kant-en-klaar) (1kg) Wok Rijst Mix 1 € 2,60
Hawaii rijst mix (kant-en-klaar) (1kg) Hawaiimix (1kg) 1 € 2,60
Zoete Aardappel blokjes (kant-en-klaar) (2,5kg) Zoete Aardappel blokjes 2,5kg 1 € 7,00
Zoete Aardappel Friet (2kg) Zoete Aardappel Friet 1 € 9,50
Aardappel Partjes Zonder Huid (Kant-en-klaar) (2.5kg) 3 1 € 5,50
Bruine rijst - Quinoa - Groente pan (1kg) (kant-en-klaar) Bruine rijst-Quinoa-Groente pan 1 € 5,75
Risotto Fungi (kant-en-klaar) (1,5kg) Risotto Fungi 1,5 KG 1 € 7,50
Quinoa (kant-en-klaar) (1kg) Quinoa (kant-en-klaar) (1kg) 1 € 4,50
Light Saus - XXL Nutrition
Smaak keuze
BBQ
Light Saus - XXL Nutrition 1 € 3,90
Sweet Chili
Curry Chicken
Italian
Pizza
Spicy Indonesian Curry
Thai green-curry
Sweet & Sour
Mustard dille
Princes tonijnstukken in water (160gr) (10+2 stuks Gratis!) Princes tonijnstukken in water (185gr) 1 € 15,00
Sriracha hot chili (extra groot: 740ml) Sriracha hot chili 1 € 4,50

Subtotaal € 258,80
Verzending en verwerking € 2,00
NL--*-Belastingproduct laag (6%)
€ 14,65
NL--*-Belastingproduct hoog (21%)
€ 0,35
BTW € 15,00
Totaal € 260,80

Ik hoop dat je een grote vriezer hebt, heb me er ook al eens op verkeken :roflol:

@Scoobz0r kunnen jullie trouwens geen shakebeker van xxl aan jullie voorraad toevoegen voor mensen die whey bestellen?

Is namelijk voor mij persoonlijk de enige reden om de whey niet mee te bestellen bij jullie...

Zal wel voornamlijk ruimtegebrek zijn dat jullie dat niet aanbieden...?

Ik hoop dat je een grote vriezer hebt, heb me er ook al eens op verkeken :roflol:

We hebben een vriezer waar we in kunnen staan als alle lades er uit zijn... Hoewel, ik zit me te bedenken, dat het in ons geval meer over ons zegt dan over het formaat van de vriezer :p

Zoiets?
IMG_20180323_185325.jpg

Vanavond wordt het bezorgt dus dan zal ik een plaatje showen van de bestelling en zal ik laten weten of het in de vriezer past :D

Alles op de grond mikken dan.
IMG_20180323_184636.jpg

WOW, jij besteld het ook in het groot zie ik :eek:

Dat mag niet van Rob Geus, zo op de grond.

Gisteren voor het eerst Barebells Protein Bar gegeten, super lekker!. aangezien jullie wel wat xxl producten verkopen, komen deze bars toevallig ook nog een keer op jullie website ? ;)

De bestelling is in goede orde ontvangen en alles past in de vriezer. Maar zit ie ook helemaal stamp vol :D

De dozen:

IMG_20180518_203237[1].jpg

En de inhoud ingepakt in de vriezer:

IMG_20180518_204300[1].jpg

Heb trouwens vanmiddag ook nog even reclame gemaakt voor Muscelmeat op de sportschool :p

De bestelling is in goede orde ontvangen en alles past in de vriezer. Maar zit ie ook helemaal stamp vol :D

De dozen:

Heb trouwens vanmiddag ook nog even reclame gemaakt voor Muscelmeat op de sportschool :p

Nu nog ff mealpreppen.....

• #9.977
De eerste bestelling bij MM is een feit, en aangezien de vriezer leeg is meteen maar flink ingeslagen :D

Awesome! Bedankt voor het vertrouwen in ons, gaat je vast allemaal goed smaken. Mocht je vragen hebben straks over de ontvangen producten dan hoor ik het wel!

@Scoobz0r kunnen jullie trouwens geen shakebeker van xxl aan jullie voorraad toevoegen voor mensen die whey bestellen?

Is namelijk voor mij persoonlijk de enige reden om de whey niet mee te bestellen bij jullie...

Zal wel voornamlijk ruimtegebrek zijn dat jullie dat niet aanbieden...?

Ruimte genoeg! We hadden dit idee al een keer maar nooit uitgevoerd. Ik ga er aankomende week naar kijken.

Alles op de grond mikken dan.
IMG_20180323_184636.jpg

Haha superrrr. Bedankt voor het delen en je bestelling!!

Gisteren voor het eerst Barebells Protein Bar gegeten, super lekker!. aangezien jullie wel wat xxl producten verkopen, komen deze bars toevallig ook nog een keer op jullie website ? ;)

Hebben ze zelf ingekocht en dus een tijdje verkocht! Helaas was er in onze shop geen vraag naar. Lekker zijn ze zeker.

• #9.978

De dozen:

Haha op de kg goed ingeschat past precies :thumbs: . Mooi foto bedankt, ook voor de reclame, gewaardeerd!!

Terug
Naar boven