AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121

Hoop dat mijn PM het opgelost voor je heeft!

Heerlijk vanuit je luie stoel: Vlees bestellen bij musclemeat en de rest bij B&F, wie gaat er nu nog naar de supermarkt :D

Ben benieuwd naar het vis assortiment.

Super vlees, service en kwaliteit! Keep it up.

PS: Als je vrijdag avond hebt besteld, komt het dan maandag of dinsdag?

:thumbs: bedankt!

Eerst vis, wie weet ooit groente en misschien fruit. Dan zijn we compleet haha.

Een order op vrijdag betekent dat het maandag verzonden wordt --> dinsdag in huis.
Bij het kopje ''Bestel en leverdagen'' vind je meer info:
http://musclemeat.nl/index.php?route=information/information&information_id=6

Nou het valt nog best mee. Als ik hier naar de lokale slager ga, en ik vraag om een biefstuk van de haas, dan betaal ik 7 euro voor ~100 gram.

Bij jullie krijg ik 200 gram ossenhaas voor 7 euro, en dan hoef ik er niet eens voor de deur uit :p

Top :thumbs: dat was ook precies ons doel bij wat luxere producten lanceren. Het beter betaalbaar maken wanneer iemand soms een stukje wil hiervan.

O
Thnx! mond op mond reclame is meer dan welkom!! Vergeleken met de gezoute kip dus iets droger, maar niet 'droog droog' neem ik aan? Probeer nog eens een zakje? Hier zijn ze pretty mals :D.
Het was niet té droog.. maar vergeleken met de gezouten toch wel droog... Morgen sneuvelt de volgende. dus zal het laten weten. :)

Wat een belachelijk goeie service! Me pakje hoorde morgen aan te komen, maar wordt opgebeld door musclemeat met het bericht dat ze het vandaag al konden brengen. Stond echt te kijken kn de gym van wauw zelfs naar me gym toe brengen ze het. Ongekende service, ken absoluut ken betere service dan die van musclemeat! Bedankt, me avond is weer compleet met 10kg vlees :D

Textuur van de kippenblokjes zijn ook anders voor mijn 2e bestelling, wat taaier.

Vorige viel met gemak uit elkaar zoals gekookte kip, nu wat stugger.

Ik vreet voor functie, dus het doet mij weinig, maar ik denk laat het even weten.

• #1.127
Wat een belachelijk goeie service! Me pakje hoorde morgen aan te komen, maar wordt opgebeld door musclemeat met het bericht dat ze het vandaag al konden brengen. Stond echt te kijken kn de gym van wauw zelfs naar me gym toe brengen ze het. Ongekende service, ken absoluut ken betere service dan die van musclemeat! Bedankt, me avond is weer compleet met 10kg vlees :D

Graag gedaan :D Als één van onze mederwerkers er langs een klant komt pakt hij wel is een pakketje mee!

Toevallig eet ik nu mijn kip, ook een beetje taai, niet zo maps als normaal...Hopelijk alleen dit pakje :)

Textuur van de kippenblokjes zijn ook anders voor mijn 2e bestelling, wat taaier.

Vorige viel met gemak uit elkaar zoals gekookte kip, nu wat stugger.

Ik vreet voor functie, dus het doet mij weinig, maar ik denk laat het even weten.

Inderdaad, precies dat.... stugger , wel jammer als dat zo blijft.

We zijn sinds een week overgestapt naar een andere Nederlandse kippenslachterij. Dit hebben wij gedaan omdat wij klachten kregen dat er soms een hard stukje in zat. Dit had te maken dat de kip soms niet 100% goed kraakbeen vrij gemaakt werd. Bij deze kippenslachterij gebeurt dat wel. Het verschil zit hem verder in het volgende en heeft de volgende voordelen:

-Het is geen plofkip meer. Het is 100% normale kip. Dit voor dezelfde prijs
-De structuur is anders. Plofkip is zachter en valt meer uit elkaar zoals jullie hebben gemerkt. Deze normale kip is steviger van structuur, valt niet meer uit elkaar en lijkt meer op de kip die mensen kennen wanneer je het bakt
-Wanneer je het door een maaltijd doet valt het niet meer uit elkaar.

Wat wij graag van jullie willen weten is welke structuur jullie preferen. Wij kunnen op elk moment terug veranderen!

Wij hebben uiteraard de kip zelf goed getest voordat wij het gingen verkopen en vonden het goed. Maar de mening / meerderheid van onze klanten telt!

Liever een iets taaiere structuur dan dat er nog kraakbeen stukjes in zitten.

• #1.129
Liever een iets taaiere structuur dan dat er nog kraakbeen stukjes in zitten.

We kunnen elke moment terug veranderen naar de oude structuur. Hierbij zullen we een andere plofkip (de kip die je kent van de supermarkt) leverancier zoeken en dus niet terug gaan naar de oude. Eentje waarbij wel goed schoongemaakt wordt.

