XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Als lunch wil ik ook wat carbs gaan toevoegen in de vorm van rijst... Wat is de "gebruikelijke" verhouding? Ik heb het je wel eens horen zeggen in een filmpje The Dutch Giant , maar kan t niet meer vinden.

200gr kip
100gr groente
200gr rijst (Gewogen zoals kant en klaar geleverd door Musclemeat)

Past dit in een Enkelvaks bakje? Die Chineze bakjes (Mijn collega's denken dat ik alleen bij de Chinees eten haal) van Musclemeat.
 
Als lunch wil ik ook wat carbs gaan toevoegen in de vorm van rijst... Wat is de "gebruikelijke" verhouding? Ik heb het je wel eens horen zeggen in een filmpje The Dutch Giant , maar kan t niet meer vinden.

200gr kip
100gr groente
200gr rijst (Gewogen zoals kant en klaar geleverd door Musclemeat)

Past dit in een Enkelvaks bakje? Die Chineze bakjes (Mijn collega's denken dat ik alleen bij de Chinees eten haal) van Musclemeat.

Dat is inderdaad de verhouding die ik aanhoud, past in mijn eetschema, 12:00, 15:00 en 18:00 eet ik zo'n 500gr bak. Mocht het teveel zijn pas je de hoeveelheid aan. Het is niet persee zo dat de verhouding zo moet zijn wil de maaltijd kloppen of lekker zijn. 500gr past in onze enkelvak bakjes. Past het net niet, even in de magnetron. Bevroren neemt meer ruimte in dan ontdooit, maar moet gewoon kunnen.
 
Dat is inderdaad de verhouding die ik aanhoud, past in mijn eetschema, 12:00, 15:00 en 18:00 eet ik zo'n 500gr bak. Mocht het teveel zijn pas je de hoeveelheid aan. Het is niet persee zo dat de verhouding zo moet zijn wil de maaltijd kloppen of lekker zijn. 500gr past in onze enkelvak bakjes. Past het net niet, even in de magnetron. Bevroren neemt meer ruimte in dan ontdooit, maar moet gewoon kunnen.

Godskolere... 3 bakken... :laugh:

Ik ga komende dagen bestellen en even testen! Hoop dat mn vriezer het allemaal toelaat... :headbang:
 
Vandaag gelijk van alle 3 de smaken een zak besteld :D

Ben erg benieuwd! Paprika Chili bevalt me erg goed. Die is wel vrij pittig trouwens dus daar moet je van houden

Yes! 3 van de 4 smaken zijn goedgekeurt en inmiddels online, zie mijn tekst hieronder. De 4de smaak (bbq-honey) was niet zoals hij ontwikkeld was dus die moet opnieuw.


51109369_1797169940388180_5272986281930915840_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg

NIEUW: Green Curry, Piri piri & Shoarma !
➡️ https://musclemeat.nl/diepvries/kip
Het populairste kipproduct roasted paprika-chilli is uitgebreid met maar liefst drie smaken. Tijdelijk voor de zeer scherpe prijs van €8.10/kg. Betere prijs dan rauwe kipfiletblokjes uit de supermarkt!
✅ Thuis geleverd door heel NL, BE en DE.
✅ Kip it simple: niet meer snijden, koken en handen wassen.
✅ Losgevroren van elkaar, direct eetbaar, en makkelijk mee te nemen.
 
De kipsticks zijn goedgekeurd!
 
Vandaag gelijk van alle 3 de smaken een zak besteld :D

Ben erg benieuwd! Paprika Chili bevalt me erg goed. Die is wel vrij pittig trouwens dus daar moet je van houden

Top! Benieuwd naar je mening.

De kipsticks zijn goedgekeurd!

:thumbs: super! Ze verkopen ook als zoete broodjes, mooi product geworden. Ik raad het aan om het te kopenm in combinatie met één van de xxl lightsauzen, dippen.
 
Iemand tips hoe ik de zoete aardappelfriet in de airfryer bereid? :lick:
 
Is er iets mis met de site of met mijn browser(s)?

Zowel gisteren (op mobiel), als vandaag (op PC) krijg ik de volgende melding en lukt het mij niet om te bestellen ;

Error occurred. Try to refresh page.
 
Iemand tips hoe ik de zoete aardappelfriet in de airfryer bereid? :lick:

Ik heb goede ervaring met 15minuten 200graden, vanuit bevroren toestand.

I mean sure maar 528g? Meer dan 3x zijn gewicht?

Onderstaande is gebasseerd op ervaring, van mijn begeleider met 30 jaar ervaring, veel pro bodybuilders gesproken en dus niet wetenschap.

