XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Zojuist weer besteld zoals gewoonlijk, maar het/de ophaalpunt/en in de buurt zijn verdwenen, dichtst bij is nu 5,4 km verder.. :(

Goede wandeling of fietstocht, is gezond voor je! Kun je daarna een lekkere cheatmeal maken met MM eten :meal:

Er zit geen cheat in de bestelling ???:(

Wel extra kcal toch? Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen :thumbs:

Een cheatmeal maken met ingrediënten van MM betekent niet dat de cheat persé ook uit de MM doos moet komen toch :dunno:

Handje pepernoten door de kwark. Thank me later

• Haha
Waarderingen: Vonk
Eerlijk gezegd bestel ik tegenwoordig bijna alleen maar groenten bij MM :windup: Gebruik het alleen voor de (vegetarische) lunch elke dag :D

Oh en zoete aardappel patat voor een gezonde kapsalon :heart:

Eerlijk gezegd bestel ik tegenwoordig bijna alleen maar groenten bij MM :windup: Gebruik het alleen voor de (vegetarische) lunch elke dag :D

Ik weet niet wat jij onder een kapsalon verstaat hoor, maar zoete aardappel en vegetarisch horen niet in dezelfde zin als kapsalon :roflol:

@ Musclemeat: jullie zoete aardappel partjes zijn serieus goed te doen! De zoete aardappel blokjes en de puree vind ik persoonlijk een stuk minder. De puree kan je met een rietje naarbinnen slurpen. Mag van mij wat grover/groffer/meer grof/mucho groffo.

Laatst bewerkt:
Pas als je het geprobeerd hebt weet je dat het echt kan, maar om het nu echt te vergelijken met een originele kapsalon, nee.

Airfryer en die zoete aardappel meuk is een perfecte combi.

Net de green curry gehad. Erg lekker!

Snapchat-596475594.jpg

Hebben jullie de samenstelling van de pizza bbq chicken aangepast? Vond deze altijd de lekkerste, maar lijkt compleet niet meer op wat het was (helaas).

Deze foto is van de vorige keer dat ik bestelde, kip in sausje met zoete smaak. Nu is het meer droog zonder saus

Snapchat-596475594.jpg

Hebben jullie de samenstelling van de pizza bbq chicken aangepast? Vond deze altijd de lekkerste, maar lijkt compleet niet meer op wat het was (helaas).

Deze foto is van de vorige keer dat ik bestelde, kip in sausje met zoete smaak. Nu is het meer droog zonder saus
Heb je ook een foto van nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.353
Hey @Scoobz0r

Kloppen de voedingswaarde van de roti wel?
Er staat per rol 600 kcal, maar de voedingswaarde per 100 gram is 167 kcal.
Ik heb hier twee rollen van 280 gram per stuk. dus 467 kcal. Misschien op de site aanpassen?

Oh! Bedankt voor het opmerken, vreemd! Ik zal het maandag even wegen. Indien het bij mij ook zo is pas ik het aan.

Zojuist weer besteld zoals gewoonlijk, maar het/de ophaalpunt/en in de buurt zijn verdwenen, dichtst bij is nu 5,4 km verder.. :(

Darn you postnl!

Ik weet niet wat jij onder een kapsalon verstaat hoor, maar zoete aardappel en vegetarisch horen niet in dezelfde zin als kapsalon :roflol:

@ Musclemeat: jullie zoete aardappel partjes zijn serieus goed te doen! De zoete aardappel blokjes en de puree vind ik persoonlijk een stuk minder. De puree kan je met een rietje naarbinnen slurpen. Mag van mij wat grover/groffer/meer grof/mucho groffo.

Bedankt voor de complimenten :)! Tijd geleden hebben we ook een kapsalon gemaakt:
Net de green curry gehad. Erg lekker!

Top!!! :) Eind volgende week zou smokey bbq binnen moeten komen.

Klopt! Ik geef even uitleg en oplossing (sorry).
De leverancier waarmee we de 3 pizza's ontwikkeld hebben is ermee op gehouden. Ze maken alleen nog vers en geen diepvries. We hebben een nieuwe partner gevonden en die is qua samenwerking veel fijner. We kunnen nu alles heel snel en makkelijk aanpassen per batch naar eigen wens. En na de verbouwing krijgen we daardoor ook nieuwe pizza's erbij. De bbq is inmiddels alweer iets aangepast t.o.v. de foto die je post. De kip is nu gemarineerd ipv kruiden laagje over de pizza heen.
Ik ga nu ''VERNIEUWD'' in de titel zetten bij Pollo en BBQ, zodat mensen weten dat hij anders zal zijn dan voorheen. En maandag gaan de nieuwe foto's online. Bij muscle meat vinden we ze super lekker in iedergeval. Omdat dit voor je een verrassing was, anders dan je dacht te kopen begrijp ik je reactie natuurlijk. Indien je niet tevreden was door de verwachting of iets anders DM mij even, dan los ik het voor je op.

Hij ziet er wel smakelijk uit. Maar moet toegeven dat de oude echt de beste was!

Klopt! Ik geef even uitleg en oplossing (sorry).
De leverancier waarmee we de 3 pizza's ontwikkeld hebben is ermee op gehouden. Ze maken alleen nog vers en geen diepvries. We hebben een nieuwe partner gevonden en die is qua samenwerking veel fijner. We kunnen nu alles heel snel en makkelijk aanpassen per batch naar eigen wens. En na de verbouwing krijgen we daardoor ook nieuwe pizza's erbij. De bbq is inmiddels alweer iets aangepast t.o.v. de foto die je post. De kip is nu gemarineerd ipv kruiden laagje over de pizza heen.
Ik ga nu ''VERNIEUWD'' in de titel zetten bij Pollo en BBQ, zodat mensen weten dat hij anders zal zijn dan voorheen. En maandag gaan de nieuwe foto's online. Bij muscle meat vinden we ze super lekker in iedergeval. Omdat dit voor je een verrassing was, anders dan je dacht te kopen begrijp ik je reactie natuurlijk. Indien je niet tevreden was door de verwachting of iets anders DM mij even, dan los ik het voor je op.
Ooh ben benieuwd!! :pizza:

Ben erg benieuwd naar de vernieuwde pizza. Ik krijg er vanavond één binnen. Als ik de foto bekijk van Alexsdc dan hou ik m'n hart vast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.359
Ben erg benieuwd naar de vernieuwde pizza. Ik krijg er vanavond één binnen. Als ik de foto bekijk van Alexsdc dan hou ik m'n hart vast.

Laat maar weten, alle feedback welkom! Elke bestelling kunnen we de pizza aanpassen naar wens. Voor ons is hij nu goed, maar als meerdere mensen dezelfde mening bv geven nemen we dit altijd zeer serieus.

Terug
Naar boven