MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Geen grappen.

Zit op mobiel, kan niet makkelijk toevoegen.

Het was een aardige lading.

Bekijk bijlage 455030
Top! 5 euro korting!:roflol:

On the other hand...ik heb laatst korting gevraagd omdat ik blikken bang niet kon combineren en toch korting kon krijgen..:rolleyes:
 
Was me ook al opgevallen die "welkom terug" korting inderdaad... :o
 
Ik wil het toch nog maar een keertje aankaarten. In de 5kg kipfilet uit Argentinië blijft toch een steeds terugkerend fenomeen dat er van de stukken die erin zitten, zo'n 10% afwijkt van kleur (lijkt overigens willekeurig en zegt niet altijd wat over de smaak) van de rest van de stukken en de smaak echt zeer te wensen overlaat. Hij is prima mals, net als de rest, maar er lijkt echt iets goed mis met sommige kipfilets. Die lijken of van slechte kippen te komen, of zijn van een heel andere kwaliteit dan de rest. Ik wil best eerlijk zijn dat ik een fijnproever ben en ook behoorlijk autistisch, maar als ik zo'n stuk te pakken heb, wat je niet altijd doorhebt, dan moet ik echt kokhalzen en durf ik daarna de rest van de kip niet meer te nuttigen. Volgens mij heb ik hier lang geleden ook al eens een melding over gemaakt, dus zonder te willen zeuren en zonder dat ik een of andere tegemoetkoming vraag, zou ik je toch eens sterk willen adviseren om dit eens uit te zoeken. Weet dat dit lastige dilemma's zijn en ook lastig om uit te zoeken. Maar is er een manier om dit wellicht achteraf te testen? Dat ik een stuk toestuur waarop dit van toepassing is. Weet niet welke mogelijkheden jullie hebben?
 
Dat klinkt kut, welke kipfilet is dat dan? Ik koop altijd de 2,5 kg zakken uit Thailand, absolute favoriet.
 
Wanneer komen er nieuwe ultimate producten?
 
Geen grappen.

Zit op mobiel, kan niet makkelijk toevoegen.

Het was een aardige lading.

Je kan weer even vooruit! Bedankt voor de mooie order.


Vervelend dat je een mindere ervaring hebt. Ik kijk er graag naar en een foto naar info@musclemeat.nl genoeg hoor. In de 5 jaar dat we het verkopen is het enige kleurverschil dat we kennen naar wit toe ook wel vriesbrand: vocht uit het bovenste laagje. Volledige uitleg op product pagina. Als dit het niet is zie ik graag de foto per mail tegemoed zodat ik kan overleggen met de leverancier! Slechte en goede kippen bestaan niet omdat het hele proces van begin tot eind bij las camillias ligt. Wat ik hiernee bedoel is dat het dus niet een mengsel van kippen van verschillen boederijen, opvoeding en ander voer is. Alles komt van van hun begin tot eind.

Wanneer komen er nieuwe ultimate producten?

Zijn nog wel met eentje bezig nu na de cordon bleu maar het ontwikkelproces is wat traag. Had er al moeten zijn. Kan nog geen schattings datum geven.
 
Je kan weer even vooruit! Bedankt voor de mooie order.

Foto naar info@musclemeat.nl genoeg hoor. In de 5 jaar dat we het verkopen is het enige kleurverschil dat we kennen naar wit toe ook wel vriesbrand: vocht uit het bovenste laagje. Volledige uitleg op product pagina. Als dit het niet is zie ik graag de foto per mail tegemoed zodat ik kan overleggen met de leverancier! Slechte en goede kippen bestaan niet omdat het hele proces van begin tot eind bij las camillias ligt. Het is dus niet een mengsel
van kippen van verschillen boederijen, opvoeding en ander voer. Alles komt van van hun.

Zijn nog wel met eentje bezig nu na de cordon bleu maar ontwikkel proces is wat traag. Had er al moeten zijn. Kan nog geen schattings datum geven.

