AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Oh, je bedoelt denk ik alleen kip bakken en de rest er bevroren bij doen. Ik zou dat laatste doen, er komt bij de meeste groentemixen van MM geen noemenswaardige hoeveelheid vocht vrij.

Oh, je bedoelt denk ik alleen kip bakken en de rest er bevroren bij doen. Ik zou dat laatste doen, er komt bij de meeste groentemixen van MM geen noemenswaardige hoeveelheid vocht vrij.
Yep inderdaad alleen de kip bakken dan bij de rest gooien wat nog bevroren is, vervolgens opwarmen na X dagen in de magnetron.

Bedankt voor alle interessante feedback, neem ik mee!

Hmm vreemd, geen meldingen gehad verder en er is niks op de achtergrond veranderd. Kan je kijken of er reepjes bevroren in de zak zitten die wit uitgeslagen zijn? Ik vermoed dat je last hebt van vriesbrand.

3F387863-4BFC-449B-A655-3ED2234EADA7.jpeg 72A5940F-31E2-460F-B464-7921FCBB283A.jpeg

Nog even gekeken of ik vriesbrand heb, maar even foto gemaakt want ik kan het niet zo goed zelf ontdekken.

Heb het verwerkt in salade vandaag, blijft gewoon erg lekker. Maar nu ook een aantal stukken die echt dusdanig taai zijn dat het niet lekker is.

Hoewel dat verder niet dramatisch is vroeg ik me dus af of er iets veranderd was, omdat we het al heel lang bestellen en echt pas sinds laatste (twee) bestelling opmerken.

Maar als dat niet het geval is zullen er misschien net twee oude kippen tussen hebben gezeten, die tot dan toe steeds wisten te ontkomen aan de slacht :p

• Like
Waarderingen: Vonk
:roflol: Bejaardenkippen die steeds aan de slachting zijn ontsnapt door stiekem in een hoekje te gaan zitten :roflol:

Heb geloof ik een week zitten wachten op de Diet Dr Pepper die niet op voorraad was. Uiteindelijk maar m'n bestelling gedaan, pakket vandaag binnen, even kijken op de site, Dr Pepper terug op voorraad :o

Stukjes gerookt hebben we nooit gehad van kipfilet. Wat we wel hebben gehad is een versie waarbij de buitenkant veel donkerder was, taaier velletje was dat. Uitiendelijk hebben we de voorkeur (minder lang roken) gegeven voor lichtere buitenkant, een zachtere structuur en dat is wat we nu verkopen.

Vandaag pakketje binnen en heb toch gewoon de "oude versie" gekregen. Dus 5 grote stuks ( a 200gr) met donkere buitenkant. "Oude" voorraad nog niet helemaal op dus ( vind ik prima :) )

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.888

Yep inderdaad alleen de kip bakken dan bij de rest gooien wat nog bevroren is, vervolgens opwarmen na X dagen in de magnetron.

Dat kan inderdaad.

3F387863-4BFC-449B-A655-3ED2234EADA7.jpeg 72A5940F-31E2-460F-B464-7921FCBB283A.jpeg

Nog even gekeken of ik vriesbrand heb, maar even foto gemaakt want ik kan het niet zo goed zelf ontdekken.

Heb het verwerkt in salade vandaag, blijft gewoon erg lekker. Maar nu ook een aantal stukken die echt dusdanig taai zijn dat het niet lekker is.

Hoewel dat verder niet dramatisch is vroeg ik me dus af of er iets veranderd was, omdat we het al heel lang bestellen en echt pas sinds laatste (twee) bestelling opmerken.

Maar als dat niet het geval is zullen er misschien net twee oude kippen tussen hebben gezeten, die tot dan toe steeds wisten te ontkomen aan de slacht :p

Op de foto zie ik lichte vriesbrand inderdaad, uitdroging. Het moet normaal niet maar om een 3de keer te voorkomen en uit te sluiten dat het bij ons gebeurt meld het volgende even in de opmerking. ''Graag 2.5kg zakken extra nachecken op vriesbrand, besproken op forum''.

