Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.141
Waren wat problemen omtrent mijn bestelling maar is echt fantastisch opgelost door Olivier, waarvoor dank! Gisteren gelijk de zalmblokjes geprobeerd samen met spirelli en mediterrannee groente, echt superlekker

E45454B0-9249-4BF5-B0F2-FA8391DEE9F0.jpeg

Ah mooie combo, bedankt voor de foto! Hoe heb je het op smaak gebracht? Er zit iets door heen zo te zien. Voor degene die de links van de producten boven willen:

https://musclemeat.nl/noorse-zalmblokjes-rauw
https://musclemeat.nl/spirelli-kant-en-klaar-2kg
https://musclemeat.nl/julienne-mediteranee-voorgekookt-1kg

Laatst bewerkt:
Risotto net gehad die smaakt echt goed!

@Scoobz0r ik vernam dat er ook nog andere smaken kwamen? Klopt dat..want dat zou natuurlijk fantastisch zijn voor de afwissling:D

Dit! Ik eet een zak per week zo'n beetje en afwisseling zou erg welkom zijn...Vind dit misschien wel het beste product uit het assortiment drool:

Samen met zoete aardappelblokjes, gegaarde kipfiletblokjes, broccolipuree, Hawaii rijst, kipnuggets, high protein pizza, kipfilet haas chunks, kipburgers, sweet life groenterijst, ennnnnzzoooovooortssss... :eating::D

• #10.147
Zit nog een beetje olijfen tapenade doorheen:cool:

:meal:

Risotto net gehad die smaakt echt goed!

Top :)! Bedankt voor de review.

Voor het eerst besteld:

https://musclemeat.nl/roasted-kipfiletblokjes-paprika-chili

Wat zijn deze lekker zeg! Bedankt voor wederom top product. Ook op de site een review gezet

Review staat online zie ik, bedankt!!

@Scoobz0r ik vernam dat er ook nog andere smaken kwamen? Klopt dat..want dat zou natuurlijk fantastisch zijn voor de afwissling:D

Dit! Ik eet een zak per week zo'n beetje en afwisseling zou erg welkom zijn...Vind dit misschien wel het beste product uit het assortiment drool:

Samen met zoete aardappelblokjes, gegaarde kipfiletblokjes, broccolipuree, Hawaii rijst, kipnuggets, high protein pizza, kipfilet haas chunks, kipburgers, sweet life groenterijst, ennnnnzzoooovooortssss... :eating::D

Shoarma en piri piri zijn goedgekeurd! Nu vele weekjes wachten voordat het hier is helaas, maar het komt er aan!

Heeft iemand de nieuwe witvis Meerval al geprobeerd? Hoor graag meningen! Hieronder meer info:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

27a1.png
https://musclemeat.nl/hollandse-meerval
✅ Hormoon, anti-biotica en e-nummer vrij.
✅ Graatvrij en huidloos.
✅ Scherpe kg prijs.
✅ Goede voedingswaarden met omega-3.
✅ Goede structuur, zacht in mond.

Shoarma en piri piri zijn goedgekeurd! Nu vele weekjes wachten voordat het hier is helaas, maar het komt er aan!

Heeft iemand de nieuwe witvis Meerval al geprobeerd?

Kan niet wachten op nieuwe smaken...

Heb de meerval nog niet geprobeerd. Trekt me op de een of andere manier niet heel erg, maar bij positieve reacties wil ik het wel een keer proberen :D

De vriezer hier ligt nog aardig vol met MM en moet eerst leeg want de vakantie staat voor de deur.

Erna de meerval maar eens meebestellen, actie of niet.

Schiet me iets te binnen nav een post elders ; Denkt MuscleMeat weleens na over kant-en-klare BBQ pakketten, zowel zakelijk (grote groepen), als gewoon particulier?
Deze week de zoveelste bedrijfsbbq op het programma, maar qua aanbod zou MM een uitkomst zijn.

• #10.153
Kan niet wachten op nieuwe smaken...

Heb de meerval nog niet geprobeerd. Trekt me op de een of andere manier niet heel erg, maar bij positieve reacties wil ik het wel een keer proberen :D

Ah ok! Is er iets specifieks wat je bij dit product tegenhoud om het toe te voegen aan een bestelling? Alle feedback welkom!

De vriezer hier ligt nog aardig vol met MM en moet eerst leeg want de vakantie staat voor de deur.

Erna de meerval maar eens meebestellen, actie of niet.

Leuk! Hoor het wel over een lange tijd :D.

Schiet me iets te binnen nav een post elders ; Denkt MuscleMeat weleens na over kant-en-klare BBQ pakketten, zowel zakelijk (grote groepen), als gewoon particulier?
Deze week de zoveelste bedrijfsbbq op het programma, maar qua aanbod zou MM een uitkomst zijn.

Pakket hebben we geprobeerd maar verkocht niet en is weggehaald. Denk dat iedereen wat anders wilt en andere hoeveelheden. Wat ik wel kan doen is een recept aanmaken waarin alle producten staan die wij aanraden voor bbq. Men kan dan zelf doorklikken en toevoegen in de hoeveelheden die ze willen?

