AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik vind het wel een leuke afwisseling, maar ze smaken wel redelijk “simpel”, gewoon een hamburger met een beetje extra pit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.163
Bedankt voor de feedback, nemen we mee :). Zal hem van het weekend even mee naar huis nemen.

Ik heb je mail gelezen en was er al mee bezig. Zoals je vast hebt gelezen op onze site raakt 3% van de pakketten vertraagd bij postnl. Dit heeft geen invloed op het pakket. Ook niet als het 34 graden is, anders zouden we de deuren moeten sluiten. Het probleem zit hem in dat er donderdag staat en niet woensdag. Als het morgen geleverd wordt is er niks aan de hand. Ik kom bij je terug! Bedankt voor je bestelling en indien het echt fout gaat heb je natuurlijk altijd garantie bij ons (nieuw pakket / geld terug). Het kan inderdaad heel goed aan je bereikbaarheid liggen, niet elke postbode is handig / slim, en wellicht heeft hij daarom de keus gemaakt om het naar een postnl punt te sturen. Ik ben dus bezig om hem hierover te berichten.
Het pakket is nu beschikbaar in een afhaalpunt, ik kan er pas vanavond om 17:30 om. Indien alles nog bevroren is, is er verder natuurlijk geen probleem.

• #10.165
Het pakket is nu beschikbaar in een afhaalpunt, ik kan er pas vanavond om 17:30 om. Indien alles nog bevroren is, is er verder natuurlijk geen probleem.

Is goed. Bel me via muscle meat nummer zodra je het uitpakt dan kan ik het meteen fixen indien nodig.

@Scoobz0r bedankt voor de nette service en antwoorden via IG. Ik zal in het vervolg weer kiezen voor een postnl afhaal punt.

Jullie houden in ieder geval goed rekening met een eventuele dag vertraging. Alles was nog netjes ingevroren :D

Is goed. Bel me via muscle meat nummer zodra je het uitpakt dan kan ik het meteen fixen indien nodig.
Edit: ik stuur het ff via mail

Voor de probleemgevalletjes weet ik niet of het zin heeft het opnieuw te sturen. Als ze bij PostNL niet snappen dat als één zijde van een straat afgesloten is je langs de andere zijde kan rijden, dan zitten we mogelijk weer met hetzelfde geval.

Laatst bewerkt:
Edit: ik stuur het ff via mail

Voor de probleemgevalletjes weet ik niet of het zin heeft het opnieuw te sturen. Als ze bij PostNL niet snappen dat als één zijde van een straat afgesloten is je langs de andere zijde kan rijden, dan zitten we mogelijk weer met hetzelfde geval.
Het lijkt in sommige plaatsen wel een sociale werkplaats bij PostNL

Het lijkt in sommige plaatsen wel een sociale werkplaats bij PostNL
Volgens Scoobz0r hadden ze het ingescand in het distributiecentrum en dan 7 minuten later weer uitgescand. De chauffeur ging dus even een bakje koffie halen en besloot daarna dat dit voldoende leverpoging was xD. Ingevroren vlees vonden ze bij PostNL een goed idee om enkele dagen uit te stellen van te leveren, het merendeel was echter nog steeds bevroren na de 3 dagen dat het uiteindelijk onderweg is geweest.

Laatst bewerkt:
  • #10.171
leuk stuk in het AD, maar je had wel even kunnen vernoemen dat ik je grote voorbeeld ben.
https://www.ad.nl/binnenland/olivie...indelijk-ben-ik-blij-met-wie-ik-ben~ad6351ee/

Heb zoveel muscle meat, xxlnutrition als skinnie (uiteraard) genoemd, maar met het 30 min interview, geknipt naar 2:30 minuut, zijn we alle 3 weg gevallen. Alleen de sluikeclame in de achtergrond bleef over :D.
Krijg veel positieve reacties het krantenartikel en de video, mensen vinden het wel leuk.

Volgens Scoobz0r hadden ze het ingescand in het distributiecentrum en dan 7 minuten later weer uitgescand. De chauffeur ging dus even een bakje koffie halen en besloot daarna dat dit voldoende leverpoging was xD. Ingevroren vlees vonden ze bij PostNL een goed idee om enkele dagen uit te stellen van te leveren, het merendeel was echter nog steeds bevroren na de 3 dagen dat het uiteindelijk onderweg is geweest.

67% is best goed inderdaad op de 3de dag, einde dag opengemaakt, dus top! Wanneer de postbode / een sorteercentrum het een keer verpest, dan staat muscle meat altijd garant voor zijn klant. Ik heb je een mail gestuurd met een oplossing! Excuus voor de mindere levering, volgende keer weer goed!

Ik heb gesmaakt dat de kangoeroe biefstukken weer de originele zijn, absoluut heerlijk!

• #10.173
Ik heb gesmaakt dat de kangoeroe biefstukken weer de originele zijn, absoluut heerlijk!

Top, bedankt voor de terugkoppeling :thumbs: . Ik ben zelf nog geen slechte kangoeroe biefstuk tegengekomen, maar het blijft een onbewerkt natuur product, waardoor het kan gebeuren een enkele keer. Leverancier / bron van grondstof is altijd hetzelfde gebleven.

Van de week een kippasteitje aan een surinaamse collega gegeven en ze vond hem lekker. :thumbup:

Slecht voor de bakasey.

Heb zoveel muscle meat, xxlnutrition als skinnie (uiteraard) genoemd, maar met het 30 min interview, geknipt naar 2:30 minuut, zijn we alle 3 weg gevallen. Alleen de sluikeclame in de achtergrond bleef over :D.
Krijg veel positieve reacties het krantenartikel en de video, mensen vinden het wel leuk.

67% is best goed inderdaad op de 3de dag, einde dag opengemaakt, dus top! Wanneer de postbode / een sorteercentrum het een keer verpest, dan staat muscle meat altijd garant voor zijn klant. Ik heb je een mail gestuurd met een oplossing! Excuus voor de mindere levering, volgende keer weer goed!
Ze hebben ook de shout-out naar mij eruit geknipt! Verdomde krant ook.

• #10.177
Van de week een kippasteitje aan een surinaamse collega gegeven en ze vond hem lekker. :thumbup:

Een zeer smakelijk ondergewaardeerd product op de site :meal:. https://musclemeat.nl/kippastei

351kcal aan genot:o

Ze hebben ook de shout-out naar mij eruit geknipt! Verdomde krant ook.

30 min aan interview, gepropt in 2.30 minuut. Ze prefereerde Kiwi, mijn dwerg papegaai, over jou :(.

Zojuist een tweede vriezer besteld voor in de schuur... En meteen voor 400 euro eten besteld, heb nu al medelijden met de postbode :D

Nou dacht ik echt dat die kip shoarma stukjes kip zouden zijn... is het gewoon een hele filet :p

Terug
Naar boven