MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

de kipblokjes die er nu op staan zijn wel de goede?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
de kipblokjes die er nu op staan zijn wel de goede?

De stevigere structuur staat er nu op. Vanaf 20 december is de oude structuur weer beschikbaar.

Het is niet een kwestie van goed of fout. Men prefereerd het één of het ander. Zo krijgen we over deze nieuwe versie ook goede feedback. Omdat wij niet op de hoogte waren dat het een andere structuur zou worden en dit daardoor niet vermeld hebben bieden wij de mogelijkheid om het om te ruilen voor de mensen die dit willen.

Ik vind het wel vervelend maar ik vind de smaak dusdanig dat ik op zie tegen het eten. Hoe zit het met de toscaanse? zijn die van dezelfde leverancier?

• #1.164
Ik vind het wel vervelend maar ik vind de smaak dusdanig dat ik op zie tegen het eten. Hoe zit het met de toscaanse? zijn die van dezelfde leverancier?

Toscaans is van dezelfde leverancier. Heb je het bericht over omruilen gelezen op de vorige pagina? De smaak is in principe niet veranderd. Alleen de structuur.

Toscaans is van dezelfde leverancier. Heb je het bericht over omruilen gelezen op de vorige pagina? De smaak is in principe niet veranderd. Alleen de structuur.

Had ik gezien! Ik vond de smaak ook anders maar dat is natuurlijk smaak he :p

• #1.166
Had ik gezien! Ik vond de smaak ook anders maar dat is natuurlijk smaak he :p

Als ik het mij goed kan herinneren eet jij ze los uit het zakje? Niet door een maaltijd heen. Dan kan ik mij voorstellen dat je de oude structuur beter vond. Door een maaltijd heen is de nieuwe gewoon goed, valt niet uit elkaar, steviger en de maaltijd geeft smaak.

We hebben het nu tijdelijk op uitverkocht gezet. Vanaf 20december zijn alle kipblokjes weer op voorraad zoals iedereen ze kende.

Ik heb vorige week kipblokjes besteld om eens te proberen. De vorige heb ik dus nooit geproefd maar ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben van mijn bestelling. Ik wou vandaag een grotere bestelling kipblokjes plaatsen maar zie dat dit allemaal tijdelijk uitverkocht is. Dus ook de nieuwe kipblokjes?? Want deze wil ik gerust nog overnemen :)

• #1.168
Ik heb vorige week kipblokjes besteld om eens te proberen. De vorige heb ik dus nooit geproefd maar ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben van mijn bestelling. Ik wou vandaag een grotere bestelling kipblokjes plaatsen maar zie dat dit allemaal tijdelijk uitverkocht is. Dus ook de nieuwe kipblokjes?? Want deze wil ik gerust nog overnemen :)

:thumbs: Goed om te horen

De oude versie is uitverkocht.

Vanavond rond 20:00 komen de nieuwe kipblokjes online als nieuw product onder de naam ''Stevig''. Deze zijn dan vanaf vanavond 20:00 te bestellen. Vanaf 20december is de oude versie weer beschikbaar.

:thumbs: Goed om te horen

De oude versie is uitverkocht.

Vanavond rond 20:00 komen de nieuwe kipblokjes online als nieuw product onder de naam ''Stevig''. Deze zijn dan vanaf vanavond 20:00 te bestellen. Vanaf 20december is de oude versie weer beschikbaar.

Aah oké dit is duidelijke info! Dan bestel ik vanavond of morgen! Thx man!!
Gr

Wat een zeikerds hier zeg, eerst zeiken over stukjes pees en nu zeiken over dat de structuur niet goed is. Ga dan lekker zelf kip koken met je luie reet:roflol:.

En dat jullie ook nog eens aanbieden om persoonlijk te komen ruilen bij deze zeikerds gaat een beetje te ver imo. Daar moet je echt niet aan beginnen als bedrijf.

Ben bijna door me voorraad heen dus mijn tweede bestelling komt er binnenkort aan, het kleine kerstpakket ziet er leuk uit :D

Vis contract afgerond!

