Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Ik vries nu smoothies in van de AH. Ik weet dat MM ook smoothies heeft ik vraag mij af of de combinaties per kleur lekker gaan zijn. Een aantal ingrediënten zoals venkel, agave en pompoen klinken gedurfd.
  1. Groen: spinazie (30%), appel (24%), water, venkel (10%), groene meloen (10%), zwarte druif (9%) en lijnzaad (0.5%).
  2. Geel: ananas (49.5%), mango (16%), kokosmelk (16%), water, agavesiroop (3%).
  3. Rood: framboos (45%), aardbei (34%), water, blauwe bes (6%), agavesiroop (6%).
  4. Oranje: wortel (25%), sinaasappel (21%), appel (18%), perzik (12%), ananas (11%)s en pompoen (8%), agave siroop (5%)
https://musclemeat.nl/catalogsearch/result/?cat=&q=+Smoothie
Een kleine sampleverpakkingen met 4 smaken zou handig zijn om te weten of het lekker is of niet.
Of meer smaken. :)
 
Zout = leven!

En belangrijk als sporter..

De kans dat je als sporter teveel zout binnenkrijgt is groter dan het omgekeerde. Vooral voor de langere termijn is het wel fijn om te weten dat je niet te hoog in je zout inname zit.
 
De kans dat je als sporter teveel zout binnenkrijgt is groter dan het omgekeerde. Vooral voor de langere termijn is het wel fijn om te weten dat je niet te hoog in je zout inname zit.
Ik geloof dat het zout verhaal wel enigzins op zijn retour is.

Een stabiel zoutgehalte is belangrijker dan de hoeveelheid en laag/geen zout is mogelijk nog schadelijker dan hoog/hoger zout.

(even opzoek naar een bron voor deze claim, iemand?)
 
Ik geloof dat het zout verhaal wel enigzins op zijn retour is.

Een stabiel zoutgehalte is belangrijker dan de hoeveelheid en laag/geen zout is mogelijk nog schadelijker dan hoog/hoger zout.

(even opzoek naar een bron voor deze claim, iemand?)

Wat vandaag slecht is kan morgen in eens weer goed zoor je zijn.... Ik geloof al die onderzoeken tegenwoordig niet meer zo, ze hebben zichzelf al wat te vaak ongeloofbaar gemaakt.
 
Scoob, die tomatensaus is echt heel chill. Komen er in de toekomst meer sauzen ingevroren in kleine porties?

Ik roer 3-4 van die blokjes saus door kip, rijst en brocoli maaltijd en dat maakt het echt fakking lekker.

Beetje variatie met die sauzen zou chill zijn.
 
Scoob, die tomatensaus is echt heel chill. Komen er in de toekomst meer sauzen ingevroren in kleine porties?

Ik roer 3-4 van die blokjes saus door kip, rijst en brocoli maaltijd en dat maakt het echt fakking lekker.

Beetje variatie met die sauzen zou chill zijn.

Mag ik vragen over welke saus jij het hebt? Ben benieuwd namelijk.

Thanks
 
Ik geloof dat het zout verhaal wel enigzins op zijn retour is.

Een stabiel zoutgehalte is belangrijker dan de hoeveelheid en laag/geen zout is mogelijk nog schadelijker dan hoog/hoger zout.

(even opzoek naar een bron voor deze claim, iemand?)

YouTube op ‘Stan Efferding salt’. Die man weet al het fijne ervan. En inderdaad is het zout verhaal achterhaald.
 
Ik vries nu smoothies in van de AH. Ik weet dat MM ook smoothies heeft ik vraag mij af of de combinaties per kleur lekker gaan zijn. Een aantal ingrediënten zoals venkel, agave en pompoen klinken gedurfd.
  1. Groen: spinazie (30%), appel (24%), water, venkel (10%), groene meloen (10%), zwarte druif (9%) en lijnzaad (0.5%).
  2. Geel: ananas (49.5%), mango (16%), kokosmelk (16%), water, agavesiroop (3%).
  3. Rood: framboos (45%), aardbei (34%), water, blauwe bes (6%), agavesiroop (6%).
  4. Oranje: wortel (25%), sinaasappel (21%), appel (18%), perzik (12%), ananas (11%)s en pompoen (8%), agave siroop (5%)
https://musclemeat.nl/catalogsearch/result/?cat=&q=+Smoothie
Een kleine sampleverpakkingen met 4 smaken zou handig zijn om te weten of het lekker is of niet.
Of meer smaken. :)

Bedankt voor de meedenkt tip! Maar test samples maken op een product van 7 euro is geen doen. Kost ook een extra plek in het vrieshuis. Liefst zou ik alles willen maar dit soort keuzes moeten gemaakt worden :). Smaken verschillen maar dingen die vies zijn of echt niet smaken verkopen we niet. We hebben een test pannel van 10 mensen nadat ik het zelf goed heb gekeurd voordat het op de site komt. Kans dat je dit niet lust is daarom erg klein.



