Veinsta
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 324
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit er ook aan te denken om lightsauzen en kip aan te schaffen. Hoe bevalt de 5kg kip van 32 euro? Veel vet en wat gaat er nog af aan vocht?
Is deze 5 kg makkelijk nog.op te delen (bevroren)?
Ben zelf verliefd op de lightsauzen, absoluut proberen. Vroeger was er alleen Walden Farm, daar zijn we mee gestopt. Dit waren 0kcal sauzen. De light sauzen zijn 30kcal per 100ml en die minimale 30kcal zorgt er nou net voor het wereld van verschil in smaak en dikte van de saus.
De 5kg kipfilet is losgevroren van elkaar! Het komt in twee zakken die er om heen zitten. Haal deze er niet af wegens anders kans op vriesbrand. Je haalt er dan een filet uit in de vriezer, legt dit in een pan met water, wacht tot kern ook ontdooit is, snijd in blokjes, bakken en klaar.
Vocht moet je niet druk over maken, het zijn onbewerkte naturel filets waarbij de zijkanten getrimd zijn voor het vet en de innerfilet eruit getrokken is. Een kipfilet bestaat van nature voor 75% uit vocht, 23% eiwit en 1-2% vet. Stel je pakt een 200gr kipfilet, je ontdooit het bv naar 195gr, bakt het bv naar 150gr, dan maakt het niks uit dat je 50gr verloren hebt, WANT je hebt alleen met de 75% gespeeld. Eiwit blijft in de spiervezels zitten, dat verdampt niet, dat stolt. Schroei jij je kipfilet nog 10 min na bijna zwart naar 100gr als je dat lekker vindt, dan zit in die 100gr bereid, dus ook nog steeds evenveel eiwit als de 200gr bevroren rauwe kipfilet waar je mee begon.
Dat is een andere functie waarvoor de klant eerst zelf actie moet ondernemen. 'eerder besteld' geeft een handige lijst van suggesties waardoor de klant meer gaat bestellen. Bij een goede implementatie leid het tot meer omzet. Ik zou bijvoorbeeld vaker bestellen als het sneller en eenvoudiger zou kunnen. Nu heb ik meestal geen tijd om het uit te zoeken en wacht ik met bestellen totdat als er producten al op gegaan zijn en ik ten dele over ben gegaan op eten van de AH.We hadden een favoriete lijstje in mensen hun account maar niemand gebruikte het en is uitgeschakeld.
Ik bestel regelmatig hetgeen wat op is. Dus bij het herhalen van dezelfde bestelling mis ik zaken.Wat wel kan als je inlogt en in je account kijkt je bij je bestelling op ''opnieuw bestellen druk''. Je winkelmand wordt dan opnieuw gevuld met de bestelling die je selecteerde.

Check! Ik zie overigens dat dat bij het zoeken op de site zoeksuggesties verschijnen met een nummer erachter. 'smoothie groen' heeft veruit het hoogste nummer. Betekent dit dat er het meest naar dit product gezocht word?Rood en groen lopen het best en mijn vriendin vind oranje het lekkerst.
Helemaal mee eens! Het is echt superhandig dat we gewoon saus met groenten op kunnen warmen. Wat vlees en rijst erbij en binnen enkele minuten heb ik een gezonde maaltijd waar menig restaurant een puntje aan kan zuigen. Letscho is een blijver! Andere smaken zouden welkom zijn.Letscho is idd een prima toevoeging... Ik had ook graag meer sauzen gezien in het assortiment.
Krijgen jullie die grote flessen van xxl sauzen ook nog?
! Tweede product op deze pagina: https://musclemeat.nl/non-diepvries/sauzenDat is een andere functie waarvoor de klant eerst zelf actie moet ondernemen. 'eerder besteld' geeft een handige lijst van suggesties waardoor de klant meer gaat bestellen. Bij een goede implementatie leid het tot meer omzet. Ik zou bijvoorbeeld vaker bestellen als het sneller en eenvoudiger zou kunnen. Nu heb ik meestal geen tijd om het uit te zoeken en wacht ik met bestellen totdat als er producten al op gegaan zijn en ik ten dele over ben gegaan op eten van de AH.
Ik bestel regelmatig hetgeen wat op is. Dus bij het herhalen van dezelfde bestelling mis ik zaken.
