MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hoe je de baas over de zeik krijgt... :roflol::roflol: Bedankt hè @Scoobz0r ... :hahaha:

IMG_4952.jpg
IMG_4956.jpg
IMG_4957.jpg
IMG_4958.jpg
IMG_4959.jpg
IMG_4960.jpg

Jij kunt er wel weer een weekje tegen :D

Das een mooie joekel van een vriezer, en ook goed gevuld zo te zien :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.926
ra46rd.jpg

1f4e2.png
10% ACTIE
1f4e2.png
!
Terug van weggeweest: 3 seizoensproducten
1f957.png
1f924.png
!
Ter herintroductie een week lang 10% korting!
2705.png
Losgevroren van elkaar: haal er uit wat je nodig hebt en leg de rest terug!
2705.png
Voeg eventueel vlees toe en klaar!

• #9.928
Haha leuk! Bedankt voor de tekst tip, heb het gewijzigd. Ben benieuwd wat men van de worst vindt! We hebben er ongelovelijk voedingswaarde uit weten te halen, zonder de worst droog te maken.
Wow, ik heb al jaren geen worst meer op, maar met deze macro's moet ik het zeker proberen. Dit ziet er echt goed uit.:thumbup:

Geen foto gemaakt, was al op voordat ik eraan dacht :D.

Tortilla’s met kip piri-piri en groene asperges, volledige MM maaltijd dus. De piri-piri is mijn favoriet uit de reeks. Als de tortilla’s uit het assortiment gaan, ga ik huilen. Ook bij mijn vrouw zijn die favoriet, er wordt enorm vaak mee gevarieerd.
Morgen en zaterdag weer een MM bbq :cool:

Hi Olivier,
Na heel wat kilo's van de gekookte kipblokjes te hebben gegeten wil ik toch even de volgende vraag stellen. De structuur van de kip met piri piri smaak is anders dan de andere smaken kipblokjes. Ik vind deze structuur namelijk lekkerder, wat zachter namelijk. Is dit bekend en hoe kan dit?

• #9.934
Gisterenmiddag bestelling in goede orde ontvangen en s’avonds onmiddelijk de pizza geprobeerd... Yummie :thumb: :lick:

Haha top! De high protein pizza's worden hier elke dag in de pauze wel door iemand gegeten. We hebben in de kantine 4 magnetrons met ovenstand staan :D.

Geen foto gemaakt, was al op voordat ik eraan dacht :D.

Tortilla’s met kip piri-piri en groene asperges, volledige MM maaltijd dus. De piri-piri is mijn favoriet uit de reeks. Als de tortilla’s uit het assortiment gaan, ga ik huilen. Ook bij mijn vrouw zijn die favoriet, er wordt enorm vaak mee gevarieerd.
Morgen en zaterdag weer een MM bbq :cool:

Ik hoor het meer dat dit mer tortilla's men meer bevalt dan die uit de supermarkt, leuk om te lezen. Ze blijven in het assortiment, geen zorgen! Variatie tip: de paprika chilli 2.5kg zak is ook ideaal voor in wraps in combinatie met de mais:

Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF)

en

Geroosterde maïs mexicana 1kg

Same here

Hou niet zo snel van worst. Chipolata vind ik bv wel lekker. Volgende keer meebestellen!

Hier bij Muscle Meat zijn we dol op producten verbeteren die je normaliter niet gauw pakt ivm slechte macro's. De kippenworst is er daar weer één van :)! Ben net terug van BodyPower UK en heb even gekeken hoe de sales zijn gegaan van de kippenworst: aardig goed!! Benieuwd naar de meningen.

Hi Olivier,
Na heel wat kilo's van de gekookte kipblokjes te hebben gegeten wil ik toch even de volgende vraag stellen. De structuur van de kip met piri piri smaak is anders dan de andere smaken kipblokjes. Ik vind deze structuur namelijk lekkerder, wat zachter namelijk. Is dit bekend en hoe kan dit?

De blokjes worden allemaal op dezelfde manier gemaakt: kipfilet gesneden, machine in die het met kruiden mengt, in zakjes gedaan 200gr, dicht gesealed en gestoomd van buitenaf in een kast. Het verschil bij de piri is de voedingswaarde. Vet en koolhydraten zijn hoger van de smaak toevoeging piri piri. De koolhydraten mengen zich met het vocht dat van nature in de kipfilet zit. De voedingswaarde zijn nog steeds goed: zie Kant-en-klare kipfiletblokjes (piri piri) 1kg (5 x 200gr) , maar dit is het verschil dat je in de mond merkt.

Haha leuk! Bedankt voor de tekst tip, heb het gewijzigd. Ben benieuwd wat men van de worst vindt! We hebben er ongelovelijk voedingswaarde uit weten te halen, zonder de worst droog te maken.

Vanmiddag weing tijd gehad om eten te maken, dus snel 2 worsten in de magnetron opgepiept en samen met XXL-BBQ saus op een broodje gedaan, Ik geef het zo een 7,5 dus gewoon goed te eten, maar niet bijzonder lekker (wat ik van een aantal andere producten van jullie wel vind). Ik ben nog wel benieuwd hoe ze smaken als ik ze de volgende keer even in een pan bak, dan zou het zomaar een veel hoger cijfer kunnen worden.

Ik heb vandaag voor het eerst de kipschnitzels geprobeerd.

Structuur en korstje zijn prima (koekenpan), maar het vlees is wel absoluut smakeloos. Als ik ze een punt moest geven zou het een mager zesje zijn.

Hier moet dus wel echt iets van een sausje bij als smaakmaker.

Ik heb vandaag voor het eerst de kipschnitzels geprobeerd.

Structuur en korstje zijn prima (koekenpan), maar het vlees is wel absoluut smakeloos. Als ik ze een punt moest geven zou het een mager zesje zijn.

Hier moet dus wel echt iets van een sausje bij als smaakmaker.

Kun je net zo goed een boterham met saus eten....haha

Vlees moet je gewoon bakken in roomboter en lekker kruiden als aanvulling voor je persoonlijke smaak

Kun je net zo goed een boterham met saus eten....haha

Vlees moet je gewoon bakken in roomboter en lekker kruiden als aanvulling voor je persoonlijke smaak
Misschien ben ik verwend door MM, maar bij kant en klaar verwacht ik ook gekruid en zo.

Ik heb meerdere dingen en al meerdere malen bij muscle meat besteld, maar ben niet echt weg van de meeste producten... bevroren rauwe kip ontdooit in koelkast vond ik maar goor met al die sappen erin die ook nog eens uit het pak lopen als je het ontdooit...
ik heb 2 keer de Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF) kant en klaar besteld, deze zijn prima te doen. maar als je de satéstokjes uit de diepvries van de supermarkt kent , dan smaken ze hetzelfde haha.. Ook hebben de kippen uit thailand een andere structuur.. blijf erbij dat zelf maken de voorkeur heeft en 1kg aldi kip is goedkoper en lekkerder ;). dit keer de kogelbiefstukjes besteld, wie weet wordt dit wel een aanrader ;) haha

Terug
Naar boven