De zalmburger is best wel interessant om eens te proberen. Ik vind het alleen wel jammer dat er 0.8gram zout per 100gram zalm is gebruikt. Ik zou persoonlijk liever 0 gram zout zien.

https://musclemeat.nl/catalog/product/view/id/792/s/gegrilde-zalmworst/category/48/

Ohnee!! De een burger zonder zout wordt echt vies. Bij bereiden producten zoeken we altijd de perfecte balans tussen goede macros en nog steeds smaak. Met.0.8% ben ik zelf heel blij. Het aangeraden zout per dag is gebasseerd op kantoor mensen. Wij zweten hier wat af op het forum in de gym (zout verlies). Dit bereide zalm product is wellicht dan wat voor jou. Geen zout: https://musclemeat.nl/alle-producten/kant-en-klaar-zalmgehakt

Ik geloof dat het zout verhaal wel enigzins op zijn retour is.

Een stabiel zoutgehalte is belangrijker dan de hoeveelheid en laag/geen zout is mogelijk nog schadelijker dan hoog/hoger zout.

(even opzoek naar een bron voor deze claim, iemand?)

Ah!!

Scoob, die tomatensaus is echt heel chill. Komen er in de toekomst meer sauzen ingevroren in kleine porties?

Ik roer 3-4 van die blokjes saus door kip, rijst en brocoli maaltijd en dat maakt het echt fakking lekker.

Beetje variatie met die sauzen zou chill zijn.

De letscho: https://musclemeat.nl/letscho-tomaten-groentesaus-kant-en-klaar-2-5kg daar zijn we bij muscle meat super fan van! Klanten moeten het nog ontdekken want sales zijn niet heel hoog nog. Helaas heeft ardo er hiervan maar 1 soort. We zijn naar een andere fabriek gegaan met jouw vraag al maar de prijs voor een pallet saus was absurd. Project daarna niet verder meer opgepakt.
Mag ik vragen over welke saus jij het hebt? Ben benieuwd namelijk.

Thanks

https://musclemeat.nl/letscho-tomaten-groentesaus-kant-en-klaar-2-5kg

YouTube op ‘Stan Efferding salt’. Die man weet al het fijne ervan. En inderdaad is het zout verhaal achterhaald.

Thnx ga ik bekijken.
 
Jongens die Letscho is fakking geniaal en maakt echt iedere maaltijd een feest. Zo veel beter dan die light sauzen. Ok Scoob laat me weten wanneer een variant hebt dan ga ik in slaan.
 
Bedankt voor de meedenkt tip! Maar test samples maken op een product van 7 euro is geen doen. Kost ook een extra plek in het vrieshuis. Liefst zou ik alles willen maar dit soort keuzes moeten gemaakt worden :). Smaken verschillen maar dingen die vies zijn of echt niet smaken verkopen we niet. We hebben een test pannel van 10 mensen nadat ik het zelf goed heb gekeurd voordat het op de site komt. Kans dat je dit niet lust is daarom erg klein.
Welke smaak loopt het hardst? Dan probeer ik die smaak bij de volgende bestelling.

Het zou overigens erg handig zijn om eenvoudig eerder bestelde producten toe te voegen aan mijn bestelling. Daarmee word het makkelijker om producten niet te vergeten. Deze functionaliteit is verkrijgbaar voor magento 2.

Wanneer word de piri piri kip weer verwacht?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag van een maat van me jullie kant en klare kipfiletblokjes geproeft, ik ben verkocht. Holy shit wat lekker en mals. Nu z.s.m. een tafelmodel vriezer aanschaffen aangezien m'n vriesvak in de koelkast te klein is. :o
 
Yo Musclemeat, even kort vraagje.

Ik heb gisteravond m'n diepvries garnalen binnen gekregen. De voedingswaarde op jullie site is als volgt:
  • Energie: 55kcal/229kJ
  • Koolh: 0.5 gram
  • Eiwit: 11,6 gram
  • Vet: 0,13 gram
  • Zout 0,6 gram
Is dit bevroren gewogen of ontdooid? Normaal maakt dit geen verschil maar gezien de glacering van 25% kan hier best wel wat verschil in zitten. Op MyFitnessPal zie ik dat er per 100gr namelijk 15,3 gram eiwit in zit (wellicht is dat wel ontdooid gewogen?).

Alvast bedankt!
 
Letscho is idd een prima toevoeging, jammer dat het zo prijzig is. Ik had ook graag meer sauzen gezien in het assortiment.

Nog een opmerking, de voorgekookte basmati rijst is nogal onhandig verpakt. Best wel een gedoe om er een portie uit te halen aangezien het één brok rijst is. Vaak ligt het over heel mijn aanrecht zodra ik klaar ben met hakken en schudden. Zou fijn zijn als dit in porties (blokjes) oid verpakt kan worden.
 
Hoe maak je een pizza veggie lekker? Kip erop! En extra kaas zodat de kip een beetje blijft zitten...

Laatst al een keer gegeten en was echt top! De kip piri piri gebruikt en zeker de moeite waard om een keer te proberen...

