AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Kleine "Heads-up".....

Nieuw product:

En de samples ook weer op voorraad:

Laatstgenoemde was erg snel uitverkocht vorige keer. Ik zorg er iig voor dat ik op tijd ben en ga vanavond bestellen :D

P.s. niet gesponsord (helaas)
 
Top! :D Scheelt mij weer een post (grapje). Klopt, 30 min geleden beide online gekomen, je bent snel!
 
Ik ben op zoek naar een lekkere koolhydraat vervangende rijst/pasta/groentemix die gemakkelijk op te warmen is in de magnetron icm de kant&klare blokjes en ook koud lekker is. Welke raden jullie aan? Ik heb soms de mogelijkheid het op te warmen op werk, en soms helaad niet..
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik ben op zoek naar een lekkere koolhydraat vervangende rijst/pasta/groentemix die gemakkelijk op te warmen is in de magnetron icm de kant&klare blokjes en ook koud lekker is. Welke raden jullie aan? Ik heb soms de mogelijkheid het op te warmen op werk, en soms helaad niet..

Excuses voor mijn vertraagde antwoord. Soms krijg ik geen mail dat er een nieuw bericht is in het topic. Ik vind al onze maaltijd componenten (mix van koolhydraat + groente + smaak in één) allemaal goed koud te eten. Had je deze categorie al een keer gevonden en bekeken? https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/maaltijd-componenten/ De mac & cheese is nieuw en zie ik mensen tijdens pauze bij Muscle Meat met de 2.5kg zakken kip eten. De voedingswaarde van mac&cheese zijn ook goed, je hoeft niet te schrikken van de naam.
 
Excuses voor mijn vertraagde antwoord. Soms krijg ik geen mail dat er een nieuw bericht is in het topic. Ik vind al onze maaltijd componenten (mix van koolhydraat + groente + smaak in één) allemaal goed koud te eten. Had je deze categorie al een keer gevonden en bekeken? https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/maaltijd-componenten/ De mac & cheese is nieuw en zie ik mensen tijdens pauze bij Muscle Meat met de 2.5kg zakken kip eten. De voedingswaarde van mac&cheese zijn ook goed, je hoeft niet te schrikken van de naam.


Geen probleem, gisteren al besteld en de mac&cheese toevallig meegenomen. Ben benieuwd
 
Kan er nog wat toegevoegd worden aan bestelling: #444724

Of is die al weg?
 
Bij de laatste levering was de doos weer kapot/open aan de bovenkant, is het niet verstandig om de loze lucht boven de zak ook op te vullen met wat van die luchtzakjes?

Er was alleen 1 dekseltje van een bakje kapot dus verder geen probleem, maar om problemen te voorkomen lijkt het me wel handig?
 
Bij de laatste levering was de doos weer kapot/open aan de bovenkant, is het niet verstandig om de loze lucht boven de zak ook op te vullen met wat van die luchtzakjes?

Er was alleen 1 dekseltje van een bakje kapot dus verder geen probleem, maar om problemen te voorkomen lijkt het me wel handig?
Gewoon meer bestellen, ik heb namelijk noot loze ruimte boven de zak. :D
 
Kan er nog wat toegevoegd worden aan bestelling: #444724

Of is die al weg?
Ben vandaag aan het filmen voor muscle meat en dus niet daar. Beste is zsm bellen dan krijg je yvette of max aan lijn. Op dit tijdstip is wel de kans groot dat hij al gemaakt is.

Vragen eronder kom ik vanavond op terug.
 
Bij de laatste levering was de doos weer kapot/open aan de bovenkant, is het niet verstandig om de loze lucht boven de zak ook op te vullen met wat van die luchtzakjes?

Er was alleen 1 dekseltje van een bakje kapot dus verder geen probleem, maar om problemen te voorkomen lijkt het me wel handig?
Excuses voor het ongemak, blijkbaar erg ruig vervoer bij jou (meerdere keren). Luchtzakjes is beetje een webshop dilemma, veel klanten geeft het irritatie over milieu en extra vuil om weg te gooien thuis. We hebben sinds kort een shredder die matjes maakt van kartonnen dozen die we over hebben van onze producten. Deze gebruiken we om gevoelige producten te beschermen. In ieder geval bedankt voor de feedback, altijd goed om te weten wat er afspeelt. Bedankt dat je het geen probleem vindt. Gaat er meer of echt iets kapot mail ons gerust, je hebt altijd garantie uiteraard.
 
Ja dat milieu dingetje dacht ik inderdaad ook al aan, goed punt. Ik was allang blij dat er geen monster blik mistte :D
 
Iemand al eens de zoete aardappelblokjes in de airfryer bereid? Wil dat morgen eens proberen maar geen idee hoe lang op hoeveel graden.
 
Iemand al eens de zoete aardappelblokjes in de airfryer bereid? Wil dat morgen eens proberen maar geen idee hoe lang op hoeveel graden.
Zoals elk airfryer recept. Gewoon af en toe checken na zo'n 8 minuten. Zoeteaardappel partjes van MM waren in 14 min vanuit bevroren toestand klaar.
 
Zoals elk airfryer recept. Gewoon af en toe checken na zo'n 8 minuten. Zoeteaardappel partjes van MM waren in 14 min vanuit bevroren toestand klaar.

Klopt, je kunt gewoon vanuit bevroren toestand erin doen. Ik zet doe de partjes 200graden 11 minuten. De blookjes hebben kleiner oppervlakte dus wie weet volstaan 8 min inderdaad. Af en toe even openen en oordelen. Eenmaal 1x gedaan en je weet de timing voor altijd :).
 
Ik heb sinds deze week de macaroni kaas, ik laat 't ontdooien van te voren. Als ik het ga opwarmen in de magnetron is het vaak kletsnat, is hier iets aan te doen of doe ik iets niet helemaal goed?
 
Back
Naar boven