- Waardering
- 2.775
- Lengte
- 2m18
- Massa
- 144kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik vind het een goede zaak dat er meer variatie in het assortiment komt. Maar ik wil toch iets kwijt.
De hoofd klantengroep van jullie zijn bodybuilders neem ik aan, en de meeste bodybuilders willen zo goedkoop mogelijk kwaliteit eiwitten kopen. Ik kan me haast niet voorstellen dat er een groot percentage wekelijks een kilo ossenhaas of hertenbiefstuk(alleen voor feestdagen nu, maar toch) of entrecotes besteld voor 25-35 euro de kilo. Voor mij zou dit al snel een te dure hobby worden op die manier.
De kipblokjes daarentegen zijn echt een doelgroep product. Nu kan ik zelf uitsluitend met kipblokjes prima uit den voeten, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel redelijk wat variatie willen, voor dezelfde prijsklasses.
Wat ik dus wil zeggen, is dat het met deze "eliten"-stukken vlees het steeds meer op een gewone slager gaat lijken, en daar zie ik persoonlijk de meerwaarde niet van in. Het is leuk om een keer een goede tournedo mee te bestellen, maar totaal niet interessant om als vast onderdeel van een bulkdieet toe te voegen.
Jullie kunnen natuurlijk veel beter zeggen a.d.h.v. verkoopcijfers of ik een punt heb of niet, maar ik uit alleen het gevoel wat ik erover heb, en misschien dat jullie er wat aan hebben. En wellicht iets mee doen in verdere product toevoegingen.
Bedankt voor je input! Zeer belangrijk voor ons de mening van de doelgroep te horen. Ik zal even uitleggen waarom wij hiervoor gekozen hebben.
Je hebt zeker gelijk. Musclemeat.nl is voor de doelgroep die hier op DBB zit. Ons assortiment zal groter en groter worden en zich vooral richten op de doelgroep. Zo zitten we hard achter vis aan en veel producten zoals de gekookte kipblokjes en paardenbiefstuk tartaar die echt voor de doelgroep zijn, waar ik voor nu nog even stil over wil zijn. In de tussentijd dat deze producten ontwikkeld door en voor ons worden / deals gesloten worden, konden we wel goed aan de door jouw genoemde producten komen. Wat we merken is dat dit niet vaak als kg wordt gekocht, maar mensen het leuk vinden als sample erbij te nemen. Voor de afwisseling, omdat ze het nooit gegeten hebben ofwel leuk vinden om een keer te proberen. Deze producten zijn ondanks de prijs erg scherp geprijsd in vergelijking met de slagers. Op deze manier maken we voor de doelgroep toch betaalbaar mocht je het een keer willen eten (sample).
De producten die je noemt hebben vooral met het kerstpakket te maken die als voordeelpakket er aan zit te komen.
Om een voorbeeld te geven had Jonathan Later een sample Tournados/ossenhaas en schreef hier een review over: http://www.facebook.com/photo.php?f...38988901.81112.100000508308798&type=1&theater
Laatst bewerkt: