Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Hier was gisteren alles ook weer in goede orde aangekomen! Vriezer ligt weer tjokvol met 6 kilo goed lekker vlees! :D
Kan er weer een paar weken tegenaan!

Burgers zijn lekker, en de kip is nog steeds lekker. Top :thumbs:

Top, goed om te horen dat toscaans bevalt. Er komen meer smaken aan maar een aantal producten gaan voor. Vergeet niet dat je naturel zelf op smaak kan brengen als je toscaans zat bent!!
Weet ik maar ik ben echt een gemaksmens :) Daarnaast lukt het koken met die kipblokjes nooit zo goed als met rauwe kip.

Heb net besteld. Veronderstel dat dit dinsdag geleverd wordt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
Hier was gisteren alles ook weer in goede orde aangekomen! Vriezer ligt weer tjokvol met 6 kilo goed lekker vlees! :D
Kan er weer een paar weken tegenaan!

Mooi Marina :D. Eet smakelijk alvast!

Burgers zijn lekker, en de kip is nog steeds lekker. Top :thumbs:

Super! :cool:

Weet ik maar ik ben echt een gemaksmens :) Daarnaast lukt het koken met die kipblokjes nooit zo goed als met rauwe kip.

Ah ok! Ik zelf doe kipblokjes (naturel) gemengd met tomatenblokjes in een pan, verwarm deze twee met elkaar en gooi er kruiden naar wens over heen. Vervolgens wat rijst met groente kan je op je bord erbij doen.

Met stegeman hamburger kruiden exact 9 gram gemixed met die runderbiefstuktartaar

Top! Altijd leuk en goed om te weten wat onze klanten doen.

Heb net besteld. Veronderstel dat dit dinsdag geleverd wordt?

Klopt. Wij sturen niet op vrijdag i.v.m. dat 3% van de pakketten binnen 48uur aankomt. Dit gaat niet met zondag. Nog even geduld ;)!

Nou de eerste stukken vlees waren alweer zalig! :D red pepper paardensteak is super!

Vroeg me wel af. Gaat er nog een kadobon komen voor kerst? want zou er dan graag al een willen bestellen. Mijn kop wordt platgezeurd namelijk over wat ik wil hebben. :o

Kip was goed! Vaste klant erbij ;)

Mooi Marina :D. Eet smakelijk alvast!

Super! :cool:

Ah ok! Ik zelf doe kipblokjes (naturel) gemengd met tomatenblokjes in een pan, verwarm deze twee met elkaar en gooi er kruiden naar wens over heen. Vervolgens wat rijst met groente kan je op je bord erbij doen.

Top! Altijd leuk en goed om te weten wat onze klanten doen.

Klopt. Wij sturen niet op vrijdag i.v.m. dat 3% van de pakketten binnen 48uur aankomt. Dit gaat niet met zondag. Nog even geduld ;)!

Geen probleem. We overleven wel tot dinsdag

Ik zag dat jullie met een stand op de Flex cup staan, bieden jullie daar ook weer proefpakketten en aan?
Zo ja, voor hoeveel. Dan kan ik daar rekening mee houden.

Geen proefpakket nodig man :D

Vandaag de entrecote getest, mooi stuk mals vlees, ik heb ervan genoten!

2vb91l5.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.095
Nou de eerste stukken vlees waren alweer zalig! :D red pepper paardensteak is super!

Vroeg me wel af. Gaat er nog een kadobon komen voor kerst? want zou er dan graag al een willen bestellen. Mijn kop wordt platgezeurd namelijk over wat ik wil hebben. :o

Top dat het bevalt! Let the gains begin :cool:

Over de kadobon. Wij zijn momenteel aan het fotoshoppen voor het design. Ik hoop aankomende dinsdag naar de drukker te kunnen en het die vrijdag (vrijdag de 13de :eek:) online te hebben. Dit is onder voorbehoud want dit is de ideale situatie, kan altijd iets mis gaan.

Kip was goed! Vaste klant erbij ;)

:thumbs: super!