Met trots kunnen wij vertellen dat het gesprek met onze nieuwe partner afgerond is. Wij verwachten dat eind december - begin januari 4 soorten vis gelanceerd worden op www.musclemeat.nl :

• Zalm blokjes (zakjes van 250gr per kg)
  • Pangafilet (1kg diepvries zakken)
  • Tilapia (1kg diepvries zakken)
  • Tonijnsteak(1kg diepvries zakken)
That's what I'm talking about :bierbang:!

Wat een zeikerds hier zeg, eerst zeiken over stukjes pees en nu zeiken over dat de structuur niet goed is. Ga dan lekker zelf kip koken met je luie reet:roflol:.

En dat jullie ook nog eens aanbieden om persoonlijk te komen ruilen bij deze zeikerds gaat een beetje te ver imo. Daar moet je echt niet aan beginnen als bedrijf.

Ben bijna door me voorraad heen dus mijn tweede bestelling komt er binnenkort aan, het kleine kerstpakket ziet er leuk uit :D

Agreed. Voedingswaarde is toch gewoon goed. Daar laat je die arme Scoobzor toch niet een hele dag voor door Nederland rijden :p. Aan de andere kant wel weer blijk van topservice en klantvriendelijkheid natuurlijk :)

Die 3 kilo kip die ik heb overleeft het niet eens tot de 22 ste. :D

Je hoeft de mijne ook niet op te halen Scoobzor, maar ben blij dat ik de volgende keer weer de ''oude'' gezouten kip kan bestellen :) Visproducten zijn toppie! Goed nieuws

Scoobzor, gained je portemonnee nou al veel met dit bedrijf?

Scoobzor, gained je portemonnee nou al veel met dit bedrijf?

Wat gaat u dat nu aan?! Van mij mogen ze er stinkend rijk van worden, als iets goed is is het goed en mogen de personen er achter er aan verdienen.

Ik vind het niveau van het forum echt laag geworden, over alles wordt schaamteloos gezeikt, gemoeid en gebedeld. Van de supps-shops tot muscle meat: de klant schijnt zich voor niks te schamen. "Maak er mooie pakjes van", "vergeet geen extraatjes", "mijn kip had een stukje bot" blablaba. Eén grote bende kleuters!

Klant is koning maar het bedrijf blijft keizer. Steek jullie arrogante kop terug in jullie hol en wees blij dat er mensen investeringen riskeren om dingen op te starten.

Wij eten hier met heel het gezin van muscle meat, komt geen ander vlees meer binnen.

@ Muscle Meat: Doe zo verder gasten! Eindelijk eens iets voor het gemak van sporters dat écht doet wat het moet doen voor herstel, spiergroei, enz: echt voedsel!!!

Welcome to the internet

Goed bezig scoobz0r!

Ik zie dus dat ik de vriezer snel moet leeg eten om weer een bestelling te plaatsen!

Dus de oude komen weer terug? Mooi!!

Wat gaat u dat nu aan?! Van mij mogen ze er stinkend rijk van worden, als iets goed is is het goed en mogen de personen er achter er aan verdienen.

Ik vind het niveau van het forum echt laag geworden, over alles wordt schaamteloos gezeikt, gemoeid en gebedeld. Van de supps-shops tot muscle meat: de klant schijnt zich voor niks te schamen. "Maak er mooie pakjes van", "vergeet geen extraatjes", "mijn kip had een stukje bot" blablaba. Eén grote bende kleuters!

Klant is koning maar het bedrijf blijft keizer. Steek jullie arrogante kop terug in jullie hol en wees blij dat er mensen investeringen riskeren om dingen op te starten.

Wij eten hier met heel het gezin van muscle meat, komt geen ander vlees meer binnen.

@ Muscle Meat: Doe zo verder gasten! Eindelijk eens iets voor het gemak van sporters dat écht doet wat het moet doen voor herstel, spiergroei, enz: echt voedsel!!!
Zo, ben je met het verkeerde been uit bed gestapt :roflol:?

Terug
Naar boven