MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Dit is voor mij de hoofdreden ze niet meer te bestellen, heb alles geprobeerd. In de oven, wokken, koud, microgolf.. maar er zitten teveel pezig smakende / taaie stukjes in. Zoals marvin hier beneden beschrijft. Hem stoort het niet, ik ga er bijna van over mijn nek.

Overige producten wel top en dik tevreden! Ben als nog vaste klant ;)
+1, Ging echt niet om 1. Maar ben ook overgestapt op de haasjes en die zijn echt 10/10

Oh non kant en klare kipfilet komt er bij mij niet meer in hoor, ik weet dat dat nog tien keer zo erg is. Maar de roasted chunks vond ik destijds erg wisselvallig. De spiesjes ben ik erg over te spreken maar het is wat vervelend dat ik dan perse per 100g moet doseren. De kant en klare kipfiletchunks zien er prima uit, iets malsere structuur dan de roasted chunks? Dan zal ik die de volgende keer meebestellen.

De kipfilethaas chunks zijn wat malser man, zeker een aanrader!

Die kipworsten smaken naar shoarma en slavink naar frikandel

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.884
+1, Ging echt niet om 1. Maar ben ook overgestapt op de haasjes en die zijn echt 10/10

Het is allemaal hetzelfde productie proces. De verandering waarover ik vertelde die gaat plaatstvinden (kipfilets door midden snijden), zal daarom op alle zakken plaatst vinden.

Die kipworsten smaken naar shoarma en slavink naar frikandel

Top, dat lees ik als een positieve review :D (?). Bij de product ontwikkeling kiezen we zelf de kruiding uit. Kippenworst zonder kuiden smaakt naar niks. We kunnen elke kruiden kiezen om te bepalen hoe het smaakt. Met een aantal testen kwamen deze als het lekkerst eruit voor deze producten.

NIEUW: Macaroni Kaas
Mac-Cheese-Voor.jpg

Top, dat lees ik als een positieve review :D (?). Bij de product ontwikkeling kiezen we zelf de kruiding uit. Kippenworst zonder kuiden smaakt naar niks. We kunnen elke kruiden kiezen om te bepalen hoe het smaakt. Met een aantal testen kwamen deze als het lekkerst eruit voor deze producten

Haha het was idd wel lekker, maar heel apart niet wat ik verwachte om zo maar te zeggen

De bezorger van PostNL heeft 1/2 deel van m’n bestelling bezorgd bij de buren. De klantenservice zegt dat het komt doordat de bestelling dan niet compleet was. Als er wat overblijft in de bus kan ik dat morgen na 1500 ophalen bij de postnl locatie.

Ik zie de bui nu al wel hangen dat ik dat pakket of nooit zie of alles ontdooid is na het weekend. Iemand ervaring?

• #11.887
De bezorger van PostNL heeft 1/2 deel van m’n bestelling bezorgd bij de buren. De klantenservice zegt dat het komt doordat de bestelling dan niet compleet was. Als er wat overblijft in de bus kan ik dat morgen na 1500 ophalen bij de postnl locatie.

Ik zie de bui nu al wel hangen dat ik dat pakket of nooit zie of alles ontdooid is na het weekend. Iemand ervaring?
Geef even je bestelnummer dan kan ik alles erbij pakken :). Tip: pakketten zijn 2 leverdagen bevroren niet 1 ivm een eventuele vertraging. Ook werkt postnl op zaterdag.

Nemen jullie de flavor drops van XXL op in het assortiment?

• #11.891
441732, fout zal niet bij jullie liggen aangezien er 2/2 op het pakket staat.

Vreemd genoeg krijg ik storing bij postnl backend als ik de scans probeerd op te vragen. Dus ik heb even postnl gebeld. We hebben twee pakketten verzonden. Pakket 2/2 is gisteren bij de buren geleverd op huisnummer 1. Pakket 1/2 heeft vanochtend de scan gehad ''Met bezorger onderweg'' dus die is ingeladen voor levering vandaag via jouw postbode. Indicatie levertijd is 13:00 - 15:00. Beide pakketten zijn donderdag vertrokken, betekend vr-za bevroren. Droogijs verdampt, brengt de producten naar -40graden en de isolatie zak houd deze kou 2 leverdagen bij elkaar bevroren.

Vreemd genoeg krijg ik storing bij postnl backend als ik de scans probeerd op te vragen. Dus ik heb even postnl gebeld. We hebben twee pakketten verzonden. Pakket 2/2 is gisteren bij de buren geleverd op huisnummer 1. Pakket 1/2 heeft vanochtend de scan gehad ''Met bezorger onderweg'' dus die is ingeladen voor levering vandaag via jouw postbode. Indicatie levertijd is 13:00 - 15:00. Beide pakketten zijn donderdag vertrokken, betekend vr-za bevroren. Droogijs verdampt, brengt de producten naar -40graden en de isolatie zak houd deze kou 2 leverdagen bij elkaar bevroren.
Dedankt voor het uitzoeken, zal vandaag dus afwachten

Binnenkort nog nieuwe producten? Het is weer tijd voor een grote bestelling, maar baal ervan als ik wat nieuws ga missen :p.

En de sample pack van die gemarineerde kipstukjes? Kwam die nog terug?

• Like
Waarderingen: Onit
  • #11.897
Wat is dat kippendijen vlees lekker!
Ziet er top uit!! Bedankt voor de mooie foto :meal:
Binnenkort nog nieuwe producten? Het is weer tijd voor een grote bestelling, maar baal ervan als ik wat nieuws ga missen :p.

En de sample pack van die gemarineerde kipstukjes? Kwam die nog terug?

We hopen donderdag, maar kan ook maandag worden. In ieder geval snel :). Verder zijn we bezig met een Dutch Giant Meatball. Variatie op de beef meatballs die jullie nu kennen. Ik wacht alleen op de labtest nog. Als de voedingswaarde niet goed zijn (wil minimaal 40gr eiwit per bal), dan moet het recept aangepast worden. Als de labtest wel top is met dit recept dan hopelijk eind volgende week binnen.

We hopen donderdag, maar kan ook maandag worden. In ieder geval snel :).

Zijn de samples weer in beperkte oplage leverbaar, of dit keer in grote hoeveelheden? Anders heb ik nog tijd om ruimte te maken in de vriezer, alvorens ik ga bestellen.

in voor meatballs. zoals oma haar recept!

• #11.900
Zijn de samples weer in beperkte oplage leverbaar, of dit keer in grote hoeveelheden? Anders heb ik nog tijd om ruimte te maken in de vriezer, alvorens ik ga bestellen.

Grote hoeveelheid en proberen ook op tijd weer te bestellen als we zien dat de voorraad laag wordt. Bedoeling is nooit meer of stock en als het gebeurt maar heel kort.

in voor meatballs. zoals oma haar recept!
Dutch GIant recept, ik vrees dat oma niet 40gr eiwit er in kreeg :D!

Terug
Naar boven