Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Is de samenstelling of receptuur van de kipnuggets onlangs aangepast? Had ze 5 maanden geleden besteld en nu weer, maar zo te zien lijken ze anders qua structuur (minder taai) en zien ze er anders uit. Ze smaken ook echt beter naar wat ik me kan herrineren, of wordt ik nou gek en zijn ze gewoon hetzelfde? XD

We hebben niks laten aanpassen sinds de lancering van het product. Door de nugget video (instagram) heb ik er recent nog aardig wat gegeten en het smaakte zoals ik ze herrinerde. Maar fijn te lezen dat het bij je in positieve zin is!
 
Die Protein porrigde die jullie hebben, als ik het goed begrijp is deze ook perfect koud te eten?
Dus gewoon melk of water erbij, schudden en klaar?

Lijkt me handig om mee te nemen naar een festival waar je een weekend zit, vandaar mijn vraag :)
 
Die Protein porrigde die jullie hebben, als ik het goed begrijp is deze ook perfect koud te eten?
Dus gewoon melk of water erbij, schudden en klaar?

Lijkt me handig om mee te nemen naar een festival waar je een weekend zit, vandaar mijn vraag :)

100% zeker koud te eten! Water toevoegen roeren en gaan :)!
 
Vandaag een 2e vriezer gekocht voor in mijn Amsterdamse appartement, waar vierkante meters duur zijn. Moet nog even een stekkercontactdoos uit elkaar schroeven en een gaatje in de muur boren om hem op een andere groep aan te sluiten. Deze 2e vriezer van 120 cm hoog komt naar de 85 cm hoge vriezer zodat ik nooit meer hoef te koken en nog eens een vriezertje kan ontdooien zonder alles leeg te moeten vreten. #dedication.
 
We hebben niks laten aanpassen sinds de lancering van het product. Door de nugget video (instagram) heb ik er recent nog aardig wat gegeten en het smaakte zoals ik ze herrinerde. Maar fijn te lezen dat het bij je in positieve zin is!

Ze smaken echt veel beter dan ik me meen te herinneren. Mijn complimenten!
 
gaan er ook samples komen van de roasted kipfiletblokjes wanneer deze er allemaal zijn? Wil graag de diverse smaken gaan proberen en niet van alles meteen 2.5 kg bestellen.
 
Wat zijn de voedingswaarden van de Roasted kip green curry? Zag dat ze niet meer op de site staan maar heb nog wel een zak in de vriezer :D
 
Vandaag een 2e vriezer gekocht voor in mijn Amsterdamse appartement, waar vierkante meters duur zijn. Moet nog even een stekkercontactdoos uit elkaar schroeven en een gaatje in de muur boren om hem op een andere groep aan te sluiten. Deze 2e vriezer van 120 cm hoog komt naar de 85 cm hoge vriezer zodat ik nooit meer hoef te koken en nog eens een vriezertje kan ontdooien zonder alles leeg te moeten vreten. #dedication.

Nooit meer koken altijd +1 . Leuk te zien dat je nog altijd klant bent.

gaan er ook samples komen van de roasted kipfiletblokjes wanneer deze er allemaal zijn? Wil graag de diverse smaken gaan proberen en niet van alles meteen 2.5 kg bestellen.

Nee helaas is die mogelijkheid er niet. Volgende week is piri piri en shoarma terug.

Wat zijn de voedingswaarden van de Roasted kip green curry? Zag dat ze niet meer op de site staan maar heb nog wel een zak in de vriezer :D

Lab getest: 100gr roasted kipfiletblokjes Green Curry bevat:

Energie: 133kcal
Koolh: 3.0 gram waarvan 0.9gr suiker
Eiwit: 24.7 gram
Vet: 2.4 gram waarvam verzadigd 0.6gram
Zout: 0.85gr
 
Ik heb een pak Tante door kipfilet blokjes gehad waarvan de individuele zakjes niet gesealed waren, als je goed keek zag je wel iets p het zakje waaruit blijkt dat ze wel door eens seal apparaat zijn gegaan, maar na ontdooien liet het gewoon zelf los. De vriesdatum is 01.03.19, ik heb denk ik nog wel een pak of 2 van die datum, ik moet nog kijken of het daarbij ook het geval is.
 
Ik heb een pak Tante door kipfilet blokjes gehad waarvan de individuele zakjes niet gesealed waren, als je goed keek zag je wel iets p het zakje waaruit blijkt dat ze wel door eens seal apparaat zijn gegaan, maar na ontdooien liet het gewoon zelf los. De vriesdatum is 01.03.19, ik heb denk ik nog wel een pak of 2 van die datum, ik moet nog kijken of het daarbij ook het geval is.

Bedankt voor het melden! Heb het meteen doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst van de verpakker. Vind je het erg om die zakjes even in de koelkast bv in een bakje te leggen ipv in water leggen? Andere methode is boterhamzakje er omheen knopen en dan in water leggen.
 
Ik had er nu helemaal geen last van omdat ik 1kg kip wilde marineren en het dus al een dag van te voren uit de vriezer had gehaald en in de omverpakking had ontdooid, maar normaal gaat het bij mij ook in een bak met water ja dus ik zal bij de andere zakken er op bedacht zijn.

Ik heb nog even gekeken, maar ook een andere omverpakking van die datum heeft het zelfde probleem.
 
Laatst bewerkt:
Scoob, wanneer komt de app? Bestellen op mobiel is in een app toch wel chiller.
 
Sow, twee vriezers vol musclemeat. Lekker om niet meer te hoeven passen en meten maar gewoon die zakken er vanaf een afstand in te kunnen smijten. Dit gaat me veel thuisbezorg/uber eats maaltijden schelen.
 
Ik heb 2 kleine en 1 grote vriezer en nog kom ik ruimte te kort (heb wel ook een vrouw en 2 kids).
 
Sow, twee vriezers vol musclemeat. Lekker om niet meer te hoeven passen en meten maar gewoon die zakken er vanaf een afstand in te kunnen smijten. Dit gaat me veel thuisbezorg/uber eats maaltijden schelen.
Show je bestelling eens
 
Show je bestelling eens

Geen grappen.

Zit op mobiel, kan niet makkelijk toevoegen.

Het was een aardige lading.

D550F2E1-F64C-4A0B-BFD0-1FACC6079283.png
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven