Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Dit gaat allemaal mee. En morgen een BBQ, calorieën komen dit weekend wel binnen dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoi Scoob,Lang geleden dat ik besteld heb;
Uw ordernummer is: 100120048
Goed gegroeid en ziet er goed uit!
Zou je niet willen vergeten naar de opmerking te kijken, alvast bedankt!
Hoi Scoob,
Bedankt dat de opmerking gespot is. Echter helaas is wel een deel ontdooit aangekomen. De pizza die bovenop lag en de zak kipschitzels die daaronder lagen. Zonde want ben zo een weekend weg.
Misschien dat er wat fout is gegaan met inpakken, dat weet ik niet. Kan ik dit beide opnieuw invriezen of is dit weggegooid?
Voor het eerst sinds december aan het bestellen. Ik weet niet of het al eerder is genoemd, maar valt me op dat ik voor dezelfde bestelling (5x vlees) nu ruim 10% meer kwijt ben (103 vs 91) dan toen. Zijn de prijzen zo hard gestegen?
Hoi Scoob,
Bedankt dat de opmerking gespot is. Echter helaas is wel een deel ontdooit aangekomen. De pizza die bovenop lag en de zak kipschitzels die daaronder lagen. Zonde want ben zo een weekend weg.
Misschien dat er wat fout is gegaan met inpakken, dat weet ik niet. Kan ik dit beide opnieuw invriezen of is dit weggegooid?
Pannenkoeken van post nl zijn niet langs geweest betaal toch niet voor niets extra om in de avond te laten bezorgen
Muscle Meat: Uw bestelling # 100120462
Mag toch hopen dat ze.morgen avond komen en niet overdag
Kan je aangeven op de musclemeat website dat je 's avonds wilt laten bezorgen? Zo ja, hoe?
Vind het vervelend dat het alleen op tijden als 11:00 - 14:00 kan, middag op de dag dus. Misschien kijk ik ergens overheen.
Gewoon in het zelfde vak als waar je de overdag tijden aan kan geven..?
![]()
Volgens mij is dat overigens een plugin van Postnl, dus als je geen Avondbezorging kan kiezen ligt dat misschien aan de regio waar je woont.

![]()
Moet nu altijd gewoon een dag vrij hebben om de bestelling te ontvangen.
Ophalen kan natuurlijk ook bij een punt, maar dat is heel kut zonder auto.

Arm ding
Je kan vragen of ze het in de achtertuin zetten als je die hebt, doe ik ook altijd. (Als je die hebt)
Zou anders Postnl vragen of Scoobz0r je postcode pm-en dat hij het na kan gaan of ze inderdaad geen avondlevering hebben op jouw adres..
Pannenkoeken van post nl zijn niet langs geweest betaal toch niet voor niets extra om in de avond te laten bezorgen
Muscle Meat: Uw bestelling # 100120462
Mag toch hopen dat ze.morgen avond komen en niet overdag
Kan je aangeven op de musclemeat website dat je 's avonds wilt laten bezorgen? Zo ja, hoe?
Vind het vervelend dat het alleen op tijden als 11:00 - 14:00 kan, middag op de dag dus. Misschien kijk ik ergens overheen.
![]()
Moet nu altijd gewoon een dag vrij hebben om de bestelling te ontvangen.
Ophalen kan natuurlijk ook bij een punt, maar dat is heel kut zonder auto.
Avond bezorging kan bijna overal in NL, maar zoals je nu ziet niet overal, komt zelden voor maar echt even stom dus in jouw situatie. Dag vrij nemen is heel vervelend, ook risicovol met die 3%. @Steks als je inderdaad weet dat je buren thuis zijn kun je hier voor gaan. We hebben gedrukt op de doos ''indien afwezig, graag bij buren leveren''. Extra briefje bij de deurbel met dezelfde tekst helpt ook.

Ding hier op de campus is, is dat de bezorger op het plein de pakketten uitdeeld en vraagt of bewoner X jouw pakket mee wilt nemen als je niet thuis bent. Ze bellen niet bij nummer 2 aan als je op 1 woont. Hierdoor verdwijnen vaak veel pakketten (mensen doen gewoon de deur niet open) en/of mensen zijn dagen niet thuis.
Voor mij helaas geen optie, maar wel een goede gedachte. En jammer van PostNL![]()
Hmm ok. Misschien kun je bij de opmerking (stap 5) schrijven wat wij op de doos met stift kunnen zetten. Bv: ''Beste postbode, ivm diepvries graag leveren bij de juiste deur, niet uitdelen aan willekeurig Campus persoon''. En een klacht indienen kan ik ook. Ik krijg elk bericht bij de desbetreffende leidinggevende als bedrijfzijnde mocht je dit willen.

Ah! Dat is altijd vervelend inderdaad. De 2 euro voor avond bezorging is om te zorgen dat het pakket mee gaat met de avond bezorgers, speciale koerriersdienst van PostNL. Echter de 3% waar we voor waarschuwen op de website blijft, dat haalt de 2 euro niet weg. Blijft via de zelfde soorteercentrums gaan. De zending blijft een avond bezorging want daar heb je voor betaald. Ik heb mijn vaste contact persoon even gebeld van postnl, zij kan net wat meer zien dan ik. Ze ziet dat jouw pakket in het goede sorteercentrum ligt. Vanmiddag moet het gesorteerd worden en tussen 17:00 - 18:15 moet het derde bolletje branden met de tekst *bezorger onderweg*. Met ''bezorger onderweg'' weet je ook zeker dat het de moeite waard is om te wachten, anders niet..
Het gekke is dat er gister avond dus stond dat de bezorger tussen 19:50 En 20:50 zou komen en vervolgens dus helemaal niet is gekomen en daarna veranderde het naar bezorg moment onbekend