MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

De bijgeleverde rookmachine zakjes zijn ook altijd top! :rocker:

En wanneer komen de nieuwe producten binnen? Al enig idee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.706
En wanneer komen de nieuwe producten binnen? Al enig idee?

We krijgen morgen of overmorgen de 4 nieuwe smaken roasted kipfiletblokjes binnen. We gaan eerst zelf testen/proeven. Als alles naar behoren is gaat het deze week nog online. Ardo producten over +-2 weken.

We krijgen morgen of overmorgen de 4 nieuwe smaken roasted kipfiletblokjes binnen. We gaan eerst zelf testen/proeven. Als alles naar behoren is gaat het deze week nog online. Ardo producten over +-2 weken.
Ik moet weer bestellen... :D:D:D

Ze zijn (op smaak na) precies hetzelfde als de huidige roasted paprika chili?

Heb ik pech en zit #000149619 inderdaad nog in het sorteercentrum?

• #10.711
Klopt het dat Zaterdag niet meer als leverdag mogelijk is ?

• #10.713

Al een tevreden proefsessie gehad? :rolleyes: Ik zie de bodem in mijn zak met kip in zicht komen...

ze zijn al bestelbaar op de site... dus denk t wel ;)

voedingswaardes zijn geloof ik wel iets anders (meer kcal?)

Ik had even op de site kunnen kijken :) Thanks! Wat extra kcal kan ik wel hebben... Dus geen probleem!

Ik mis wel een smaak: Honing-BBQ... Deze nog niet helemaal naar wens? @Scoobz0r

• #10.717
Al een tevreden proefsessie gehad? :rolleyes: Ik zie de bodem in mijn zak met kip in zicht komen...

Yes! 3 van de 4 smaken zijn goedgekeurt en inmiddels online, zie mijn tekst hieronder. De 4de smaak (bbq-honey) was niet zoals hij ontwikkeld was dus die moet opnieuw.

51109369_1797169940388180_5272986281930915840_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

NIEUW: Green Curry, Piri piri & Shoarma !
➡️ https://musclemeat.nl/diepvries/kip
Het populairste kipproduct roasted paprika-chilli is uitgebreid met maar liefst drie smaken. Tijdelijk voor de zeer scherpe prijs van €8.10/kg. Betere prijs dan rauwe kipfiletblokjes uit de supermarkt!
✅ Thuis geleverd door heel NL, BE en DE.
✅ Kip it simple: niet meer snijden, koken en handen wassen.
✅ Losgevroren van elkaar, direct eetbaar, en makkelijk mee te nemen.

Top! Thanks @Scoobz0r

Jammer dat die smaak niet helemaal naar wens was. Die stond toch wel hoog op mijn lijstje...

Kun je iets zeggen over de pittigheid van de nieuwe smaken tov de "oude" Paprika-Chili?

Is de Green curry zachter van smaak dan de paprika-chilli ? qua pikant zijn bedoel ik dan

edit: @Mi_St je was me net voor....

• #10.720
Terug
Naar boven