darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Das een mooie joekel van een vriezer, en ook goed gevuld zo te zien![]()
En goed gevuld inderdaad...
--> gemak dient de mens! Bedankt het delen van de foto's, altijd leuk!!
Wist ik precies wat ik vandaag wilde bestellen, zijn er opeens ook worsten.
Ultimate Kippenworst 1KG (10x100gr) (kant-en-klaar)
Wel staat er af en toe schnitzel ipv worst
Wow, ik heb al jaren geen worst meer op, maar met deze macro's moet ik het zeker proberen. Dit ziet er echt goed uit.Haha leuk! Bedankt voor de tekst tip, heb het gewijzigd. Ben benieuwd wat men van de worst vindt! We hebben er ongelovelijk voedingswaarde uit weten te halen, zonder de worst droog te maken.
.
Wow, ik heb al jaren geen worst meer op, maar met deze macro's moet ik het zeker proberen. Dit ziet er echt goed uit.![]()
Gisterenmiddag bestelling in goede orde ontvangen en s’avonds onmiddelijk de pizza geprobeerd... Yummie![]()
![]()
.Geen foto gemaakt, was al op voordat ik eraan dacht.
Tortilla’s met kip piri-piri en groene asperges, volledige MM maaltijd dus. De piri-piri is mijn favoriet uit de reeks. Als de tortilla’s uit het assortiment gaan, ga ik huilen. Ook bij mijn vrouw zijn die favoriet, er wordt enorm vaak mee gevarieerd.
Morgen en zaterdag weer een MM bbq![]()
Same here
Hou niet zo snel van worst. Chipolata vind ik bv wel lekker. Volgende keer meebestellen!
! Ben net terug van BodyPower UK en heb even gekeken hoe de sales zijn gegaan van de kippenworst: aardig goed!! Benieuwd naar de meningen.Hi Olivier,
Na heel wat kilo's van de gekookte kipblokjes te hebben gegeten wil ik toch even de volgende vraag stellen. De structuur van de kip met piri piri smaak is anders dan de andere smaken kipblokjes. Ik vind deze structuur namelijk lekkerder, wat zachter namelijk. Is dit bekend en hoe kan dit?
Haha leuk! Bedankt voor de tekst tip, heb het gewijzigd. Ben benieuwd wat men van de worst vindt! We hebben er ongelovelijk voedingswaarde uit weten te halen, zonder de worst droog te maken.
Ik heb vandaag voor het eerst de kipschnitzels geprobeerd.
Structuur en korstje zijn prima (koekenpan), maar het vlees is wel absoluut smakeloos. Als ik ze een punt moest geven zou het een mager zesje zijn.
Hier moet dus wel echt iets van een sausje bij als smaakmaker.
Misschien ben ik verwend door MM, maar bij kant en klaar verwacht ik ook gekruid en zo.Kun je net zo goed een boterham met saus eten....haha
Vlees moet je gewoon bakken in roomboter en lekker kruiden als aanvulling voor je persoonlijke smaak
Kun je net zo goed een boterham met saus eten....haha
Vlees moet je gewoon bakken in roomboter en lekker kruiden als aanvulling voor je persoonlijke smaak

. dit keer de kogelbiefstukjes besteld, wie weet wordt dit wel een aanrader
haha