MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Het zou mogelijk wel de markt vergroten tzt. Maar de gemiddelde bodybuilder lijkt me nu niet de persoon welk zich druk maakt over het dierenwelzijn..

Ik in ieder geval niet. Zou ook rete-hypocriet zijn om ladingen vlees te verstouwen dan..:o

Zolang er geen dierenmishandeling is, verdoofd (niet bewustzijn) geslacht wordt, alles volgens de regels etc, dan is Muscle Meat blij. Biologisch (meer leefruimte, meer licht, etc.) schiet de prijs x2.5 tot 3x omhoog. We hebben dit soort producten gehad en ging gewoon over datum na een jaar wegens slechte sales. Daarom ben ik het eens met je stelling, gemiddelde sporter kijkt meer naar prijs en gemak, dan of het dier langer geleefd etc heeft. Kweek zou dat alleen werken als de prijs 'normaal' is. Laatst nog een mail gehad een zeer groot Amerikaans vegetarisch merk. Heb nee gezegd. Hun inkoop lag boven de verkoop prijs van onze burgers. Verkoop prijs voor een kg vega burgers had dan 17euro/kg moeten zijn... dat is boven Angus en Waygu en dan moet je na gaan dat we het over plantaardig product hebben. Schandalig. Dit valt mij ook op bij producten als die van de vegetarische slager, duurder dan vlees. Het lijkt op uitmelken van de niche doelgroep omdat er niet veel anders is. even opgezocht: https://www.ah.nl/producten/product/wi226706/vegetarische-slager-mc2-burger 16.19eur/kg voor 72% soja met als hoofingredient water. De ingredienten kosten t.o.v. vlees, maar de verkoopprijs is 2x.
 
Komen de roasted kipfiletreepjes in zakken van 2,5 kg ook nog in andere smaken dan de naturel?
 
We staan altijd open voor inovatie en om te kijken naar unieke producten, maar het laatste artikel dat ik erover las is dat het nu nog niet rendabel is. Kosten zijn te hoog en ze verwachten /hopen dat het wel ooit goedkoper of zelfde prijs als vlees wordt. Is er al iemand in NL die dit verkoopt? Wat ik nu op google vind is alleen sites die het erover hebben dat het ontwikkeld wordt dus alleen testen bezig zijn en er nog geen markt product is.

Serieus investeren in deze business scoop! De aandelen van eerste bedrijf dat naar de beurs is gegaan (beyond meat volgens mij) zijn al door het dak gegaan. Een slimme zakenman zet flink in op kweekvlees.

Kijk naar de vegetarische toko’s in Nederland (met name hipstersteden als Utrecht en Amsterdam). Torenhoge prijzen en iedere dag zit de toko tot de nok toe gevuld.

Misschien dat jouw huidige klanten niet te porren zijn voor kweekvlees omdat de meeste bodybuilders geen cent te makken hebben. Maar kweekvlees en vega is echt wel big business.

Ik zou zelfs overwegen een zustersite op te zetten gericht op alleen kweekvlees ofzo. Ik ben er van verzekerd dat als dat eenmaal een beetje gaat lopen het echt wel eens heel hard zou kunnen gaan.
 
Eerste bestelling gekregen vandaag, natuurlijke veels te veel besteld :emo: vriezer is te klein (sorry moeders). Maar even een nieuwe vriezer ergens vandaan halen

Wel helemaal prima dit, direct gemealprept voor 8 dagen :cool: benieuwd of het smaakt morgen.
 
Eerste bestelling gekregen vandaag, natuurlijke veels te veel besteld :emo: vriezer is te klein (sorry moeders). Maar even een nieuwe vriezer ergens vandaan halen

Wel helemaal prima dit, direct gemealprept voor 8 dagen :cool: benieuwd of het smaakt morgen.
wat heb je besteld?
 
6C5D138B-4264-4B7B-922B-7BEBD8F80EC6.png
wat heb je besteld?
 
fijne bestelling! vind alleen de kant en klare producten zoals: rijst/groente mixen iets te prijzig voor het gemak. maar het is wel verdomd snel werken.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee of het duur is of niet? Wat scheelt het met de winkel?
 
Die pret bakjes zijn ook perfect, plaatselijke loempiavouwer vraagt 1.50/stuk :emo:
 
fijne bestelling! vind alleen de kant en klare producten zoals: rijst/groente mixen iets te prijzig voor het gemak. maar het is wel verdomd snel werken.
Groentes zijn het meer dan waard IMO. Zolang je niet als een achterlijke een kilo per dag eet ;)
 
Noem jij mij nou achterlijk? :(
Jup. Maar ik hou ook niet zo enorm van groente. En snap wel dat het in de cut fijn is om je maag te vullen, maar dan gaan de kant en klare groenten wel aantikken denk qua kosten..

Maar eindstand ben je wel een beetje achterlijk:windup:
 
Ik eet elke een kilogram groenten. :trollface:
 
Jup. Maar ik hou ook niet zo enorm van groente. En snap wel dat het in de cut fijn is om je maag te vullen, maar dan gaan de kant en klare groenten wel aantikken denk qua kosten..

Maar eindstand ben je wel een beetje achterlijk:windup:
Cut of bulk, ik eet altijd veel groenten. Misschien geen kilo, maar toch minstens 800g denk ik. Waarom? Omdat ik het lekker vind en natuurlijk ook voor de gezonde stofjes die erin zitten :)
Weliswaar niet van MM, dat zou wel erg prijzig worden inderdaad. Gewone supermarkt groenten volstaan voor deze arme luis :p
 
Serieus investeren in deze business scoop! De aandelen van eerste bedrijf dat naar de beurs is gegaan (beyond meat volgens mij) zijn al door het dak gegaan. Een slimme zakenman zet flink in op kweekvlees.

Kijk naar de vegetarische toko’s in Nederland (met name hipstersteden als Utrecht en Amsterdam). Torenhoge prijzen en iedere dag zit de toko tot de nok toe gevuld.

Misschien dat jouw huidige klanten niet te porren zijn voor kweekvlees omdat de meeste bodybuilders geen cent te makken hebben. Maar kweekvlees en vega is echt wel big business.

Ik zou zelfs overwegen een zustersite op te zetten gericht op alleen kweekvlees ofzo. Ik ben er van verzekerd dat als dat eenmaal een beetje gaat lopen het echt wel eens heel hard zou kunnen gaan.
Dat laatste kan ik me wel in vinden. Maar het gewoon op musclemeat erbij zetten gaat mis.
Vegetariërs zullen niet snel hun kweekvlees op een site als musclemeat halen denk..
 
Back
Naar boven