Mi_St
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan het zijn dat onderstaande product anders is gekruid? De geur lijkt veel sterker dan de vorige zak die ik had. Ik merkte het al tijdens het verdelen, maar nu het hier in een gesloten bakje en zak op mn bureau staat te ontdooien...
Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF)
Het receptuur is niet veranderd van dit product. Misschien wel goed om te weten dat we een maand lang ''VERNIEUWD'' in de titel plaatsen van het product als we dit wel doen. Paprika chilli heeft inderdaad een sterke geur. Je ervaring kan ik niet verklaren. Neem aan dat het wel gewoon goed smaakt (?), heb namelijk geen berichten verder gehad hierover.

Olivier, komen de zendingen een beetje op tijd aan met alle vertragingen bij post.nl? Of beter nog enkele dagen wachten met bestellen (en de workload bij jou laten pieken)?
Olivier, komen de zendingen een beetje op tijd aan met alle vertragingen bij post.nl? Of beter nog enkele dagen wachten met bestellen (en de workload bij jou laten pieken)?
Bij mij duurde het vijf dagen, in plaats van dinsdag op zaterdag. Het was nog net op tijd, heb het meteen de vriezer ingedaan. En heb een mooie compensatie gekeken van MuscleMeat, waar ik heel tevreden over ben. Hoorde wel dat PostNL deze week gaat staken, hopelijk ondervinden we daar niet al te veel last van.
.Hoop zeer zeker,Bedankt voor de mooie bestellingvertrekt vandaag bij ons voor levering vr-za.
Hoop zeer zeker,
A :dat het in de diepvries past
B :dat het er vrijdagavond bij het ophaalpunt ligt, anders heb ik zaterdag niet mijn bak voer
.Spullen binnen. Blijkt dat ik niet voldoende vriesruimte heb. Had denk ik toch beter niet al die bevroren groente kunnen kopen.
Bedankt voor je bestelling weer Rob!
Preppen en voor 4 dagen bakjes vullen en in koelkast leggen? (1 dag ontdooien, 3 dagen gekoeld bewaard)
Das meteen ook mijn grootste angst om te bestellen bij MM: dat ik me niet kan inhouden om werkelijk veel te veel in een keer te bestellen en dan later te moeten constateren dat niet alles in de vriezer past... Ook al wil ik het zo graagSpullen binnen. Blijkt dat ik niet voldoende vriesruimte heb. Had denk ik toch beter niet al die bevroren groente kunnen kopen.

Wat zit je nu te jammeren bestel dan gewoon elke week een kleine order??Das meteen ook mijn grootste angst om te bestellen bij MM: dat ik me niet kan inhouden om werkelijk veel te veel in een keer te bestellen en dan later te moeten constateren dat niet alles in de vriezer past... Ook al wil ik het zo graag![]()
Dan moet ik ook elke week verzendkosten betalen. En ik heb nu eenmaal geen ezeltje dat geld schijt. Liever wat verder jammeren dan. Sorry voor mijn gezeik!Wat zit je nu te jammeren bestel dan gewoon elke week een kleine order??
Mja... het ligt ook aan mezelf hoor I know. Al zo vaak mijn “winkelmandje” gevuld met al die lekkere dingen om dan op het laatste toch altijd weer te twijfelen en uiteindelijk niet effectief de bestelling te plaatsen...Maar ook als je veel kleine bestellingen doet is MM in veel gevallen goedkoper dan je lokale supermarkt.
Ik heb dan dat ik niet kan kiezen en alles waartussen ik twijfel maar bestel. In het geval van Musclemeat ben ik dan een paar honderd euro armer en krijg ik het met moeite in mijn vrieskist, ondanks dat deze het formaat 'lijk invriezen' heeft.Mja... het ligt ook aan mezelf hoor I know. Al zo vaak mijn “winkelmandje” gevuld met al die lekkere dingen om dan op het laatste toch altijd weer te twijfelen en uiteindelijk niet effectief de bestelling te plaatsen...
ben een eeuwige twijfelaar, op alle vlakken... word er soms zelf helemaal gek van!