MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Yo The Dutch Giant wtf bro?

Ik gisteren 3kg low fat rundergehakt besteld en een zak mac n cheese, en vandaag zijn ze in de actie? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Low fat rundergehakt met de mac n cheese :D

Smaak is top. Gelukkig vanuit de zak wat aan de flauwe kant, maar dat vind ik zelf alleen maar prettiger zodat ik het zelf kan kruiden en meer controle heb over smaak en zoutgehalte.

De kaassmaak is wel zeker genoeg aanwezig

Aanrader!!
 

Bijlagen

  • 20201006_184151.jpg
    20201006_184151.jpg
    191,4 KB · Weergaven: 70
Yo The Dutch Giant wtf bro?

Ik gisteren 3kg low fat rundergehakt besteld en een zak mac n cheese, en vandaag zijn ze in de actie? :roflol:

Bedankt voor je bestelling! En herkenbaar wat je zegt, omdat we elke week een andere week-actie hebben is dit niet te voorkomen. Andere webshop (uit ervaring) werken niet met terugwerkende kracht, maar dat vind ik ook zo flauw als je echt net ervoor (dag) als jij hebt besteld EN niet van de vorige week actie ook gebruik hebt gemaakt. Idee dat ik je een code geef t.w.v. de gemiste actie? Dan kan je die volgende keer inleveren. Indien ja, heb alleen je bestelnummer nodig, dan mail ik je met de code.
 
Bedankt voor je bestelling! En herkenbaar wat je zegt, omdat we elke week een andere week-actie hebben is dit niet te voorkomen. Andere webshop (uit ervaring) werken niet met terugwerkende kracht, maar dat vind ik ook zo flauw als je echt net ervoor (dag) als jij hebt besteld EN niet van de vorige week actie ook gebruik hebt gemaakt. Idee dat ik je een code geef t.w.v. de gemiste actie? Dan kan je die volgende keer inleveren. Indien ja, heb alleen je bestelnummer nodig, dan mail ik je met de code.
No problemo!

Supertof dat je het aanbied maar dat hoeft niet hoor. Jullie konden dit niet weten, en ik ook niet.

Begint de nieuwe weekactie elke dinsdag? Dan hou ik er volgende keer gewoon rekening mee :thumb:
 
No problemo!

Supertof dat je het aanbied maar dat hoeft niet hoor. Jullie konden dit niet weten, en ik ook niet.

Begint de nieuwe weekactie elke dinsdag? Dan hou ik er volgende keer gewoon rekening mee :thumb:

Bedankt voor je begrip, dan laten we het zo. Op het moment wel ja, als in afgelopen maanden, kan soms een keer wisselen door omstandigheden.
 
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst. Ben heel benieuwd!
 
Ik ben van plan een bestelling te plaatsen, maar zou ook graag de pulled chicken + tortilla wraps meebestellen. Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn The Dutch Giant ?
 
Ik ben van plan een bestelling te plaatsen, maar zou ook graag de pulled chicken + tortilla wraps meebestellen. Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn The Dutch Giant ?
Eergisteren nog binnen gekregen :D:D:D
 
vandaag ook weer een nieuwe bestelling geplaatst, meteen wat gehakt en mac en cheese besteld om uit te proberen.
Fijn dat je nu ook de 0% siroop in het assortiment hebt opgenomen! Dus daar ook meteen een flesje van besteld :)

Edit: Ik lees was comments over die kipblokjes, er zit heeeel sporadisch wel eens een taai stukje tussen met wat kraakbeen, mij heeft het nooit gestoord omdat 99% gewoon mals en lekker is, als ik thuis kipfilets bak wordt het altijd droge meuk, zo mals en lekker als deze blokjes krijg ik ze echt niet! Ik bestel eigenlijk standaard de piri piri omdat ik van pittig houd. Ik heb nu eens een andere smaak gepakt. Samen met rijst groentes en wat 0% teriyaki is het gewoon de bom!
 
Laatst bewerkt:
Deze binnengekregen, smaak ananas. Ik heb nog nooit een pre-workout gehad die zo lekker smaakt. Kunnen jullie niet een soort ananasdrank uitbrengen die zo smaakt :roflol:

1602159622921.png
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst. Ben heel benieuwd!