0: carbs vullen de spieren en eiwitten bouwen de spier op. Aan die hoeveelheid carbs heb ik ruim genoeg en die gaan niet omhoog meer. Ik zou dan eerder mijn vet iname gaan verhogen.
1: Ik tel nooit plantaardig eiwit mee. De 528gr is inclusief het vele eiwit dat komt uit havermout en andere carbs. Dit zijn eiwitten die ik niet mee tel als 'reparatie', maar als energy (kcal). Dierlijk eiwit komt op +-400gr uit. Met mijn gewicht van 150-155kg is dat 2.6 - 2.7gr eiwit per kg lichaamgewicht.
2: Op het forum gaat men volgens mij uit van dat je 2.0gr eiwit per kg lichaamsgewicht moet eten, andere sites raden alweer minder aan:1.8gr. Mij is altijd geleerd dat die 2.0gr als eerst alleen over dierlijk eiwit gaat, en ten tweede het minimale is wat je moet binnen krijgen als je fanatiek traint (bv 4x per week een uur) en altijd met spierschade loopt.
3: Ik heb liever een overschot aan eiwit per dag, dan de kans dat ik net te weinig zou krijgen. Richting de 3.0gr heb ik daarom altijd aangehouden. Overschot wordt als energy gebruikt en een gezond persoon kan die hoeveelheid eiwit dan ook gewoon aan (heb genoeg bloedtesten waar mijn waardes niet verhoogd zijn).
4: die hoeveelheid aan eiwit is een opbouw 0 naar 9 jaar lang vooruit gaan. Elk jaar is het aantal gram hoger geworden, naar behoefte. Als ik niet meer vooruit ging paste ik mijn trainen aan, danwel het eten (meer). Mijn arm omtrekt koud is 52cm en been omtrek 76cm. Dat zie er op mijn lengte niet uit als Arnold, maar ik heb dat wel eens met kleine pro bodybuilders vergelijken van 1.75m en die omtrek komt aardig overeen, maar bij mij zijn de spiervezels veel langer. Ik ben gewoon een extreem geval en vergelijken met mij moet je daarom niet doen, maar bovenstaande laat je mijn denkpatroon van over de jaren zien.
5: Extreem is het allemaal zeker, maar ik heb een doel. The Rock in een film dwarfen ;). Andere vorm van extreem vind ik de mensen in de gym die trainen en gewoon niet op een eiwit letten of geen besef hebben van. Te vaak gesprekken gehad met mensen die naar mij toe komen. Als ik vraag wat ze eten is een een eitje bij het ontbijt en een kwarkie voor het slapen en een vleesie bij het avond eten. En dat met 5 keer per week trainen soms, schrik ik van wat ik hoor. Ik vind dat het extreme van je lichaam slopen zonder aan te vullen, ofwel: roofbouw plegen.

Is er iets mis met de site of met mijn browser(s)?

Zowel gisteren (op mobiel), als vandaag (op PC) krijg ik de volgende melding en lukt het mij niet om te bestellen ;

Error occurred. Try to refresh page.

Mijn programmeur vermoet een bug in je winkelwagen. Ik wil graag even daarin kijken. Dat kan hij doen als hij je email adres weet die je gebruikt op onze site, kun je die geven via PM? Sorry voor het ongemak.
 
Laatst bewerkt:
Mij lukt het ook even niet met bestellen, zelfde foutmelding. Zowel met Chrome als met Internet Explorer:
Error occurred. Try to refresh page.

Met Chrome kan ik ook niet meer inloggen:
There has been an error processing your request
Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1259593076167



Heeft geen haast, probeer het morgen wel even opnieuw :)
 
Ik kreeg ook een foutmelding na het afronden in mijn bank-app, na refreshen kreeg ik gewoon de melding dat de bestelling afgerond was.

#000151437
 
Ik kreeg alleen een error bij het toevoegen van de Paprika Chili roasted kip... Mijn bestelling wel netjes kunnen afronden gister!
Zojuist de melding binnen gekregen met de track en trace code. Een dag later dan normaal, maar dat werd duidelijk vermeld op de website!

Erg benieuwd naar de Green Curry en Piri Piri! Ook rijst erbij besteld dit keer...

Thanks alvast!
 
Nog altijd geen mogelijkheid tot bestellen :(
 
Nog altijd geen mogelijkheid tot bestellen :(

Welke browser gebruik je? En op welk moment gaat het precies fout? (kun je de foutmelding/error uitlokken door een bepaalde handeling?)
 
Zowel Chrome als Explorer en vanaf het moment dat ik items in het mandje wil deponeren.
 
Back
Naar boven