AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Stel ik brouw een meal met

Macaroni, kipdij, eventueel groente en jullie bevroren ananas en vries dat allemaal in in een tupperware bakje. Vervolgens laat ik het ontdooien en doe ik het in de magnetron, is dit enigszins te eten met het ananas? Not sure hoe ananas uit de magnetron is.

Gewoon keer proberen? Ananas opwarmen is opzich wel prima, doe het ook wel eens in de saus met rijst. Als je gewoon los hebt, kan de structuur misschien wat anders worden.

Kan prima hoor :)! Kyoshi confimed.

Waarom is het tegenwoordig een trend om hier neer te zetten wat je hebt besteld?
Zet dan een review van alles neer als alles op is, daar heb je tenminste nog wat aan :o

Ik vind beide leuk! Wanneer je een bestelling copy paste kunnen andere zien wat andere bestellen. Omdat we 250+ producten hebben kan je wel eens wat zien waar je niet aan gedacht hebt of nog niet gezien had. En reviews zijn altijd interessant natuurlijk! Combinatie heeft voorkeur.
 
Ik vind deze voor de afwisseling op mijn zelf gemarineerde kip erg smakelijk!

Vanmiddag de spiezen proberen..ook erg benieuwd naar!

Ik zag je instagram posts voorbij komen, smaakte goed zo te zien, top :D!
 
Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100122930

Zo, de baas weer eens pesten! :D
 
Vandaag mijn bestelling weer keurig ontvangen inclusief een extra zak risotto spinaze. Komend weekend heb ik weer nachtdiensten dus dan gaat er een portie risotto mee, ben benieuwd hoe het zal smaken. Inmiddels heb ik een kogelbiefstuk in de koelkast gelegd om te ontdooien zodat ik die morgen kan gaan klaar maken, ook daar ben ik als vleesliefhebber zeer benieuwd naar :D
 
Vanavond een kogelbiefstuk gehad van MM. Had hem gistermiddag in de koelkast gelegd en om een uur of 3 vanmiddag uit de koelkast gehaald om hem rustig op kamer temperatuur te laten komen. Voordat ie de pan in ging even rondom wat vers gemalen peper en een beetje zout op de biefstuk gedaan.

Op hoog vermogen aan beide zijden dichtgeschroeid en daarna op gemiddeld vermogen door gegaard naar de juiste gaarheid (in mijn geval medium) Daarna een minuut of 5 op een voor verwarmt bord onder een stukje aluminium folie laten rusten. Echt wat een geweldig stukje vlees, ik heb al heel wat biefstukjes gebakken maar deze hoorde echt bij de betere die ik heb gehad. En dat maakt hem wat mij betreft meteen de biefstuk met de beste prijs/kwaliteit verhouding en is daarmee meteen een blijvertje :D

De broccoli zo uit de zak was me iets te hard, de volgende keer doe ik ze even een minuut in kokend water om ze heel iets verder door te laten garen.
 
Vanavond een kogelbiefstuk gehad van MM. Had hem gistermiddag in de koelkast gelegd en om een uur of 3 vanmiddag uit de koelkast gehaald om hem rustig op kamer temperatuur te laten komen. Voordat ie de pan in ging even rondom wat vers gemalen peper en een beetje zout op de biefstuk gedaan.

Op hoog vermogen aan beide zijden dichtgeschroeid en daarna op gemiddeld vermogen door gegaard naar de juiste gaarheid (in mijn geval medium) Daarna een minuut of 5 op een voor verwarmt bord onder een stukje aluminium folie laten rusten. Echt wat een geweldig stukje vlees, ik heb al heel wat biefstukjes gebakken maar deze hoorde echt bij de betere die ik heb gehad. En dat maakt hem wat mij betreft meteen de biefstuk met de beste prijs/kwaliteit verhouding en is daarmee meteen een blijvertje :D

De broccoli zo uit de zak was me iets te hard, de volgende keer doe ik ze even een minuut in kokend water om ze heel iets verder door te laten garen.
Deze omschrjving van het bakken van een biefstuk:thumbs:
 
De risotto met spinazie eens proberen

1529798242797288274793.jpg
 
Inmiddels weer (veel te vroeg) wakker van de nachtdienst... Maar de risotto met spinazie heeft met goed gesmaakt, vond hem een heel stuk lekkerder dan de fungi variant.
 
Bedankt voor uw bestelling!
Uw ordernummer is: 100122930

Zo, de baas weer eens pesten! :D

Bedankt voor je bestelling weer darude :thumbs: !

Inmiddels weer (veel te vroeg) wakker van de nachtdienst... Maar de risotto met spinazie heeft met goed gesmaakt, vond hem een heel stuk lekkerder dan de fungi variant.

Ah top :)! Bedankt voor het testen en de mooie runderkogelbiefstuk review! Ik zie aan je foto dat hij wat natter is dan bij mij. Ik warm hem vanuit bevroren toestand op door hem in de magnetron te doen, kan het zijn dat je het langzaam in de koelkast ontdooit? Niet dat het uitmaakt, even interesse vraagje.
 
Ik zie aan je foto dat hij wat natter is dan bij mij. Ik warm hem vanuit bevroren toestand op door hem in de magnetron te doen, kan het zijn dat je het langzaam in de koelkast ontdooit? Niet dat het uitmaakt, even interesse vraagje.

Ik had de risotto mee genomen naar de nachtdienst. Daarom had ik s'avond om een uur of 8 de risotto in een bakje gedaan en rond 2 uur eten wee meestal tijdens de nachtdienst. Dus dan is het wel al langzaam ontdooid. Wellicht dat dat een rol speelt in het feit dat het wat natter is. De eerste keer met de fungi was dat ook het geval maar toen was het nog veel natter dan nu. Ik vond het nu wel goed te doen.
 
Hey The Dutch Giant, zit jullie tas ook bij mijn bestelling van afgelopen donderdag? Zag er niets van voorbij komen bij m'n bestelling :)
 
Vandaag weer besteld
100123277
Vooral benieuwd naar de zalmblokjes en de struisvogelburger:meal:
 
Waren wat problemen omtrent mijn bestelling maar is echt fantastisch opgelost door Olivier, waarvoor dank! Gisteren gelijk de zalmblokjes geprobeerd samen met spirelli en mediterrannee groente, echt superlekker

E45454B0-9249-4BF5-B0F2-FA8391DEE9F0.jpeg
 
Back
Naar boven