The Dutch Giant Het gaat niet om wit verkleurde kippen, ik herken wel een beetje vriesbrand. Het gaat juist om naar geel verkleurde kipfilets.

Ik weet verder niet hoe het te verklaren valt waarom er soms stukken bij zitten die gewoon te ranzig zijn om op te eten, snap dat het voor jullie ook lastig is! Ik zal in elk geval de geel uitziende stukken eens op de foto zetten, maar zoals ook reeds aangegeven is er geen correlatie tussen de kleur en de smaak, anders zou ik niet eens de moeite nemen om de niet goed smakende stukken te bereiden natuurlijk.

Verder denk ik dat je niet te naief moet omgaan met herkomst van vlees wat uit een ver en ook nog een Zuid Amerikaans land komt. Er zijn voorbeelden te over van fraude inzake consumentenvlees alleen al van Nederlandse handelaren die het vlees elders in Europa vandaan hebben (neem het paardenvlees schandaal). Alle papieren zijn te vervalsen en ik zeg niet dat je daar nu mee te maken hebt, maar ik geef alleen aan dat een kwaliteitscontrole bezoek een aantal keren per jaar bij de fabrikant, niet garandeert waar jouw kippen vandaan komen en/of dat de kwaliteit altijd op de manier waarop jij het hebt gezien wordt gewaarborgd.
 
Zojuist voor het eerst besteld, ben heel benieuwd.
Ik dacht dat ik een behoorlijk lijstje had maar ik zie hier bedragen voorbij komen haha!
7 kilo kip kan ik wel even mee vooruit hahaha
 
Kant-en-klare kipfiletblokjes (1kg)
Enig idee wanneer deze weer met verschillende smaken op voorraad zijn?
 
Die vond ik eerlijk gezegd ook helemaal niet lekker :')
 
Zojuist voor het eerst besteld, ben heel benieuwd.
Ik dacht dat ik een behoorlijk lijstje had maar ik zie hier bedragen voorbij komen haha!
7 kilo kip kan ik wel even mee vooruit hahaha

Wanneer iemand bekend is met muscle meat (aantal keer besteld) zien we dat men +- voor 3 weken in 1x besteld. 7kg is harstikie mooi voor een eerste bestelling hoor! Indien je een keer tijd hebt hoor ik graag wat je er van vond.

Kant-en-klare kipfiletblokjes (1kg)
Enig idee wanneer deze weer met verschillende smaken op voorraad zijn?

We gaan over op de 2.5kg zakken en deze dit jaar met meer smaken uitbreiden.
 
Scoob, gaan jullie denk je ook kweekvlees verkopen in de toekomst? Denk dat het een goede markt is.
 
Scoob, gaan jullie denk je ook kweekvlees verkopen in de toekomst? Denk dat het een goede markt is.


We staan altijd open voor inovatie en om te kijken naar unieke producten, maar het laatste artikel dat ik erover las is dat het nu nog niet rendabel is. Kosten zijn te hoog en ze verwachten /hopen dat het wel ooit goedkoper of zelfde prijs als vlees wordt. Is er al iemand in NL die dit verkoopt? Wat ik nu op google vind is alleen sites die het erover hebben dat het ontwikkeld wordt dus alleen testen bezig zijn en er nog geen markt product is.
 
We staan altijd open voor inovatie en om te kijken naar unieke producten, maar het laatste artikel dat ik erover las is dat het nu nog niet rendabel is. Kosten zijn te hoog en ze verwachten /hopen dat het wel ooit goedkoper of zelfde prijs als vlees wordt. Is er al iemand in NL die dit verkoopt? Wat ik nu op google vind is alleen sites die het erover hebben dat het ontwikkeld wordt dus alleen testen bezig zijn en er nog geen markt product is.
Het zou mogelijk wel de markt vergroten tzt. Maar de gemiddelde bodybuilder lijkt me nu niet de persoon welk zich druk maakt over het dierenwelzijn..

Ik in ieder geval niet. Zou ook rete-hypocriet zijn om ladingen vlees te verstouwen dan..:o
 
Back
Naar boven