Klant is koning! De meerderheid van jullie mening telt :).

Voor mij geen mening.

Als't maar kip is ;) Vind beide prima.

edit* Nog even over na zitten denken, compacter/stugger vlees lijkt me kwalitatief beter. Dus lichte voorkeur naar de nieuwe.

Laatst bewerkt:
Nooit gedacht om beef jerky te gaan verkopen?

Hou het bij deze kip, liever normale kip dan een volgespoten, binnen 2 maanden volwassen, gemuteerde kip :-)

Ik had afgelopen zaterdag een pakje die ik echt te taai vond. Vandaag een ander pakje die gewoon lekker uit elkaar viel.

Doe mij die uit elkaar valt maar. Die andere vond ik echt niet lekker. Kan ook gewoon een keer toeval zijn, mochten er meer van die taaie zakjes tussen zitten laat ik het weten.

Ehm, er stond op de site altijd:

"Onze kip komt uit Nederland en alles gaat dan ook via de Nederlandse wetgeving. De kip die wij verkopen is géén plofkip"

En nu is het opeens plofkip? Hier zakt m'n broek wel een beetje vanaf.

Die zachte kip die uit elkaar valt is m.i. beter, maar hoe kan dit plofkip zijn terwijl er op de site staat dat het kwalitatief goed vlees is en geen plofkip.

• #1.136
Voor mij geen mening.

Als't maar kip is ;) Vind beide prima.

edit* Nog even over na zitten denken, compacter/stugger vlees lijkt me kwalitatief beter. Dus lichte voorkeur naar de nieuwe.

Hou het bij deze kip, liever normale kip dan een volgespoten, binnen 2 maanden volwassen, gemuteerde kip :-)

Thnx voor de mening :thumbs: nemen we mee.

Ik had afgelopen zaterdag een pakje die ik echt te taai vond. Vandaag een ander pakje die gewoon lekker uit elkaar viel.

Doe mij die uit elkaar valt maar. Die andere vond ik echt niet lekker. Kan ook gewoon een keer toeval zijn, mochten er meer van die taaie zakjes tussen zitten laat ik het weten.

Wanneer heb je een order geplaatst? Dan kan ik kijken of je de oude of nieuwe versie hebt.

Nooit gedacht om beef jerky te gaan verkopen?

Waren ze naar aan het kijken, dus zou nog even afwachten! :D

Klopt, maar als nog bedankt voor de tip! Wij vinden de beef jerky die nu in supermarkt ligt te duur. Deze ligt er voor 60 tot 90euro. Wij zijn aan het kijken / ontwikkelen op het moment of wij dit beter kunnen gaan doen.

Ehm, er stond op de site altijd:

"Onze kip komt uit Nederland en alles gaat dan ook via de Nederlandse wetgeving. De kip die wij verkopen is géén plofkip"

En nu is het opeens plofkip? Hier zakt m'n broek wel een beetje vanaf.

Die zachte kip die uit elkaar valt is m.i. beter, maar hoe kan dit plofkip zijn terwijl er op de site staat dat het kwalitatief goed vlees is en geen plofkip.

De zin die je quote ''De kip die wij verkopen is géén plofkip"' staat vanaf 2 december op onze site en heeft er voor niet op gestaan. Op 2 december zijn wij deze niet plofkip gaan versturen.

Verder moet het wel duidelijk zijn dat de met de kwalitiet van plofkip niets mis is. Het is een snelgroeiend ras. Alle supermarkten in Nederland verkopen deze kip. De vraag is of we terug gaan hier op omdat de structuur zachter is. De term plofkip is bedacht door 'Wakkerdier'. Het is gewoon de supermarkt kip.

Laatst bewerkt:
Ah excuses dan, ik dacht dat het er altijd op stond.

Anyway, dan stem ik voor de zachtere plofkip, ipv deze nieuwe.

Kunnen jullie niet beiden aanbieden?

• #1.139
Ah excuses dan, ik dacht dat het er altijd op stond.

Anyway, dan stem ik voor de zachtere plofkip, ipv deze nieuwe.

:thumbs: vote noted

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Kunnen jullie niet beiden aanbieden?

Zitten we ook over na te denken idd. Alleen gaat het dan lastig worden als we meer kruiden gaan aanbieden. Worden dit dan ook constant 2 versies? keuzes keuzes...

Wanneer heb je een order geplaatst? Dan kan ik kijken of je de oude of nieuwe versie hebt.

[/B]

5 december geloof ik. In de avond.
Kan het ook zijn dat ik van allebei heb? Zat echt een groot verschil in.
Kan ook zijn dat ik iets verkeerd heb gedaan (lees vriendin).

Terug
Naar boven