Geen probleem. We overleven wel tot dinsdag ����

Ok mooi. En anders toch even maar een dagje vreemd gaan bij de supermarkt :( ;) .

Ik zag dat jullie met een stand op de Flex cup staan, bieden jullie daar ook weer proefpakketten en aan?
Zo ja, voor hoeveel. Dan kan ik daar rekening mee houden.

Wij gaan inderdaad op de flexcup staan. Hier gaan twee dingen gebeuren!!

1: Wij gaan op bepaalde tijden live koken zodat mensen die langs lopen het kunnen proeven
2: Er zal een proefpakket beschikbaar zijn. Ik hoop hier een poster enkele dagen voor de Flexcup van te hebben. Hier staan de producten op die je dan krijgt met de prijs. We gaan proberen een draadloos pinautomaat te hebben voor dat weekend.

Vandaag de entrcote getest, mooi stuk mals vlees, ik heb ervan genoten!

2vb91l5.jpg

Ongetwijfeld, maar aangezien ze er toch staan is het wel leuk om een mee te nemen:D

Awesome :D thnx voor de foto!! Ik denk dat die tomaatjes de pasta wel minder droog maken.

De Toscaanse kip smaakt prima zeg, mooie afwisseling op de naturel versie (de gezouten versie vind ik te zout)
En van die burgers blijf je eten:)

Tof dat jullie zo snel nieuwe producten erbij hebben!
Ik ga volgende week die nieuwe toscaanse kip proberen.

Ik wou graag twee vragen aan jullie stellen:
* Hoe groot zien jullie de kans dat jullie de stap zetten naar kant-en-klare vis en bijvoorbeeld gamba's?
* Ik vind die Slim pasta/noedels gemaakt van groentes echt een super uitvinding want ik wil wel graag pasta eten maar de echte pasta is teveel aan koolhydraten. Nu vind ik het qua verhouding toch wel erg duur. zijn er geen andere merken mogelijk?

Top dat het bevalt! Let the gains begin :cool:

Over de kadobon. Wij zijn momenteel aan het fotoshoppen voor het design. Ik hoop aankomende dinsdag naar de drukker te kunnen en het die vrijdag (vrijdag de 13de :eek:) online te hebben. Dit is onder voorbehoud want dit is de ideale situatie, kan altijd iets mis gaan.
Dat klinkt super! Zodra ze er zijn ga ik meteen bestellen! Welke bedragen is de bedoeling dat er komen?

• #1.100
De Toscaanse kip smaakt prima zeg, mooie afwisseling op de naturel versie (de gezouten versie vind ik te zout)
En van die burgers blijf je eten:)

Goed om te horen! Er komen steeds meer reviews binnen over de Toscaanse kip en alleen maar positief.
Toevallig hebben we sinds maandag 0.2gr minder zout in de licht gezouten kip versie. Dit verschil merk je meteen.

Tof dat jullie zo snel nieuwe producten erbij hebben!
Ik ga volgende week die nieuwe toscaanse kip proberen.

Ik wou graag twee vragen aan jullie stellen:
* Hoe groot zien jullie de kans dat jullie de stap zetten naar kant-en-klare vis en bijvoorbeeld gamba's?
* Ik vind die Slim pasta/noedels gemaakt van groentes echt een super uitvinding want ik wil wel graag pasta eten maar de echte pasta is teveel aan koolhydraten. Nu vind ik het qua verhouding toch wel erg duur. zijn er geen andere merken mogelijk?

Toscaans loopt goed! Gaat je zeker bevallen.

-We zitten achter gekookte zalmblokjes. Maar er komen eerst 4 andere vissen. Dus het zal niet 1 van de eerste producten worden
-We zitten op de bodemprijs van 2.50euro per stuk als je het met andere shops vergelijkt. Als iemand een ander merk kent heel erg. Wij zijn geen concurent tegen gekomen nog.

Dat klinkt super! Zodra ze er zijn ga ik meteen bestellen! Welke bedragen is de bedoeling dat er komen?

Met stappen van 5 tot het bedrag van 100euro.

Terug
Naar boven