Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.081
@Scoobzor dit hoort toch juist verwijderd te zijn bij de kippendijen? Of heb ik het mis? Kom tijdens het snijden ook nog regelmatig stukjes bot/kraakbeen tegen? Van die kleine harde stukjes

Onze kippendijen verkopen zeer goed om hetgeen wat je zegt: randvet vrij en kraakbeen vrij gemaakt. Intramusculair vet (vet tussen de spieren) is kippendij eigen, dat blijft. Ik heb je foto en bericht doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst en de snijders. Ik bel er morgen ochtend achteraan. Excuus dat je dit ervaart. Ik stuur je vanavond, op zijn laatst morgen ochtend een PM om dit in orde voor je te maken. Ik ga uit van een incident, we hebben verder geen klachten gehad en heb het zelf eergisteren nog getest. Maar deze slapende snijder moet wel even aangepakt worden...

Onze kippendijen verkopen zeer goed om hetgeen wat je zegt: randvet vrij en kraakbeen vrij gemaakt. Intermusculair (vet tussen de spieren) is kippendij eigen, dat blijft. Ik heb je foto en bericht doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst en de snijders. Ik bel er morgen ochtend achteraan. Excuus dat je dit ervaart. Ik stuur je vanavond, op zijn laatst morgen ochtend een PM om dit in orde voor je te maken. Ik ga uit van een incident, we hebben verder geen klachten gehad en heb het zelf eergisteren nog getest. Maar deze slapende snijder moet wel even aangepakt worden...

Bedankt voor je snelle reactie. Net tijdens her snijden van 2 zakjes (400 gr) bij beide dit veel tegengekomen en zelfs een stukje vel. Deze komen uit het zelfde kilotje. Vorige kilo geen last van gehad.

• #10.083
Bedankt voor je snelle reactie. Net tijdens her snijden van 2 zakjes (400 gr) bij beide dit veel tegengekomen en zelfs een stukje vel. Deze komen uit het zelfde kilotje. Vorige kilo geen last van gehad.

Wegens je klacht heb ik een kg meenomen naar huis van de huidige batch (01-06-2017), ontdooit vanochtend, alles omgekeerd, uitgevouwen etc en het was goed. Zie foto.

f350mt.jpg

Ik ga daarom uit van een incident. Je foto is in de fabriek deze ochtend besproken samen met de snijders, just in case. PM in je inbox voor oplossing.

Hebben jullie wel eens gedacht om hokifilet (vis) te gaan verkopen? Volgens mij hoeft dat niet veel duurder te zijn dan pangasius.

350 gram risotto gaat vanacht mee naar de nachtdienst. Ik zal laten weten of het weer soeperig was.

Grrrrr springt ie naar 349 als ik de foto maak...

1527873439975731284494.jpg

Als je iets beloofd is het natuurlijk wel zo netjes om het ook na te komen, sorry voor de late reactie maar bij deze alsnog even een reactie aangaande de risotto.

Ik heb zojuist voor de derde maal de risotto gegeten maar echt soeperig was het deze keer niet. De vorige keer zat qua vocht een beetje tussen de beide keren in. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze risotto niet weer ga nemen omdat ik het niet zo heel erg geslaagd vind qua smaak, ook de grotere paddenstoelen die er in zitten (geen idee wat voor type dat is) vind ik geen succes uit de magnetron, vind ze wat taai weg kauwen.

• #10.086
Hebben jullie wel eens gedacht om hokifilet (vis) te gaan verkopen? Volgens mij hoeft dat niet veel duurder te zijn dan pangasius.

Bedankt voor de tip! Ik zal er eens naar kijken.

Als je iets beloofd is het natuurlijk wel zo netjes om het ook na te komen, sorry voor de late reactie maar bij deze alsnog even een reactie aangaande de risotto.

Ik heb zojuist voor de derde maal de risotto gegeten maar echt soeperig was het deze keer niet. De vorige keer zat qua vocht een beetje tussen de beide keren in. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze risotto niet weer ga nemen omdat ik het niet zo heel erg geslaagd vind qua smaak, ook de grotere paddenstoelen die er in zitten (geen idee wat voor type dat is) vind ik geen succes uit de magnetron, vind ze wat taai weg kauwen.

Bedankt voor je review! Ik herken het vocht verhaal niet en een klacht los ik altijd op. Ik wil je daarom graag aanbieden de spinazie versie eens te proberen en hoor ik graag nog eens je mening. Deze wordt ook het meest verkocht van de twee. Ik stuur je een PM!

Laatst bewerkt:
Ik vind de spinazie versie enorm lekker. Heel af en toe een enorme hap spinazie er tussen maar bestel het zeker weer volgende keer.

Dit gaat mee naar de late dienst als avond eten:

Welness mix 300 gram
Quinoa 100 gram
Kipfilet blokjes piri piri 200 gram.

Goed voor een kleine 800 Kcal

En als toetje een cupje ah basic appelmoes

15286238901081409684408.jpg

3 x pangafilet met hot samurai saus (xxl)
3 eieren met 75 gram china mix (musclemeat) en 40 gram gebakken uitjes

[afbeelding verwijderd]

Laatst bewerkt:
Waarom posten jullie dit in het muscle meat topic..? Daar zijn andere topics voor.

Omdat het in mijn geval 100% MM eten is.

Welness mix 300 gram
Quinoa 100 gram

Wat zijn die piri piri kipblokjes toch onvoorstelbaar lekker drool:

Maar ook de rest heeft weer erg goed gesmaakt :p

• #10.098
Ik vind de spinazie versie enorm lekker. Heel af en toe een enorme hap spinazie er tussen maar bestel het zeker weer volgende keer.

Top! Bedankt voor de review.

Welness mix 300 gram
Quinoa 100 gram

Waarom posten jullie dit in het muscle meat topic..? Daar zijn andere topics voor.

Excuus, dacht dat ik in post je maaltijden zat:o

Bedankt voor de foto, zie er goed uit! Ik vind het wel leuk als af en toe hier ook een foto geplaatst wordt ipv alleen het hoofd topic voor post je maaltijd :).

Heb je deze al geproefd?
Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF)

Vind ik nog een stukkie lekkerder

@Scoobz0r hoe staat het met het idee om meer smaken van die kip uit te brengen? Ik vind dit echt een waanzinnig lekker en makkelijk product.

We hebben vijf smaken afgelopen week ontvangen. Twee smaken zijn goed gekeurd en besteld: piri piri en shoarma! Deze sprongen er echt uit. De andere 3 waren niet bijzonder genoeg, ze waren ''oke'' en daar willen we niet voor gaan. We hopen het binnen 5 a 6 weken te hebben. We willen nog meer smaken. We hebben sate, bbq en green curry als nieuwe sampes aangevraagd.

Die roasted kipfiletblokjes gaan de volgende bestelling mee, lijken me wel lekker!

Ik heb de kant-en-klare kipfiletblokjes besteld, totaal 4x (2x piripiri, thai en toscaan) en 1x de gerookte kipfilet. Allemaal zijn het 5x200g zakken als het goed is. Nu is in ieder geval bij 2/5 zakken al dat er maar 4 pakjes in zitten. Zijn deze pakjes dan groter (a 250g?) - heb ze nog niet gewogen - of mis ik gewoon een pakje?

Let me know.

Terug
Naar boven