Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Lang geleden dat ik besteld heb;
Uw ordernummer is: 100120048

Goed gegroeid en ziet er goed uit!

Zou je niet willen vergeten naar de opmerking te kijken, alvast bedankt!

Nieuwe bestelling. Vriezer was weer bijna leeg.
Dit keer volledig op de kip gegaan. Bestelling #100120188

:roflol: na al het gezeik hier over kapotte dingen kreeg ik een keurig nette doos van de postbode overhandigd.. had nog nooit zo'n onbeschadigde doos gezien terwijl onze postbode normaal toch altijd correct is.

Misschien moeten jullie dit er ook maar op zetten :roflol:

IMG_20180531_130218.jpg

1e bestelling binnengekregen vandaag, gelijk gebruik van maken natuurlijk. Moeders was wat minder blij toen ze de doos aannam, zo groot.

Smaakt heerlijk dit, bedankt!

8D64F062-E67B-4535-B9DC-667EA33E55DC.jpeg

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb laatst de risotto fungi gehad maar daar was ik wat minder blij mee. Had 300 gram uit de zak in een bakje gedaan en dit opgewarmd in de magnetron. Het was goed warm maar had het idee dat ik soep zat te eten zo waterig als het was.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met de risotto?

Gisteren kreeg ik van jullie een mailtje dat mijn pakket verstuurd was en vandaag bezorgd zou worden. Vandaag zag ik op de site van PostNL dat de bestelling met een dag vertraging zou geleverd worden (morgen dus).

Allicht zullen ze het pakje bij mijn buurvrouw afgeven en kan ik pas morgenavond er om. Sinds gisterenochtend is het pakket dus onderweg...

Zouden de producten, gezien de warme temperaturen, nog goed zijn?

Gisteren besteld, maar volgens track&trace hebben jullie hem nog niet bij een PostNL locatie afgegeven. Gebeurt dat, en sorteren en leveren allemaal op dezelfde morgen dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.048
Nieuwe bestelling. Vriezer was weer bijna leeg.
Dit keer volledig op de kip gegaan. Bestelling #100120188

Gisteren besteld, maar volgens track&trace hebben jullie hem nog niet bij een PostNL locatie afgegeven. Gebeurt dat, en sorteren en leveren allemaal op dezelfde morgen dan?

Bedankt voor je bestelling! Je hebt voor levering vrijdag gekozen. Je pakket komt dan vanavond aan bij PostNL, gaat vannacht naar het sorteercentrum bij jou in de buurt en in de ochend wordt hij bij je postbode ingeladen.Voor nu loopt alles goed.

:roflol: na al het gezeik hier over kapotte dingen kreeg ik een keurig nette doos van de postbode overhandigd.. had nog nooit zo'n onbeschadigde doos gezien terwijl onze postbode normaal toch altijd correct is.

Misschien moeten jullie dit er ook maar op zetten :roflol:

We gaan bij gevoelige producten nu oranje tape op de dozen doen met een vergelijkbare waarschuwing. Tape moet nog binnen komen. Wie weet helpt het.

1e bestelling binnengekregen vandaag, gelijk gebruik van maken natuurlijk. Moeders was wat minder blij toen ze de doos aannam, zo groot.

Smaakt heerlijk dit, bedankt!

8D64F062-E67B-4535-B9DC-667EA33E55DC.jpeg

Bedankt voor je eerste bestelling en leuk je eerste maaltijd te zien. Doe je goed :thumbs: , mooi bord.

Ik heb laatst de risotto fungi gehad maar daar was ik wat minder blij mee. Had 300 gram uit de zak in een bakje gedaan en dit opgewarmd in de magnetron. Het was goed warm maar had het idee dat ik soep zat te eten zo waterig als het was.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met de risotto?

Nee dat hoort niet. Wel een beetje vloeibaar zeg maar, maar geen soep. Kun je mij een foto sturen op info@musclemeat.nl van de nattigheid en het LOT nummer achter op de zak? Dan reply ik meteen met een oplossing en ga ik het probleem dat je ondervonden hebt onderzoeken. Verder nog geen klacht hierover gehad. Gister zelf van deze batch de risotto spinazie gegeten, die was goed. Funghi zal ik dan ook gaan testen.

Gisteren kreeg ik van jullie een mailtje dat mijn pakket verstuurd was en vandaag bezorgd zou worden. Vandaag zag ik op de site van PostNL dat de bestelling met een dag vertraging zou geleverd worden (morgen dus).

Allicht zullen ze het pakje bij mijn buurvrouw afgeven en kan ik pas morgenavond er om. Sinds gisterenochtend is het pakket dus onderweg...

Zouden de producten, gezien de warme temperaturen, nog goed zijn?

