AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hey Scoobz,

Komt de zwaardvis nog terug of is die uit het assortiment gehaald?
 
Eerste maaltijd staat klaar om vanmiddag mee te nemen naar de late dienst... Ben benieuwd hoe het zal smaken uit de magnetron.

1526800938235308413216.jpg
 
Voor de zekerheid ook maar een flesje saus mee... Heb geen idee hoeveel smaak er aan de Hawaii mix zit namelijk:rolleyes:

15268031672271135278314.jpg
 
Laat je het nog wel even weten?
 
Heb m'n bordje leeg en heb er van genoten :D

Als vlees had ik 200 gram "Beef meat-balls Peppered" en die waren echt gruwelijk lekker. Ik was bang dat gehaktballetjes uit de magnetron droog zouden zijn maar dat was absoluut niet zo, ze waren gewoon prima mals.

De "Hawaii rijst mix" (250 gram) had zonder er verder iets aan te doen een beetje weinig smaak maar met een beetje "Light Saus - XXL Nutrition Thai green-curry" smaakte het echt heerlijk.

De eerste musclemeat maaltijd kan dus als een succes beschouwd worden drool:
 
Ik heb besloten om naast de koelvriescombi in de keuken en een vriezertje op zolder ook nog een grote vrieskast in de schuur te zetten om zo alle musclemeat producten die wij gebruiken ruim op voorraad te kunnen hebben. Ik wil daarvoor een hoge vrieskast kopen die geschikt is voor buiten en dus werkt onder nul. Ik kan alleen maar (dure) Liebherrs vinden, weet iemand ook nog andere merken die zulke vrieskasten verkopen?
 
Bij AO.nl een Haier no frost gekocht voor een heel stuk minder dan wat de “grote” merken kosten. Mindere kwaliteit? Het eten blijft gewoon bevroren :D
 
Bij AO.nl een Haier no frost gekocht voor een heel stuk minder dan wat de “grote” merken kosten. Mindere kwaliteit? Het eten blijft gewoon bevroren :D
Maar heeft die niet een minimum temperatuur van +10°C?
 
Het is ern vriezer, volgens mij is de minimumtemp de evo-stand van -18 Celsius.
 
Je begrijpt me verkeerd veel vriezers zijn niet in staat om onder de 10°C omgevingstemperatuur nog te koelen (althans de fabriekant garandeerd dan niet dat hij nog werkt). Ik wil het risico niet lopen om een vriezer in mijn schuur te zetten waarvan ik de inhoud komende winter kan weggooien.
 
Je begrijpt me verkeerd veel vriezers zijn niet in staat om onder de 10°C omgevingstemperatuur nog te koelen (althans de fabriekant garandeerd dan niet dat hij nog werkt). Ik wil het risico niet lopen om een vriezer in mijn schuur te zetten waarvan ik de inhoud komende winter kan weggooien.
Ik heb niet gekeken hoe koud het was bij mij in de garage deze winter. <10 graden in ieder geval.

Vriezer en inhoud hebben het prima doorstaan. Is ook een goedkoop ding, 100 euro of zo.
 
Ik heb besloten om naast de koelvriescombi in de keuken en een vriezertje op zolder ook nog een grote vrieskast in de schuur te zetten om zo alle musclemeat producten die wij gebruiken ruim op voorraad te kunnen hebben. Ik wil daarvoor een hoge vrieskast kopen die geschikt is voor buiten en dus werkt onder nul. Ik kan alleen maar (dure) Liebherrs vinden, weet iemand ook nog andere merken die zulke vrieskasten verkopen?
Welke prijsklasse? Ik heb deze: Siemens GS58NAW30 - iQ500
Nu twee jaar en 3x verhuisd en werkt nog perfect. Geen enkele ijsvorming en veel ruimte. Heeft grote en kleinere vakken wat ook wel handig is.
 
Ik ben er inmiddels achter dat Beko ook garandeert dat hun vriezers werken tot -15°C, dus zal het waarschijnlijk een Beko worden.
 
Je begrijpt me verkeerd veel vriezers zijn niet in staat om onder de 10°C omgevingstemperatuur nog te koelen (althans de fabriekant garandeerd dan niet dat hij nog werkt). Ik wil het risico niet lopen om een vriezer in mijn schuur te zetten waarvan ik de inhoud komende winter kan weggooien.

Maar wat als de vriezer op -16 staat en de buitentemperatuur is -20? Word het dan een warmhoudkist? :trollface:

Als ik jou was zou ik op marktplaats kijken naar een 2e hands vriezer, in principe kunnen die dingen toch niet kapot gaan. Ze worden alleen zuiniger (en kleiner van binnen)
 
Maar wat als de vriezer op -16 staat en de buitentemperatuur is -20? Word het dan een warmhoudkist? :trollface:

Als ik jou was zou ik op marktplaats kijken naar een 2e hands vriezer, in principe kunnen die dingen toch niet kapot gaan. Ze worden alleen zuiniger (en kleiner van binnen)
Vriezers gaan in principe niet kapot? :o

Zuiniger is toch ook best handig. In ieder geval voor de mensen die zelf de stroom rekening betalen...
 
Vriezers gaan in principe niet kapot? :o

Zuiniger is toch ook best handig. In ieder geval voor de mensen die zelf de stroom rekening betalen...

Zuiniger is zeker handiger, triple A bespaar je aardig wat mee (deze rijm hadden ze moeten gebruiken).

Voor iemand die een nieuwe vriezer zou willne hebben, zou ik aanraden om naar mediamarkt outlet te kijken, hebben nog wel eens leuke kortingen.
 
Back
Naar boven