XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Wanneer komen de vis soorten in het assortiment?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Allemaal goede berichten in het vooruitzicht! Ik zal vast doorgeven dat de kadobonnen eraan staan te komen.
en vis.. Jummie!!! Ik hoop dat de onderhandelingen goed zullen gaan.

• #1.104
:kerst:Kerstpakket:kerst:

kerst%20groot.jpg

Hert:
2re60cp.jpg

Tournados(Ossenhaas):
mo860.jpg

Entrecote:
t5r9zr.jpg

Stoofpotjes
2cp9k3s.jpg

Speciaal voor de feestdagen hebben wij een kerstpakket samengesteld welke besteld kan worden :kerst:zonder verzendkosten!:kerst: Het is mogelijk om extra producten toe te voegen aan het kerstpakket zonder extra verzendkosten.

Dit kerstpakket (2.2kg) bevat:

Link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=74&product_id=99

• 400gr Hertenbiefstuk (2 x 200gr)
  • 400gr Entrecote (2 x 200gr)
  • 400gr Tournedos (2 x 200gr)
  • 1kg Stoofpotjes (2x Goulash en 2x Stoofvlees)

Dit kerstpakket (4.0kg) bevat:

Link: http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=74&product_id=98

• 1kg Hertenbiefstuk (5 x 200gr)
  • 1kg Entrecote (5 x 200gr)
  • 1kg Tournedos (5 x 200gr)
  • 1kg Stoofpotjes (2x Goulash en 2x Stoofvlees)

Deze aanbieding is te verkrijgen op onze website van 6 december t/m 31 december 2013.

Laatst bewerkt:
Leuke actie!

Komen er nog meer acties nu met de feestdagen?

• #1.106
Lekker bezig...Bentley van de zaak al besteld? ;)

Toscaans loopt goed! Gaat je zeker bevallen.

-We zitten achter gekookte zalmblokjes. Maar er komen eerst 4 andere vissen. Dus het zal niet 1 van de eerste producten worden
-We zitten op de bodemprijs van 2.50euro per stuk als je het met andere shops vergelijkt. Als iemand een ander merk kent heel erg. Wij zijn geen concurent tegen gekomen nog.

goed te horen dat jullie vooruit blijven kijken!
en ikzelf kon dit product helemaal niet dus ik ken ook geen concurrent helaas, want het idee vind ik leuk maar dat wordt me te duur naast wat ik al uitgeef aan voeding.

Paypal betalingsmogelijkheid toevoegen?

• #1.110
Lekker bezig...Bentley van de zaak al besteld? ;)

Daar pas ik niet in :sad:

We zijn nog een startup. Niks gaat in eigen zak. Alles gaat terug in Muscle Meat voor de groei. Meer groei, meer producten, blijven ontwikkelen :).

goed te horen dat jullie vooruit blijven kijken!
en ikzelf kon dit product helemaal niet dus ik ken ook geen concurrent helaas, want het idee vind ik leuk maar dat wordt me te duur naast wat ik al uitgeef aan voeding.

Kan ik mij voorstellen. Het enige dat ik kan zeggen is dat een zakje 200gr is. Voor vele is 100gr per maaltijd (1,25euro) al genoeg. Maar dit verschilt per persoon natuurlijk.

Paypal betalingsmogelijkheid toevoegen?

Paypal staat aan sinds een aantal dagen! Je komt het vanzelf tegen tijdens het betaalproces.

Daar pas ik niet in :sad:

We zijn nog een startup. Niks gaat in eigen zak. Alles gaat terug in Muscle Meat voor de groei. Meer groei, meer producten, blijven ontwikkelen :).

Kan ik mij voorstellen. Het enige dat ik kan zeggen is dat een zakje 200gr is. Voor vele is 100gr per maaltijd (1,25euro) al genoeg. Maar dit verschilt per persoon natuurlijk.

Paypal staat aan sinds een aantal dagen! Je komt het vanzelf tegen tijdens het betaalproces.

Oh geweldig, kan je best ook veranderen op je site dan. Momenteel zie je maar 2 betaalmethoden staan. Ik haakte af omdat ik me eerst moest registreren vooraleer ik de betaalmethoden kon bekijken.

Net toscaanse kip geprobeerd. Smaak is lekker! hij was alleen erg droog vergeleken met de gezouten kip. Kan toeval zijn uiteraard. Maar hij smaakt zeker naar meer. :)

enne... wss 2 collega's ook zover gekregen te gaan bestellen. :D

Laatst bewerkt:
Van het weekend de tournedo geprobeerd, damn wat is die lekker. Zoals beloofd van hele goede kwaliteit.

hts480.jpg

Ik heb net proberen te bestellen, maar ik had te weinig saldo op mijn betaalrekening. Op de website van jullie stond wel dat ik heb betaald en dat het verzonden gaat worden. Kunnen jullie dit even voor mij nachecken? Wil niet graag dubbel bestellen.

• #1.115
Oh geweldig, kan je best ook veranderen op je site dan. Momenteel zie je maar 2 betaalmethoden staan. Ik haakte af omdat ik me eerst moest registreren vooraleer ik de betaalmethoden kon bekijken.

Ok duidelijk. Goede feedback, willen niet dat klanten afhaken :D

Net toscaanse kip geprobeerd. Smaak is lekker! hij was alleen erg droog vergeleken met de gezouten kip. Kan toeval zijn uiteraard. Maar hij smaakt zeker naar meer. :)

enne... wss 2 collega's ook zover gekregen te gaan bestellen. :D

Thnx! mond op mond reclame is meer dan welkom!! Vergeleken met de gezoute kip dus iets droger, maar niet 'droog droog' neem ik aan? Probeer nog eens een zakje? Hier zijn ze pretty mals :D.

Van het weekend de tournedo geprobeerd, damn wat is die lekker. Zoals beloofd van hele goede kwaliteit.

hts480.jpg

Awesome! Bedankt voor de foto. Tournados/ossenhaas is van een heel ander niveau en daar betaal je dan ook voor.

Ik heb net proberen te bestellen, maar ik had te weinig saldo op mijn betaalrekening. Op de website van jullie stond wel dat ik heb betaald en dat het verzonden gaat worden. Kunnen jullie dit even voor mij nachecken? Wil niet graag dubbel bestellen.

Heb je een order nummer gekregen? Of kan je jouw voor en achternaam pm-en? Dan kan ik het opzoeken. Anders pak ik de verkeerde bestelling.

Heb je een PM gestuurd!

Heerlijk vanuit je luie stoel: Vlees bestellen bij musclemeat en de rest bij B&F, wie gaat er nu nog naar de supermarkt :D

Ben benieuwd naar het vis assortiment.

Super vlees, service en kwaliteit! Keep it up.

PS: Als je vrijdag avond hebt besteld, komt het dan maandag of dinsdag?

Awesome! Bedankt voor de foto. Tournados/ossenhaas is van een heel ander niveau en daar betaal je dan ook voor.

Nou het valt nog best mee. Als ik hier naar de lokale slager ga, en ik vraag om een biefstuk van de haas, dan betaal ik 7 euro voor ~100 gram.

Bij jullie krijg ik 200 gram ossenhaas voor 7 euro, en dan hoef ik er niet eens voor de deur uit :p

Heerlijk vanuit je luie stoel: Vlees bestellen bij musclemeat en de rest bij B&F, wie gaat er nu nog naar de supermarkt :D

Ben benieuwd naar het vis assortiment.

Super vlees, service en kwaliteit! Keep it up.

PS: Als je vrijdag avond hebt besteld, komt het dan maandag of dinsdag?

Jij eet geen groente?

Terug
Naar boven