Ik bied me graag aan als tester! :D Stuur maar een kilootje op. :roflol:

Elke klant is gelijk, kan niemand voortrekken :o.

:meal:

Het is 1 groot BBQ-pakket toch :)

Van boven naar beneden:
* Zalm, kip en kangoeroeburgers.
* Spiesjes van varkenshaas en biefstukpuntjes
* Spiesjes van vannamei garnalen en argentijnse kipfilet

En dat was nog voor de kant-en-klare kipspiezen

Bestellingnummer: 100124218

Track en trace zegt: "We hebben u gemist, zending gaat naar PostNL-locatie" & "Afhalen vanaf Donderdag 5 juli".

Ze zijn NIET aan mijn deur geweest, 100 % zeker, ook geen briefje in de brievenbus (bovendien wanneer ze wel aan mijn deur komen en er niemand thuis leveren ze altijd bij de buren).

Er zijn werkzaamheden in een aanpalende straat, maar dit heeft PostNL noch andere packetbezorgers voor zover nog niet tegengehouden. Mijn straat is nog steeds heel makkelijk bereikbaar via een omwegje van amper 500m (het blokje om). Eerder vandaag nog een levering gehad waarbij de chauffeur geen enkel probleem had om tot bij mij te komen.

Met het huidige weer lijkt het me vanzelfspreekend dat het pakket donderdag niet gaat halen.

Laatst bewerkt:
Bel post NL op dan, vraag of de koerier bereid is jou zijn 06 nummer te geven. Met een beetje geluk is die nog binnen een paar km van je huis af en kun je je pakketje nog bij hem ophalen.

Mijn postbode doet dat ook altijd met aangetekende brieven, zet die zijn 06 op dat kaartje en dan kunnen mensen hem opbellen als ze die brief nog willen ophalen diezelfde dag.

• #10.157
Bestellingnummer: 100124218

Track en trace zegt: "We hebben u gemist, zending gaat naar PostNL-locatie" & "Afhalen vanaf Donderdag 5 juli".

Ze zijn NIET aan mijn deur geweest, 100 % zeker, ook geen briefje in de brievenbus (bovendien wanneer ze wel aan mijn deur komen en er niemand thuis leveren ze altijd bij de buren).

Er zijn werkzaamheden in een aanpalende straat, maar dit heeft PostNL noch andere packetbezorgers voor zover nog niet tegengehouden. Mijn straat is nog steeds heel makkelijk bereikbaar via een omwegje van amper 500m (het blokje om). Eerder vandaag nog een levering gehad waarbij de chauffeur geen enkel probleem had om tot bij mij te komen.

Met het huidige weer lijkt het me vanzelfspreekend dat het pakket donderdag niet gaat halen.

Ik heb je mail gelezen en was er al mee bezig. Zoals je vast hebt gelezen op onze site raakt 3% van de pakketten vertraagd bij postnl. Dit heeft geen invloed op het pakket. Ook niet als het 34 graden is, anders zouden we de deuren moeten sluiten. Het probleem zit hem in dat er donderdag staat en niet woensdag. Als het morgen geleverd wordt is er niks aan de hand. Ik kom bij je terug! Bedankt voor je bestelling en indien het echt fout gaat heb je natuurlijk altijd garantie bij ons (nieuw pakket / geld terug). Het kan inderdaad heel goed aan je bereikbaarheid liggen, niet elke postbode is handig / slim, en wellicht heeft hij daarom de keus gemaakt om het naar een postnl punt te sturen. Ik ben dus bezig om hem hierover te berichten.

Ik heb je mail gelezen en was er al mee bezig. Zoals je vast hebt gelezen op onze site raakt 3% van de pakketten vertraagd bij postnl. Dit heeft geen invloed op het pakket. Ook niet als het 34 graden is, anders zouden we de deuren moeten sluiten. Het probleem zit hem in dat er donderdag staat en niet woensdag. Als het morgen geleverd wordt is er niks aan de hand. Ik kom bij je terug! Bedankt voor je bestelling en indien het echt fout gaat heb je natuurlijk altijd garantie bij ons (nieuw pakket / geld terug). Het kan inderdaad heel goed aan je bereikbaarheid liggen, niet elke postbode is handig / slim, en wellicht heeft hij daarom de keus gemaakt om het naar een postnl punt te sturen. Ik ben dus bezig om hem hierover te berichten.
Dank u :)

Morgen is idd niet heel erg maar donderdag gaat toch wat ver :P. Tot nu toe is elke bezorger gewoon het blokje om gereden, ook eerder van PostNL. Eerder vandaag nog wat ontvangen via een andere service, dus het verbaasd me dat het ineens niet zou lukken voor die ocharme 500m dat er omgereden hoeft te worden.

De pakketten van Musclemeat zijn met droogijs en hierdoor dagen lang in hoge temperaturen buiten de vriezer te bewaren...Niets aan het handje!

Wat vinden jullie trouwens van de jalapeno burger? Wij hebben ze vanavond voor de tweede keer gegeten maar ik moet eerlijk zeggen dat wij er een beetje in teleurgesteld zijn qua smaak. Qua structuur en malsheid zijn ze erg lekker maar hadden er qua smaak wat meer van verwacht en vinden ze erg flauw.

Terug
Naar boven