Mi_St
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik nu even geen zin in.Ik dacht in eerste instantie dat ik zelf een foutje bij mijn bestelling had geplaatst, maar dat was helaas niet zo. Er zat ook geen pakbon in, ik dacht dat ik die normaal wel erbij kreeg.

![]()
Alles weer netjes ontvangen en alvast een deel verdeeld en de vriezer in...
Ook wat groenten gemixt voor wat variatie. Beviel vorige keer erg goed!
Thanks!!!

Valt mee dit keer... vorige keer lagen er 28 bakjes voer in de vriezerHad ik nu even geen zin in.
Wat er nu niet op staat zijn 10 porties gehaktballetjes a 200 gram...
Bestelling is binnen, waarvoor dank.
Echter... had ik 12 blikken Monster Ultra Violet besteld en zit er maar 1 blik in de doos.
Bestelling #100140731. Waar is dit fout gegaan?

Hey Olivier,
Is het mogelijk dat ik jullie roasted kip, of kipspies bijvoorbeeld ontdooi. En dan samen wok met mijn eigen groente/rijst en vervolgens weer invries voor meerdere dagen prep?
Vind het altijd lekker om alles goed door elkaar heen te krijgen, met een marinade etc. Maar not sure of het na ontdooien wel weer opnieuw kan invriezen aangezien het al bereid is.
.Staan jullie ook weer op de sapcup dit jaar (met magnetron)?![]()
Meen je niet, zonde! Ik vond jullie kraampje vorige keer toch wel een van de hoogtepunten daar moet ik zeggen.Nee. Bedrijven die eten maken zijn niet welkom ivm catering conflict.
Maar not sure of het na ontdooien wel weer opnieuw kan invriezen aangezien het al bereid is.
Doe ik ook steeds.Meen je niet, zonde! Ik vond jullie kraampje vorige keer toch wel een van de hoogtepunten daar moet ik zeggen.
Alright, aangezien je altijd hoort dat je vlees niet meer mag invriezen nadat het ontdooid is. Maar dan ga ik het volgende prep even proberenIn die fabriek wordt het na productie met -40 ingevroren. Dit zorgt voor smaak en structuur behoud. Wat je doet is warm maken en vervolgens langszaam naar -18 brengen, waardoor smaak en structuur minder kunnen worden. Bacteriologisch is het allemaal geen probleem. Het gaat erom of de kip dan nog lekker is. Ik verwacht van wel omdat het vocht er om heen (marinade etc.) de kip beschermd tegen uitdrogen, maar het is even een keertje proberen.

Alright, aangezien je altijd hoort dat je vlees niet meer mag invriezen nadat het ontdooid is. Maar dan ga ik het volgende prep even proberen![]()
Dat is inderdaad wat ik zou doen als het niet mogelijk was. Maar ik vind het fijn om alle maaltijd componenten (rijst/pasta/vlees/groente/saus) in een pan te gooien en dan alles goed te mixen zodat je overal smaak krijgt.Wel als je het door en door verhit. Je kan ook eerst de groenten bv opwarmen, laten afkoelen en dan gewoon het vlees bevroren erop en gelijk in de vriezer. Zo ontdooit het niet.