Ja zeker! We houden altijd rekening met een 2de lever dag, ongeacht het weer gaat dit goed. Als we dat niet doen zouden talloze pakketten verloren gaan vanwege de 3% vertraging of de keren dat de klant een keer niet thuis is. Dus geen zorgen! Mocht je morgen zorgen maken geef even je bestelnummer via de mail of PM op het forum. Dan kijk ik met je mee, dit kon ik nu niet voor je doen.

Nee dat hoort niet. Wel een beetje vloeibaar zeg maar, maar geen soep. Kun je mij een foto sturen op info@musclemeat.nl van de nattigheid en het LOT nummer achter op de zak? Dan reply ik meteen met een oplossing en ga ik het probleem dat je ondervonden hebt onderzoeken. Verder nog geen klacht hierover gehad. Gister zelf van deze batch de risotto spinazie gegeten, die was goed. Funghi zal ik dan ook gaan testen.

Zodra ik het weer ga eten en het is weer net soep dan laat ik het je weten.

Ook mn eerste bestelling binnen, na het ontdooien even proberen.

Zal mn ervaring wel posten

Mijn risotto is ook aan de dunne kant dit keer. Geen soep, maar wel met redelijk wat vrij vocht.

84FED414-45B4-46DB-B402-4DFB6DB2F954.jpeg

Mijn risotto is van een andere serie.

IMG_20180531_211659.jpg

De bestelling is net na de middag geleverd. 1pizza was zo goed als ontdooid en de zalmblokjes half.

De pizza heb ik in koelkast gelegd en eet ik vanavond op. De zalmblokjes heb ik in de vriezer gestoken, ze zullen wel nog goed zijn hoop ik... De andere producten waren nog bevroren dus enkel de zalm is afwachten of dat nog goed is.

Van afstand lastig om in te schatten, maar de kans is groot dat de zalm nog gewoon onder nul was, maar niet bevroren aanvoelde.

Ach en met vis merk je het vaak gauw genoeg als het niet in orde was, is goed voor de cut :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.056
Mijn risotto is ook aan de dunne kant dit keer. Geen soep, maar wel met redelijk wat vrij vocht.

Mijn risotto is van een andere serie.

Bedankt, ik zal maandag even een zak bij muscle meat testen en kom bij je terug. Bereid het wel op mijn manier: direct vanuit bevroren toestand magnetron in! Mocht het soep zijn stuur foto naar info@musclemeat.nl en ik los het voor je op.
De bestelling is net na de middag geleverd. 1pizza was zo goed als ontdooid en de zalmblokjes half.

De pizza heb ik in koelkast gelegd en eet ik vanavond op. De zalmblokjes heb ik in de vriezer gestoken, ze zullen wel nog goed zijn hoop ik... De andere producten waren nog bevroren dus enkel de zalm is afwachten of dat nog goed is.

Van afstand lastig om in te schatten, maar de kans is groot dat de zalm nog gewoon onder nul was, maar niet bevroren aanvoelde.

Excuus dat het niet 100% naar behoren aangekomen is, dat is echt heel, heel zelden. Over de pizza en zalm kan ik je gerust stellen als de rest bevroren was. De pizza en zalm is vanaf -12 zacht en vanaf -8 celcius volledig indrukbaar. Alleen water is bij -1 keihard.Voeding bij -18. De pizza is ook volledig voorgegaard, dus bacterie vrij. Je kunt hem ook verder laten ontdooien en binnen 3 dagen nuttigen. De zalm is dermate vers ingevroren dat je geen zorgen hoeft te maken. Des al niettemin is dit natuurlijk niet hoe ik je het aan wou bieden. Mocht je het toch erg vevelend vinden mail of pm mij even, dan kijken we samen even hoe we je weer blij maken!

Excuus dat het niet 100% naar behoren aangekomen is, dat is echt heel, heel zelden. Over de pizza en zalm kan ik je gerust stellen als de rest bevroren was. De pizza en zalm is vanaf -12 zacht en vanaf -8 celcius volledig indrukbaar. Alleen water is bij -1 keihard.Voeding bij -18. De pizza is ook volledig voorgegaard, dus bacterie vrij. Je kunt hem ook verder laten ontdooien en binnen 3 dagen nuttigen. De zalm is dermate vers ingevroren dat je geen zorgen hoeft te maken. Des al niettemin is dit natuurlijk niet hoe ik je het aan wou bieden. Mocht je het toch erg vevelend vinden mail of pm mij even, dan kijken we samen even hoe we je weer blij maken!

Zo vervelend vind ik dat niet hoor, toch bedankt!

Goed om te horen dat de zalm al zacht aanvoelt vanaf -12, daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken en die pizza eet ik vanavond lekker op :)

De rest was in orde hoor.

350 gram risotto gaat vanacht mee naar de nachtdienst. Ik zal laten weten of het weer soeperig was.

Grrrrr springt ie naar 349 als ik de foto maak...

1527873439975731284494.jpg

Terug
Naar boven