Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ik vind het een goede zaak dat er meer variatie in het assortiment komt. Maar ik wil toch iets kwijt.

De hoofd klantengroep van jullie zijn bodybuilders neem ik aan, en de meeste bodybuilders willen zo goedkoop mogelijk kwaliteit eiwitten kopen. Ik kan me haast niet voorstellen dat er een groot percentage wekelijks een kilo ossenhaas of hertenbiefstuk(alleen voor feestdagen nu, maar toch) of entrecotes besteld voor 25-35 euro de kilo. Voor mij zou dit al snel een te dure hobby worden op die manier.

De kipblokjes daarentegen zijn echt een doelgroep product. Nu kan ik zelf uitsluitend met kipblokjes prima uit den voeten, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die wel redelijk wat variatie willen, voor dezelfde prijsklasses.

Wat ik dus wil zeggen, is dat het met deze "eliten"-stukken vlees het steeds meer op een gewone slager gaat lijken, en daar zie ik persoonlijk de meerwaarde niet van in. Het is leuk om een keer een goede tournedo mee te bestellen, maar totaal niet interessant om als vast onderdeel van een bulkdieet toe te voegen.

Jullie kunnen natuurlijk veel beter zeggen a.d.h.v. verkoopcijfers of ik een punt heb of niet, maar ik uit alleen het gevoel wat ik erover heb, en misschien dat jullie er wat aan hebben. En wellicht iets mee doen in verdere product toevoegingen.

Bedankt voor je input! Zeer belangrijk voor ons de mening van de doelgroep te horen. Ik zal even uitleggen waarom wij hiervoor gekozen hebben.

Je hebt zeker gelijk. Musclemeat.nl is voor de doelgroep die hier op DBB zit. Ons assortiment zal groter en groter worden en zich vooral richten op de doelgroep. Zo zitten we hard achter vis aan en veel producten zoals de gekookte kipblokjes en paardenbiefstuk tartaar die echt voor de doelgroep zijn, waar ik voor nu nog even stil over wil zijn. In de tussentijd dat deze producten ontwikkeld door en voor ons worden / deals gesloten worden, konden we wel goed aan de door jouw genoemde producten komen. Wat we merken is dat dit niet vaak als kg wordt gekocht, maar mensen het leuk vinden als sample erbij te nemen. Voor de afwisseling, omdat ze het nooit gegeten hebben ofwel leuk vinden om een keer te proberen. Deze producten zijn ondanks de prijs erg scherp geprijsd in vergelijking met de slagers. Op deze manier maken we voor de doelgroep toch betaalbaar mocht je het een keer willen eten (sample).

De producten die je noemt hebben vooral met het kerstpakket te maken die als voordeelpakket er aan zit te komen.

Om een voorbeeld te geven had Jonathan Later een sample Tournados/ossenhaas en schreef hier een review over: http://www.facebook.com/photo.php?f...38988901.81112.100000508308798&type=1&theater

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je input! Zeer belangrijk voor ons de mening van de doelgroep te horen. Ik zal even uitleggen waarom wij hiervoor gekozen hebben.

Je hebt zeker gelijk. Musclemeat.nl is voor de doelgroep die hier op DBB zit. Ons assortiment zal groter en groter worden en zich vooral richten op de doelgroep. Zo zitten we hard achter vis aan en veel producten zoals de gekookte kipblokjes en paardenbiefstuk tartaar die echt voor de doelgroep zijn, waar ik voor nu nog even stil over wil zijn. In de tussentijd dat deze producten ontwikkeld door en voor ons worden / deals gesloten worden, konden we wel goed aan de door jouw genoemde producten komen. Wat we merken is dat dit niet vaak als kg wordt gekocht, maar mensen het leuk vinden als sample erbij te nemen. Voor de afwisseling, omdat ze het nooit gegeten hebben ofwel leuk vinden om een keer te proberen. Deze producten zijn ondanks de prijs erg scherp geprijsd in vergelijking met de slagers. Op deze manier maken we voor de doelgroep toch betaalbaar mocht je het een keer willen eten (sample).

De producten die je noemt hebben vooral met het kerstpakket te maken die als voordeelpakket er aan zit te komen.

Om een voorbeeld te geven had Jonathan Later een sample Tournados/ossenhaas en schreef hier een review over: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=773921232634813&set=a.243713738988901.81112.100000508308798&type=1&theater

[Link niet meer beschikbaar] Ook voor vrouwen ??

