Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vloeibaar ei eiwit is top. Ook de heel ei versie diepvries als je elke dag ei eet. Mijn ervaring net als de rest is dat isolaat minder zoet is. Omdat ik het met fine oats meng heb ik juist die zoetheid nodig om boven de havermout neutrale smaak uit te komen. Daardoor ben ik weer heel blij met de hydro choco versie.
De 2.5kg smaken zijn razend populair. Over 4 weken komt shoarma en piri piri binnen en die gaan niet meer out of stock. Green curry gaat nog even duren omdat we net als roasted bbq een nieuwe test binnen krijgen. Als die goed gekeurd is komen die later dit jaar er ook weer bij. Daarnaast ook bezig met nog nieuwe smaken maar dat duurt ook nog even en moeten kijken of dit lukt. Denk aan Tandoori en toscaans.
Mooie foto!! Bedankt hiervoor. Vaak meegemaakt dat een klant de kangoeroeburger de lekkerste genoemd. Echter nog niet zo populair als de andere burgers, waarschijnlijk omdat men gewoon bekender is met kipfilet en rund en daar eerder voor gaat. Zeker het proberen waard mensen!
Welkom op het forum!
Ik kook al 5 jaar niet meer. One minut mealprep is de manier voor jouw en mijn probleem. Wat ik liet zien in het filmpje op dit tijdstip 1:55 minuut:
is ook echt hoe het is. In tegenstelling tot de kant-en-klare maaltijden van de supermarkten, hebben wij een een groot assortiment aan kant-en-klare losse voedingsmiddelen. Zodoende kun je jouw maaltijd naar eigen keuze samenstellen, zonder vast te zitten aan een bepaalde hoeveelheid van een voedingsmiddel. En voor een grote maaltijd waarin 200gr vlees zit ben je +- 3euro kwijt, dat vind je nergens. Staat er in de titel van het product iets als 'kant-en-klaar', 'gekookt', 'gestoomd, 'gerookt', dan weet je dat het na ontdooien en/of opwarmen meteen kunt eten en er dus niks meer aan hoeft te doen. Op de volgende pagina kun je alle kant-en-klare producten vinden: https://musclemeat.nl/diepvries/kant-en-klare-producten .Kies linksboven uit elke categorie één product en stel zo jouw kant-en-klare maaltijd zelf samen! Voorbeelden hiervan zijn op deze pagina te vinden: https://musclemeat.nl/recepten-inspiratie/kant-en-klaar-one-min-meal-prep .
Super! Bedankt voor je mooie bestelling
Denk dat sommige het wel leuk vinden. Zelfde reden waarom we alle stories delen op de instagram @musclemeatnl van klanten. Op die manier kunnen klanten bij elkaar afkijken wat men besteld en wat hun ermee doen of ervaring vragen.
Ja bekend! Is vacuum los geraakt of niet genoeg vacuum getrokken waardoor er nog een beetje lucht in zit. Marinade in combinatie met lucht in bevroren fase verkleurd. Bij indonesian wordt de marinade dan zelfs groen. Doet verder niks, geen smaak verschil etc. Bevroren is bevroren! Je kunt het in alle gerustheid gebruiken.
Slecht product i.v.m. onze versie die 27% goedkoper is, geen los zout toegevoegd is en geen olijfolie plus suiker toegevoegd heeft ---> https://musclemeat.nl/zucchini-mix. Edit: het is groente met saus, vandaar de toevoegingen. Als je dus puur wilt en een betere prijs ga je voor onze versie.

Is al uitverkocht helaasVoor de musclemeat liefhebbers;
Bij de blokker is nu de Inventum airfryer voor €30,- in de aanbieding.
https://www.blokker.nl/p/inventum-heteluchtfriteuse-gf250hl/1351447
Heb zelf 2 stuks staan, ding werkt echt top.
Doe mij die ene maar van jou?Voor de musclemeat liefhebbers;
Bij de blokker is nu de Inventum airfryer voor €30,- in de aanbieding.
https://www.blokker.nl/p/inventum-heteluchtfriteuse-gf250hl/1351447
Heb zelf 2 stuks staan, ding werkt echt top.

En ik neem de andere. Bedankt!

Daar komen wij wel uit!! "I see what you did there"!!
Meen je, heb er net nog 2 voor m'n ouders besteld
Hij is er al uit gehaald.....dus je kan hem niet bestellen.....wellicht wordt ie aangevuld...zou mooi zijnMeen je, heb er net nog 2 voor m'n ouders besteld
![]()
Zou de pagina ff in de gaten houden, voorraad wordt vast wel bijgevuld.
Is wel écht een aanrader, werkt super goed en erg makkelijk schoon te houden.
Zo jammer ook dat de paardenbiefstuk eruit is... die was echt goed...Jullie moeten het wild ook meer promoten jongens, het is echt lekkerder dus als je mensen er aan helpt krijg je hogere klanttevredenheid![]()

)Lijkt inderdaad alsof die er uit is. jammer.Zo jammer ook dat de paardenbiefstuk eruit is... die was echt goed...
Maar heb al eens gezegd.. kippenlevertjes of runderlever... je moet ervan houden maar ook erg lekker en macro's zijn ook prima.
Maar orgaanvlees is niet gewild. (verkeerde uitdrukking)
Zat even te kijken.. dacht dat er voorheen ook struisvogelbiefstuk/burgers waren? @Scoobz0r

Jullie moeten het wild ook meer promoten jongens, het is echt lekkerder dus als je mensen er aan helpt krijg je hogere klanttevredenheid![]()
Ik denk dat veel klanten wild te duur vinden en te veel werk om het klaar te maken.
Zo jammer ook dat de paardenbiefstuk eruit is... die was echt goed...
Maar heb al eens gezegd.. kippenlevertjes of runderlever... je moet ervan houden maar ook erg lekker en macro's zijn ook prima.
Maar orgaanvlees is niet gewild. (verkeerde uitdrukking)
Zat even te kijken.. dacht dat er voorheen ook struisvogelbiefstuk/burgers waren? @Scoobz0r
Lijkt inderdaad alsof die er uit is. jammer.
De kangoeroe is er nog wel; https://musclemeat.nl/alle-producten/kangoeroeburger
Kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)
Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn? Ik moet uiterlijk eind volgende week bestellen, heeft het zin om tot dan te wachten?
@Scoobz0r klopt het dat je de blikken bang energy niet kunt combineren voor de korting wanneer je 12 blikken aanschaft? Meen me te herinneren dat dat bij monster wel kon. Maar toen ik laatst bang bestelde werkte dat helaas niet..
![]()
Kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)
Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn? Ik moet uiterlijk eind volgende week bestellen, heeft het zin om tot dan te wachten?