Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar heeft die niet een minimum temperatuur van +10°C?Bij AO.nl een Haier no frost gekocht voor een heel stuk minder dan wat de “grote” merken kosten. Mindere kwaliteit? Het eten blijft gewoon bevroren![]()
Ik heb niet gekeken hoe koud het was bij mij in de garage deze winter. <10 graden in ieder geval.Je begrijpt me verkeerd veel vriezers zijn niet in staat om onder de 10°C omgevingstemperatuur nog te koelen (althans de fabriekant garandeerd dan niet dat hij nog werkt). Ik wil het risico niet lopen om een vriezer in mijn schuur te zetten waarvan ik de inhoud komende winter kan weggooien.
Welke prijsklasse? Ik heb deze: Siemens GS58NAW30 - iQ500Ik heb besloten om naast de koelvriescombi in de keuken en een vriezertje op zolder ook nog een grote vrieskast in de schuur te zetten om zo alle musclemeat producten die wij gebruiken ruim op voorraad te kunnen hebben. Ik wil daarvoor een hoge vrieskast kopen die geschikt is voor buiten en dus werkt onder nul. Ik kan alleen maar (dure) Liebherrs vinden, weet iemand ook nog andere merken die zulke vrieskasten verkopen?
Je begrijpt me verkeerd veel vriezers zijn niet in staat om onder de 10°C omgevingstemperatuur nog te koelen (althans de fabriekant garandeerd dan niet dat hij nog werkt). Ik wil het risico niet lopen om een vriezer in mijn schuur te zetten waarvan ik de inhoud komende winter kan weggooien.

Vriezers gaan in principe niet kapot?Maar wat als de vriezer op -16 staat en de buitentemperatuur is -20? Word het dan een warmhoudkist?
Als ik jou was zou ik op marktplaats kijken naar een 2e hands vriezer, in principe kunnen die dingen toch niet kapot gaan. Ze worden alleen zuiniger (en kleiner van binnen)

Vriezers gaan in principe niet kapot?
Zuiniger is toch ook best handig. In ieder geval voor de mensen die zelf de stroom rekening betalen...