Anyhow, indien je de favorieten functie weer zou willen inschakelen dan zou ik het zeker gaan gebruiken.
Check! Ik zie overigens dat dat bij het zoeken op de site zoeksuggesties verschijnen met een nummer erachter. 'smoothie groen' heeft veruit het hoogste nummer. Betekent dit dat er het meest naar dit product gezocht word?
Het zou trouwen handig zijn om een categorie te sorteren op populariteit. Of op een andere manier de meest populaire producten in een categorie te zien. Dat geeft weer wat goede suggesties.
Helemaal mee eens! Het is echt superhandig dat we gewoon saus met groenten op kunnen warmen. Wat vlees en rijst erbij en binnen enkele minuten heb ik een gezonde maaltijd waar menig restaurant een puntje aan kan zuigen. Letscho is een blijver! Andere smaken zouden welkom zijn.
Dat is erg handig. Daardoor heb ik wat extra producten toegevoegd.De top 25 meeste verkochte producten staat op de homepage.
Dit gedeelte snap ik, maar nu weet ik technisch gezien alsnog de definitieve voedingswaarde niet ;-)Voedingswaarde zijn zonder glacering. We zijn een aantal keer van garnalen gewisseld, afhankelijk wat er beschikbaar is bij de leverancier. Ik vermoed dat dit voedingsewaarde van andere garnaal is. Maar even een voorbeeld. Stel een product heeft 10gr eiwit per 100gr, maar 20% glacering. Dan heeft een zak van 1kg dus netto 800gr vis. De zak heeft dan 80gr eiwit aan voedingswaarde.
Dit gedeelte snap ik, maar nu weet ik technisch gezien alsnog de definitieve voedingswaarde niet ;-)
Hi Scoob,
Ik probeer al een tijdje een bestelling te plaatsen, maar mijn transactie wordt continu afgewezen. Heel irritant omdat je vervolgens het hele bestelproces weer door moet, weer adres moet kiezen, weer alle info moet invullen...
Wat is er loos?
Ah vervelend! Heb meer detail nodig want bestellingen komen gewoon binnen. Welke pagina loopt je vast. Betaal na ontvangst? Welke error krijg je? Of is het een andere betaal methode, welke bank? Is het als je doorgelinked wordt of op onze site? Heb geen idee op het moment waardoor ik het nig niet kan onderzoeken voor je.

Ik kreeg de laatste keer foutmeldingen toen ik Multisafepay aanklikte i.c.m. met een PostNL afhaalpunt. Dit kwam omdat het verzendadres en factuuradres verschilde van elkaar. Toen ik het op m’n eigen adres deed ging t wel goed...Betaling via Multisafepay en mastercard... Overigens hetzelfde met multisafepay op een andere website, dus het probleem zal bij hen liggen.
Nee moet thuis afgeleverd, maar wellicht komt het omdat het HillR haar mailadres is en niet de mijne waarop de CC geregistreerd staat, goede tip!
Edit: Yep gelukt!![]()
Ok topwas vanplan om 9:00 multisafepay te bellen. Over de 1.5%. In alle eerlijkheid heeft mijn programmeur gezegd dat hij het al verwijderd heeft. Misschien staat alleen de tekst er nog. Ik zal hem zo bellen om dit te controleren. Het is jammer dat webshops hier op worden aangepakt ipv de bron. Vind het echt diefstal van visa en services als paypal zo hoog % te vragen van de gehele bestelling van een webshop. Op voeding zit al bar weinig marge. Zit er zelfs aan te denken creditcards te verwijderen als optie.
Deze loopt dus tot of tot & met volgende week maandag?![]()
WEEK ACTIE - 10%!
Nooit meer Kipfilet klaarmaken met deze ready-to-eat kip producten! Bespaar ontzettend veel tijd en moeite, thuis geleverd (NL, BE en DE)
➤ https://musclemeat.nl/week-actie
✔ Malse en smaakvolle kipfilet-producten.
✔ Pak de hoeveelheid die je nodig hebt, warm het op
✔ Ideaal voor mealpreppen en tijdbesparing.(pan/magnetron). en leg de rest terug in de vriezer.
✔ Varieer eindeloos met kant-en-klare groente en koolhydraat producten uit onze webshop.
Deze loopt dus tot of tot & met volgende week maandag?