:roflol:

Is weer netjes aangekomen, ik hoef niet na te tellen toch? ;)

meat04122013101.jpg

• #1.065
Zaterdag besteld, had het wel al verwacht eigenlijk of? Stiekem nieuwsgierig naar de producten! :)

Gr, Jeffrey

Weer een flinke bestelling geplaatst o.a. met 5 tournedo's en entrecotes( ookal ondanks mijn post van net ;) )... Lekker voor op rustdagen, zo kan er 6 weken mee doen :) Ik ben zeer benieuwd naar de tournedo's. De entrecote was me al goed bevallen.

• #1.068
Zaterdag besteld, had het wel al verwacht eigenlijk of? Stiekem nieuwsgierig naar de producten! :)

Gr, Jeffrey

Hoi Jeffrey,

Vreemd, je pakket is gisterochtend afgeleverd volgens PostNL. Graag z.s.m. in je brievenbus kijken of er een briefje ligt en/of bij je buren aankloppen. Ik heb je een aantal keer proberen te bereiken op je mobiele nummer. Kan je mij terugbellen indien je het pakket niet kan vinden? 0658814550

25zht2x.png

Weer een flinke bestelling geplaatst o.a. met 5 tournedo's en entrecotes( ookal ondanks mijn post van net ;) )... Lekker voor op rustdagen, zo kan er 6 weken mee doen :) Ik ben zeer benieuwd naar de tournedo's. De entrecote was me al goed bevallen.

Haha :D mooie post + bestelling inderdaad. De tournedo is echt van absurde kwaliteit... Gaat je 100% bevallen. Jij gaat genieten de komende maaltijden!!

Laatst bewerkt:
Wat klopt hier niet:

Eén runderkogelbiefstuk tartaar (150gr) bevat:
Energie: 148,5kcal
Koolh: 0.0 gram
Eiwit: 35,7 gram
Vet: 5,25 gram
Zout: 0,0 gram
100 gram runderkogelbiefstuk tartaar bevat:
Energie: 190,5 kcal
Eiwit: 23,8 gram
Vet: 3,5 gram

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

190 kcal per 100 gram klopt?

Wat klopt hier niet:

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Kunnen ook omgedraaid zijn

Wat zijn de levertijden naar belgië west-vlaanderen?

Het is in orde! Lag bij de overburen! Bedankt voor de service!

• #1.073
Wat klopt hier niet:

Bedankt voor het spotten! De 0 en de 9 waren omgedraait bij 190,05. Een typo dus. Het is aangepast op de website volgens het 'Nederlands voedingsstoffenbestand (NEVO)'

Wat zijn de levertijden naar belgië west-vlaanderen?

De dag waarop het geleverd wordt is hetzelfde als in Nederland. 97% van de gevallen binnen 1 dag en de overige 3% binnen twee dagen. Het verschil zit hem in het tijdstip van de dag. In Nederland wil het vaak voor 13:00 nog wel eens zijn. Voor Belgie is dit eind van de middag maar soms in de avond nog.

Het is in orde! Lag bij de overburen! Bedankt voor de service!

Super! Goed om te lezen voor het slapen :D

Ik moet nog steeds een vriezer kopen! Iemand tips?

De kogelbiefstuktartaar was erg lekker btw met wat hamburger kruiden. Super mager vlees :)

Er zijn maar weinig bedrijven die zoveel aandacht & zorg besteden, zelfs na normale kantooruren, aan het feit dat het pakket op tijd op de goede plek belandt. Erg fijn idee voor mensen die klant willen worden denk ik :) Keep it up.

• #1.078
De kogelbiefstuktartaar was erg lekker btw met wat hamburger kruiden. Super mager vlees :)

Awesome :D. Hoe heb je de tartaar (naturel) lekker gemaakt? Of had je red pepper?

Er zijn maar weinig bedrijven die zoveel aandacht & zorg besteden, zelfs na normale kantooruren, aan het feit dat het pakket op tijd op de goede plek belandt. Erg fijn idee voor mensen die klant willen worden denk ik :) Keep it up.

:D bedankt voor het mooie compliment. Wij proberen op mails (info@musclemeat.nl) binnen een uur te reageren en zijn per telefoon bereikbaar van 9:00 tot 23:00 (0658814550)

De Toscaanse kip is trouwens perfect! Ik was de naturel al helemaal beu en neem nu alleen nog maar Tosc of gezout. Komen hier binnenkort nog meer variaties op?

• #1.080
De Toscaanse kip is trouwens perfect! Ik was de naturel al helemaal beu en neem nu alleen nog maar Tosc of gezout. Komen hier binnenkort nog meer variaties op?

Top, goed om te horen dat toscaans bevalt. Er komen meer smaken aan maar een aantal producten gaan voor. Vergeet niet dat je naturel zelf op smaak kan brengen als je toscaans zat bent!!

Terug
Naar boven