Superrrr! Bedankt voor je bestelling. Mocht je een keer tijd hebben: hoor graag wat je er van vond.

Ik ben van plan een bestelling te plaatsen, maar zou ook graag de pulled chicken + tortilla wraps meebestellen. Enig idee wanneer deze weer op voorraad zijn The Dutch Giant ?

Eergisteren nog binnen gekregen :D:D:D

Pullen chicken is goed he!

Pulled chicken is heel populair :). Het is een arbeid intensief product. Fabriek kan ons nog net bijhouden met dit product. Naja eigenlijk net niet daarom uitverkocht 1 dag geraakt haha. Product is net weer online gekomen! Wraps komen dinsdag binnen.

vandaag ook weer een nieuwe bestelling geplaatst, meteen wat gehakt en mac en cheese besteld om uit te proberen.
Fijn dat je nu ook de 0% siroop in het assortiment hebt opgenomen! Dus daar ook meteen een flesje van besteld :)

Edit: Ik lees was comments over die kipblokjes, er zit heeeel sporadisch wel eens een taai stukje tussen met wat kraakbeen, mij heeft het nooit gestoord omdat 99% gewoon mals en lekker is, als ik thuis kipfilets bak wordt het altijd droge meuk, zo mals en lekker als deze blokjes krijg ik ze echt niet! Ik bestel eigenlijk standaard de piri piri omdat ik van pittig houd. Ik heb nu eens een andere smaak gepakt. Samen met rijst groentes en wat 0% teriyaki is het gewoon de bom!

Leuk dat je voor de weekactie bent gegaan! Mocht je keer mening geven heel graag, tot nu toe 1 review binnen hierboven en die was positief. Bedankt voor feedback @ kip (geen kraakbeen, uitgedroogd). Oplossing is gevonden, binnenkort is het niet 99% goed maar 100%.

Deze binnengekregen, smaak ananas. Ik heb nog nooit een pre-workout gehad die zo lekker smaakt. Kunnen jullie niet een soort ananasdrank uitbrengen die zo smaakt :roflol:

Bekijk bijlage 507588

Haha tof dat je het besteld heb Galen :D! Klopt, ik was ook echt super blij met de smaak ontwikkelen. Deze stoffen zijn gewoon van nature smerig en preworkouts ook in het algemeen. Geen grap: ik gebruik de cafeïne vrij versie soms ook door me kwark heen voor smaak ipv bolero :meal: . De formule van met en zonder caffeine is wat ik altijd zelf bij elkaar mix voor op film sets en trainingen. Op filmsset is het moeilijk hele dag pomp te houden. Caffeine vrije versie helpt daar gewoon top bij. Bv foto hieronder is daar voorbeeld van:

 
Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst. Ben heel benieuwd!

Mijn bestelling zou vrijdag bezorgd worden, maar werd door PostNL uitgesteld tot zaterdag. Nu is het opnieuw uitgesteld tot maandag. Denk je dat de bestelling dan nog goed zal zijn?:(
 
Mijn bestelling zou vrijdag bezorgd worden, maar werd door PostNL uitgesteld tot zaterdag. Nu is het opnieuw uitgesteld tot maandag. Denk je dat de bestelling dan nog goed zal zijn?:(
Oh dan is er iets gebeurt met het pakket. Kan je mij prive bericht sturen met je bestelnummer of echte naam? Dan zoek ik het meteen uit en los ik het op.
 
jammer van de verkapte reclame erin.. ik krijg juist een afkeer voor die philips blade nu

Producties van zulke video's is erg duur. Staat best een team achter de camera (geluidsman, camera man, fotograaf en editor). Iemand moet dat betalen, in dit geval Philips. Ik had er geen probleem mee om reclame te maken voor one blade, want ik ben oprecht fan van het product en wat ik vertel is waar, ik gebruik het op de filmset. Ik begrijp jou ook hoor!! Maar ik geef je even wat extra info :).
 
Back
Naar boven