XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Als je nu bij de weekactie kijkt zie je wel producten en prijzen maar niet wat de aanbieding is zeg maar.
Gewoonlijk stond er dan een prijs bij met 10% korting en dan de oude en nieuwe prijs. Nu staan er alleen producten.
Hoop dat je snapt wat ik bedoel The Dutch Giant
Bekijk bijlage 475240
Er staat dus niet bij wat nu de korting is.

Dankje! Ik haal categorie even online omdat er toch geen actie is en ondertussen wordt het gefixed.
 
Dankje! Ik haal categorie even online omdat er toch geen actie is en ondertussen wordt het gefixed.
Top!
Ik kan alleen niet meer inloggen. Hij herkent mijn wachtwoord niet meer. Misschien een "glitsch"?

Reset gedaan en kan er nu weer in. :)
 
Laatst bewerkt:
Top!
Ik kan alleen niet meer inloggen. Hij herkent mijn wachtwoord niet meer. Misschien een "glitsch"?

Reset gedaan en kan er nu weer in. :)
Klopt wachtwoord lijkt niet te kloppen
 
Is het niet meer mogelijk om 's avonds te leveren of af te halen bij een afhaalpunt? De FAQ zegt nog van wel, maar er is geen optie bij het afrekenen.
 
Top!
Ik kan alleen niet meer inloggen. Hij herkent mijn wachtwoord niet meer. Misschien een "glitsch"?

Reset gedaan en kan er nu weer in. :)
Klopt wachtwoord lijkt niet te kloppen

De eisen van een wachtwoord zijn hoger. Voldoet je oude wachtwoord hier niet aan, even nieuw wachtwoord aanvragen.

Is het niet meer mogelijk om 's avonds te leveren of af te halen bij een afhaalpunt? De FAQ zegt nog van wel, maar er is geen optie bij het afrekenen.

Zijn op het moment even iets aan het verandering hierin. Is binnen 20 min weer online.
 
Wanneer is de volkoren penne terug?
 
Ik bestel sinds kort bij MuscleMeat. Hoe maken jullie het eten voor de volgende dag?

Ik maak wel eens gekookte aardappelen (met schil) met kipblokjes (beide van MuscleMeat) 's avonds klaar voor de volgende dag. Dan haal ik het de avond van te voren uit de vriezer, weeg het af en doe het in een bakje. Vervolgens doe ik het bakje met ingevroren producten in de koelkast waar het 's nachts ontdooid. Maar als ik het de volgende ochtend uit de koelkast haal, dan is het opeens zeiknat geworden... Is dit normaal? Of zal het aan mijn vriezer liggen, die dan misschien te veel ijs vormt aan de producten? En dat het ijs dan 's nachts in de koelkast vervolgens smelt?
 
Doe je de aardappel en kip bevroren in het bakje en zet je t dan in de vriezer terug?
Of bereid je t eerst en vries je t opnieuw in?
In t tweede geval heb je vaak last van meer vocht.
 
Doe je de aardappel en kip bevroren in het bakje en zet je t dan in de vriezer terug?
Of bereid je t eerst en vries je t opnieuw in?
In t tweede geval heb je vaak last van meer vocht.

Ik haal het uit de vriezer, doe et bevroren in een bakje en dan meteen in de koelkast tot de volgende ochtend.
 
Ik haal het uit de vriezer, doe et bevroren in een bakje en dan meteen in de koelkast tot de volgende ochtend.
Probeer aardappel en kip eens apart van elkaar te ontdooien. 2 losse bakjes
Dan weet je uit welk product t komt. Ik vermoed de aardappel.
 
Bij mij is het dan nog keihard, twee dagen in de koelkast en dan is het met 2 min warm.
 
Probeer aardappel en kip eens apart van elkaar te ontdooien. 2 losse bakjes
Dan weet je uit welk product t komt. Ik vermoed de aardappel.

Zal ik doen, bedankt voor je reactie.

Overigens, ik ben van plan om binnenkort weer wat te bestellen bij MuscleMeat. Als jullie nog aan-/afraders hebben dan hoor ik dat graag
 
Probeer aardappel en kip eens apart van elkaar te ontdooien. 2 losse bakjes
Dan weet je uit welk product t komt. Ik vermoed de aardappel.

Dit is het inderdaad. Een aantal producten laat tijdens ontdooien wat meer vocht los dan de ander. Broccoli is hier een voorbeeld van en halve aardappel met schil ook. Ook ontdooien in koelkast laat meer vocht los dat van nature in het product zit dan meteen vanuit bevroren toestand opwarmen in de magnetron. Ik heb een klant een keer gesproken die zijn rijst en kip tegelijk opwarmd of ontdooit en de broccoli even apart en later toevoegd. Vaak is het maar 1 ingredient, maar meestal geen ingredient. Ik heb er zelf echt 0% last van met alles wat ik op moment eet. Schudden in bakjes, magentron in done.
 
Website backend zegt dat de betaling niet binnen is. Heb bij paypal imgelogd en daar wel vreemd. Heb vandaag laten vertrekken. Excuses voor de ict fout.
Kreeg een mailtje inderdaad! geen probleem, bedankt voor snelle reactie :)
 
Back
Naar boven