AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Zojuist een tweede vriezer besteld voor in de schuur... En meteen voor 400 euro eten besteld, heb nu al medelijden met de postbode :D

Ah!!! Ik hoorde al op de werkvloer opeens ''zoooo 400euro!!!'' Dat was jij dus :D. Leuk te lezen vissertje, fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor de mooie bestelling weer zoals altijd.

The Dutch Giant , enig idee wanneer dit weer op voorraad is?
https://musclemeat.nl/roasted-kipfiletblokjes-paprika-chili

Een paar dagen, of gaat het weken duren? Ik kan mijn geplande bestelling nog wel een weekje uitstellen namelijk.

Raakte helaas net een dag out of stock voordat de nieuwe binnen kwam! Staat inmiddels weer online :).

Nou dacht ik echt dat die kip shoarma stukjes kip zouden zijn... is het gewoon een hele filet :p

Ah! Classic uitpak foutje :). Zie het filmpje op de product pagina: https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfiletblokjes-shoarma . Door het stomen van buiten af en het vacumeren kleven de blokjes tegen elkaar. Knip je het open en laat je het er uit vallen dan is het één blok. Duw je het eruit met twee duimen zoals het filmpje, dan valt het als blokjes weer uit elkaar! Laat je weten of het volgende pakje goed is gegaan?
 
Dus mijn bestelling van 315 viel in het niet bij die van Vissertje :roflol:

Vanille ijs is trouwens lekker, zal zo even een review schrijven.
 
Volgende week zaterdag BBQ!
Heb m'n bestelling klaar staan maar kan ik voor die tijd nog zalmworstjes bestellen ???
 
Zalmburger zijn beter voor op de bbq :D
 
Die zijn er op het moment ook niet...
 
De roti vandaag geprobeerd. :eating:drool:. Lekkerder dan uit de toko. Review is al geplaatst. Aanrader!
 
Dus mijn bestelling van 315 viel in het niet bij die van Vissertje :roflol:

Vanille ijs is trouwens lekker, zal zo even een review schrijven.

Viel niet in het niet :D! Liep alleen even bij de inpakkers toevallig op het moment dat zijn bestelling werd ingepakt. Ook jij natuurlijk bedankt voor je super mooie bestelling :meal:.
Bedankt voor de review! Las hem net. De andere smaken moet je zeker proberen, zijn echt allemaal top.

Volgende week zaterdag BBQ!
Heb m'n bestelling klaar staan maar kan ik voor die tijd nog zalmworstjes bestellen ???

Mijn advies is niet op de zalmworst en burger te wachten. Wordt compleet opnieuw ontwikkeld, andere fabriek en productontwikkeling duurt altijd erg lang.

Onderstaande zijn mijn eigen favorieten voor de bbq, maar je kunt natuurlijk alles kiezen op de site waar je mee aan de slag wilt:

De roti vandaag geprobeerd. :eating:drool:. Lekkerder dan uit de toko. Review is al geplaatst. Aanrader!
 
Ah! Classic uitpak foutje :). Zie het filmpje op de product pagina: https://musclemeat.nl/kant-en-klare-kipfiletblokjes-shoarma . Door het stomen van buiten af en het vacumeren kleven de blokjes tegen elkaar. Knip je het open en laat je het er uit vallen dan is het één blok. Duw je het eruit met twee duimen zoals het filmpje, dan valt het als blokjes weer uit elkaar! Laat je weten of het volgende pakje goed is gegaan?

Met andere woorden, RTFM :roflol: (read the fucking manual)

Thanks!
 
De nieuwe vriezer staat alvast op z'n plek. Vanavond komt het eten wat er in moet :D

IMG_20180717_094105[1].jpg
 
Geen probleem :D ben blij dat je het vroeg. Daar ben ik hiervoor, informatie en dingen oplossen indien nodig.

Die Tandoori kip heeft dat niet hé? Of heb ik die ook weer verkeerd uitgepakt? :D
 
Zijn jullie tijdelijk of voor altijd op andere droogijs verpakkingen overgestapt? Ik pakte net mijn bestelling uit en daarbij zat droogijs verpakt in papier, sommige zakjes waren opengescheurd m.a.g. scherven droogijs tussen de spullen. Dat heb ik met de plastic zakjes om het droogijs nooit gehad.
 
Wij moeten er nog groot van worden :D
 
Zijn jullie tijdelijk of voor altijd op andere droogijs verpakkingen overgestapt? Ik pakte net mijn bestelling uit en daarbij zat droogijs verpakt in papier, sommige zakjes waren opengescheurd m.a.g. scherven droogijs tussen de spullen. Dat heb ik met de plastic zakjes om het droogijs nooit gehad.

Ah! Heb even onze droogijs fabriek gebeld. Is eenmalig deze week. Ze hebben meerdere fabrieken en ons droogijs kwam eenmalig van de andere fabriek die dus een andere verpakking gebruikt. Reden was de grote hoeveel orders die ze kregen. Vanaf midden aankomende week is het weer de plastic verpakking.


BAM :flexbiceps:! Postbode heeft zijn lifts ook weer gehad. Bedankt voor de zeer mooie bestelling, 4 dozen is echt heel veel.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
NIEUW: kant-en-klaar zalmgehakt
1f41f.png
!
10% introductie korting. Het gemak, de prijs, de smaak en structuur zorgen ervoor dat je in wezen nooit meer rauwe zalm hoeft te bereiden. Daarnaast scheelt het behoorlijk wat tijd in de keuken. Bekijk het hier:

27a1.png
https://musclemeat.nl/kant-en-klaar-zalmgehakt
 
Back
Naar boven