- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerstpakket
zonder verzendkosten!
Het is mogelijk om extra producten toe te voegen aan het kerstpakket zonder extra verzendkosten.Allemaal goede berichten in het vooruitzicht! Ik zal vast doorgeven dat de kadobonnen eraan staan te komen.
en vis.. Jummie!!! Ik hoop dat de onderhandelingen goed zullen gaan.
Leuke actie!
Komen er nog meer acties nu met de feestdagen?
Toscaans loopt goed! Gaat je zeker bevallen.
-We zitten achter gekookte zalmblokjes. Maar er komen eerst 4 andere vissen. Dus het zal niet 1 van de eerste producten worden
-We zitten op de bodemprijs van 2.50euro per stuk als je het met andere shops vergelijkt. Als iemand een ander merk kent heel erg. Wij zijn geen concurent tegen gekomen nog.

.goed te horen dat jullie vooruit blijven kijken!
en ikzelf kon dit product helemaal niet dus ik ken ook geen concurrent helaas, want het idee vind ik leuk maar dat wordt me te duur naast wat ik al uitgeef aan voeding.
Daar pas ik niet in
We zijn nog een startup. Niks gaat in eigen zak. Alles gaat terug in Muscle Meat voor de groei. Meer groei, meer producten, blijven ontwikkelen.
Kan ik mij voorstellen. Het enige dat ik kan zeggen is dat een zakje 200gr is. Voor vele is 100gr per maaltijd (1,25euro) al genoeg. Maar dit verschilt per persoon natuurlijk.
Paypal staat aan sinds een aantal dagen! Je komt het vanzelf tegen tijdens het betaalproces.
Oh geweldig, kan je best ook veranderen op je site dan. Momenteel zie je maar 2 betaalmethoden staan. Ik haakte af omdat ik me eerst moest registreren vooraleer ik de betaalmethoden kon bekijken.

Net toscaanse kip geprobeerd. Smaak is lekker! hij was alleen erg droog vergeleken met de gezouten kip. Kan toeval zijn uiteraard. Maar hij smaakt zeker naar meer.
enne... wss 2 collega's ook zover gekregen te gaan bestellen.![]()
.Van het weekend de tournedo geprobeerd, damn wat is die lekker. Zoals beloofd van hele goede kwaliteit.
![]()
Ik heb net proberen te bestellen, maar ik had te weinig saldo op mijn betaalrekening. Op de website van jullie stond wel dat ik heb betaald en dat het verzonden gaat worden. Kunnen jullie dit even voor mij nachecken? Wil niet graag dubbel bestellen.
Awesome! Bedankt voor de foto. Tournados/ossenhaas is van een heel ander niveau en daar betaal je dan ook voor.

Heerlijk vanuit je luie stoel: Vlees bestellen bij musclemeat en de rest bij B&F, wie gaat er nu nog naar de supermarkt
Ben benieuwd naar het vis assortiment.
Super vlees, service en kwaliteit! Keep it up.
PS: Als je vrijdag avond hebt besteld, komt het dan maandag of dinsdag?
Zonder groente is een maaltijd niet compleet, was meer bij wijze van