20190613_180152.jpg
 
Letscho is idd een prima toevoeging, jammer dat het zo prijzig is. Ik had ook graag meer sauzen gezien in het assortiment.

Nog een opmerking, de voorgekookte basmati rijst is nogal onhandig verpakt. Best wel een gedoe om er een portie uit te halen aangezien het één brok rijst is. Vaak ligt het over heel mijn aanrecht zodra ik klaar ben met hakken en schudden. Zou fijn zijn als dit in porties (blokjes) oid verpakt kan worden.
Als ik zoiets heb ram ik er een paar keer op met de zijkant van een hamer.
 
Sorry voor mijn vertraagde reactie. Was afgelopen zes dagen flink ziekjes van een virus en totaal plat gegaan. Ben er weer :).

Welke smaak loopt het hardst? Dan probeer ik die smaak bij de volgende bestelling.

Het zou overigens erg handig zijn om eenvoudig eerder bestelde producten toe te voegen aan mijn bestelling. Daarmee word het makkelijker om producten niet te vergeten. Deze functionaliteit is verkrijgbaar voor magento 2.

Wanneer word de piri piri kip weer verwacht?

We hadden een favoriete lijstje in mensen hun account maar niemand gebruikte het en is uitgeschakeld. Wat wel kan als je inlogt en in je account kijkt je bij je bestelling op ''opnieuw bestellen druk''. Je winkelmand wordt dan opnieuw gevuld met de bestelling die je selecteerde.

Rood en groen lopen het best en mijn vriendin vind oranje het lekkerst.

Vandaag van een maat van me jullie kant en klare kipfiletblokjes geproeft, ik ben verkocht. Holy shit wat lekker en mals. Nu z.s.m. een tafelmodel vriezer aanschaffen aangezien m'n vriesvak in de koelkast te klein is. :o

Na proeven een nieuwe vriezer, een mooier compliment is er bijna niet naar Muscle Meat toe :thumbs: bedankt!

Yo Musclemeat, even kort vraagje.

Ik heb gisteravond m'n diepvries garnalen binnen gekregen. De voedingswaarde op jullie site is als volgt:
  • Energie: 55kcal/229kJ
  • Koolh: 0.5 gram
  • Eiwit: 11,6 gram
  • Vet: 0,13 gram
  • Zout 0,6 gram
Is dit bevroren gewogen of ontdooid? Normaal maakt dit geen verschil maar gezien de glacering van 25% kan hier best wel wat verschil in zitten. Op MyFitnessPal zie ik dat er per 100gr namelijk 15,3 gram eiwit in zit (wellicht is dat wel ontdooid gewogen?).

Alvast bedankt!

Voedingswaarde zijn zonder glacering. We zijn een aantal keer van garnalen gewisseld, afhankelijk wat er beschikbaar is bij de leverancier. Ik vermoed dat dit voedingsewaarde van andere garnaal is. Maar even een voorbeeld. Stel een product heeft 10gr eiwit per 100gr, maar 20% glacering. Dan heeft een zak van 1kg dus netto 800gr vis. De zak heeft dan 80gr eiwit aan voedingswaarde.

Letscho is idd een prima toevoeging, jammer dat het zo prijzig is. Ik had ook graag meer sauzen gezien in het assortiment.

Nog een opmerking, de voorgekookte basmati rijst is nogal onhandig verpakt. Best wel een gedoe om er een portie uit te halen aangezien het één brok rijst is. Vaak ligt het over heel mijn aanrecht zodra ik klaar ben met hakken en schudden. Zou fijn zijn als dit in porties (blokjes) oid verpakt kan worden.

Het moet geen brok zijn, maar net als bv de groente losgevroren van elkaar, ideaal dus! Wat soms gebeurt is dat het tegen elkaar aankleeft omdat het droogijs het zo erg koud heeft gemaakt. Met twee handpalmen vol gewicht erop duwen wanneer zak dicht is en dat lost het op. Als het echt met water er tussen 1 blok is, mail ons dan krijg je een nette oplossing.

Lijkt prijzig maar niet helemaal! Je hebt maar 2 blokjes uit de zak nodig om een hele maaltijd op smaak te brengen. Ik weet even niet hoeveel blokjes erin zitten, want dan had ik de prijs per maaltijd even kunnen uitrekenen, maar dat zijn er echt, een hele boel.

Hoe maak je een pizza veggie lekker? Kip erop! En extra kaas zodat de kip een beetje blijft zitten...

Laatst al een keer gegeten en was echt top! De kip piri piri gebruikt en zeker de moeite waard om een keer te proberen...

Bekijk bijlage 457753

Ohh.. super nice. Toen de high protein pizzas er nog niet waren deed ik dit ook, werkt super goed!

De kip cordon bleu's zijn erg lekker :D

Echt hé... :D toen ik de sample proefde tijdens het ontwikkel proces: ''HEBBEN!!!!''. Bedankt voor de review!
 
Back
Naar boven