Heb geloof ik een week zitten wachten op de Diet Dr Pepper die niet op voorraad was. Uiteindelijk maar m'n bestelling gedaan, pakket vandaag binnen, even kijken op de site, Dr Pepper terug op voorraad :o

Vandaag pakketje binnen en heb toch gewoon de "oude versie" gekregen. Dus 5 grote stuks ( a 200gr) met donkere buitenkant. "Oude" voorraad nog niet helemaal op dus ( vind ik prima :) )

Wanneer je wacht op een product mag je ons altijd even mailen of berichten op FB. Wil niet dat klanten een week onnodig wachten.
Binnenkort verdwijnt de gerookte kipfilet en de 200gr pakjes kant en klare kip (thais etc.). De fabriek waar we 6 jaar mee samenwerkte is overgekocht en wordt ontmanteld. Machines die de producten die producten maken zijn er straks niet meer. We gaan een lang traject in om smaken door te blijven ontwikkelen met de 2.5kg versies. Tip: ben je een liefhebben van die twee producten wees dan snel.

• #10.892
Ik kon dat wel als optie ingeven. Dat zou dat ook niet mogelijk moeten zijn toch?

Hmm dat moet onmogelijk zijn. We hebben ma t/m do sturen aanstaan wat di t/m vr ontvangen betekend. Heb de bug doorgegeven dat je voor zaterdag heb kunnen kiezen. Ik stuur je even een PM met oplossing, sorry.

Is de pulled chicken uit het assortiment? Kan deze niet meer vinden..:sad:

Wanneer je wacht op een product mag je ons altijd even mailen of berichten op FB. Wil niet dat klanten een week onnodig wachten.
Binnenkort verdwijnt de gerookte kipfilet en de 200gr pakjes kant en klare kip (thais etc.). De fabriek waar we 6 jaar mee samenwerkte is overgekocht en wordt ontmanteld. Machines die de producten die producten maken zijn er straks niet meer. We gaan een lang traject in om smaken door te blijven ontwikkelen met de 2.5kg versies. Tip: ben je een liefhebben van die twee producten wees dan snel.

Noes XD

Die waren nou juist zo makkelijk mee te nemen in een tas :(:(

• #10.896
De omschrijving bij Protein Porridge Latte gaat over de Coffee-versie:
https://musclemeat.nl/protein-porridge-erdbeere-34gr-protein-haferflocken-1350
De link is overigens ook misleidend, want bevat 'erdbeere'. :P
De voedingswaarden gaan wel over het juiste product. Ik kan overigens niet echt ervaringen vinden over dit product (enkel hier één reactie). Iemand ervaringen mee en loopt dit product een beetje @Scoobz0r ?

Het is fijngemalen havermout met whey plus smaak en als je er eentje als preworkout neemt dan heeft het bv caffeine toegevoegd. Dit product hebben we al +- 2 jaar in het assortiment door de goede sales. Het is heel handig voor onderweg, op werk etc. Je hoeft alleen maar water toe te voegen, schudden en klaar. Lepel zit erbij. Negeer de link. Titel en plaatje is lijdend.

Is de pulled chicken uit het assortiment? Kan deze niet meer vinden..:sad:

Klopt, helaas nog geen andere partij gevonden die het product op die manier kan maken voor een normale prijs.

Noes XD

Die waren nou juist zo makkelijk mee te nemen in een tas :(:(

Wordt inderdaad overstappen op de zakken en bv prepbakjes voor meenemen: https://musclemeat.nl/magnetron-enkelvak-prep-bakjes-met-deksel-636 . Of nog even inslaan voor de 200gr's ;)!

Probeer nu al onze Ultimate Kipproducten tijdens onze 10% actie t/m 7-4!

56426358_402080143857620_6223177680829808640_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-ams3-1.jpg

Mals, smakelijk, mooie prijs en goede voedingswaarden! Wij zijn trots op onze Ultimate Kipproducten. Bekijk het hier:
https://musclemeat.nl/ultimate-kipproducten
✅ 100% kipfilet: geen separator vlees of mix van.
✅ Makkelijk: vanuit bevroren toestand opwarmen en klaar
✅ Voedingswaarden: maximaal percentage kipfilet. Ook lager in vet, koolhydraten en zout vergeleken met andere aanbieders.
✅ Handig: de Ultimate kipproducten losgevroren van elkaar.

Wederom weer hulde aan de service omtrent de bezorging, weer netjes bij het afhaalpunt van PostNL.

Overigens de low fat jalapeno burgers smaken naar meer, erg lekker. :meal:

Het is fijngemalen havermout met whey plus smaak en als je er eentje als preworkout neemt dan heeft het bv caffeine toegevoegd. Dit product hebben we al +- 2 jaar in het assortiment door de goede sales. Het is heel handig voor onderweg, op werk etc. Je hoeft alleen maar water toe te voegen, schudden en klaar. Lepel zit erbij. Negeer de link. Titel en plaatje is lijdend.

Klopt, helaas nog geen andere partij gevonden die het product op die manier kan maken voor een normale prijs.

Wordt inderdaad overstappen op de zakken en bv prepbakjes voor meenemen: https://musclemeat.nl/magnetron-enkelvak-prep-bakjes-met-deksel-636 . Of nog even inslaan voor de 200gr's ;)!

Probeer nu al onze Ultimate Kipproducten tijdens onze 10% actie t/m 7-4!

56426358_402080143857620_6223177680829808640_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-ams3-1.jpg

Mals, smakelijk, mooie prijs en goede voedingswaarden! Wij zijn trots op onze Ultimate Kipproducten. Bekijk het hier:
https://musclemeat.nl/ultimate-kipproducten
✅ 100% kipfilet: geen separator vlees of mix van.
✅ Makkelijk: vanuit bevroren toestand opwarmen en klaar
✅ Voedingswaarden: maximaal percentage kipfilet. Ook lager in vet, koolhydraten en zout vergeleken met andere aanbieders.
✅ Handig: de Ultimate kipproducten losgevroren van elkaar.
Lijend of leidend? :P De omschrijving klopt ook niet helemaal, maar maakt niet uit. Bedankt in ieder geval, ik heb er een paar besteld. Ook heel er bedankt voor de tip nog even snel de 200 grams-pakjes kip met smaakje te bestellen, aangezien deze uit het assortiment gaat verdwijnen. Ik heb hier een kilo'tje of 7 van besteld. Daarnaast ook die 2,5 kg-zakken kipreepjes, die zijn echt top. :thumbs: Die geraspte kaas ook maar gelijk ingeslagen; topmacro's! :D

• #10.900
Jammer, was erg smakelijk!:D

Die ultimate kipsticks zijn erg nice!:thumbs:

Bedankt voor de review! Over 3-4 weken krijgen we een nieuw product binnen die ook onder de ultimate lijn gaat vallen :).

Wederom weer hulde aan de service omtrent de bezorging, weer netjes bij het afhaalpunt van PostNL.

Overigens de low fat jalapeno burgers smaken naar meer, erg lekker. :meal:

Superrrrr :D!

Lijend of leidend? :P De omschrijving klopt ook niet helemaal, maar maakt niet uit. Bedankt in ieder geval, ik heb er een paar besteld. Ook heel er bedankt voor de tip nog even snel de 200 grams-pakjes kip met smaakje te bestellen, aangezien deze uit het assortiment gaat verdwijnen. Ik heb hier een kilo'tje of 7 van besteld. Daarnaast ook die 2,5 kg-zakken kipreepjes, die zijn echt top. :thumbs: Die geraspte kaas ook maar gelijk ingeslagen; topmacro's! :D

Als tijdelijke oplossing kan je de info van alle smaken hier het beste even bekijken: https://www.feelfreenutrition.com/nutritional-information Fijn dat de 2.5kg ook een goede variant voor je zijn. De kaas is inderdaad ongelovelijk, Heb het wel eens meegenomen naar bios als high protein snack haha (gekte).

Terug
Naar boven