AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb sinds deze week de macaroni kaas, ik laat 't ontdooien van te voren. Als ik het ga opwarmen in de magnetron is het vaak kletsnat, is hier iets aan te doen of doe ik iets niet helemaal goed?

Onze orderpickers eten het ontzettend veel in de pauze dus heb het even gevraagd. Zij zeggen dat als je het opwarmt de kaas inderdaad er vloeibaar wordt, maar zodra het afkoeld het vocht weer opzuigt zeg maar, weer dik wordt. Andere collega doet het in de pan thuis en wanneer hij daarna op bord doet en beetje afkoelt wordt het ook weer dikker zegt hij. Beide in dit verhaal doen het vanuit bevroren toestand.
 
Deze is wel mooi :)
op 9gag gevonden
544F4AE4-59CD-41EB-A224-361BCEC20927.png
 
Producties van zulke video's is erg duur. Staat best een team achter de camera (geluidsman, camera man, fotograaf en editor). Iemand moet dat betalen, in dit geval Philips. Ik had er geen probleem mee om reclame te maken voor one blade, want ik ben oprecht fan van het product en wat ik vertel is waar, ik gebruik het op de filmset. Ik begrijp jou ook hoor!! Maar ik geef je even wat extra info :).
Vond het een super leuke en oprechte video Olivier💪🏼
 
Kleine headsup aan de volgers van dit topic, NU op tv bij Jinek, RTL4!
 
Je kwam chill en heel sympathiek weer over, zoals in elke video/programma eigenlijk! Heel vet om te zien dat ze je uitgenodigd hebben. Je vriendin kwam ook heel leuk over. Complimenten 🙏🏻

Hoe vond je het zelf?
 
Ga gelijk terugkijken! Werd net al gebeld door me pa of ik het al had gezien😂
 
Vond het een super leuke en oprechte video Olivier💪🏼

Kleine headsup aan de volgers van dit topic, NU op tv bij Jinek, RTL4!


Je kwam chill en heel sympathiek weer over, zoals in elke video/programma eigenlijk! Heel vet om te zien dat ze je uitgenodigd hebben. Je vriendin kwam ook heel leuk over. Complimenten 🙏🏻

Hoe vond je het zelf?

Ga gelijk terugkijken! Werd net al gebeld door me pa of ik het al had gezien😂

Bedankt iedereen! Mijn hart ging niet tekeer op de set van Marvel maar wel bij Jinek, waarschijnlijk omdat je onbewust beseft dat Live is en niet over kan :D. Heb het net terug gekeken, ben blij hoe het gegaan is. Ook trots dat mijn vriendin het durfde, was haar eerste keer op camera en meteen live. Na inloggen kan het hier teruggekeken worden: https://www.rtlxl.nl/programma/jinek/8d923ef5-d940-37ce-babc-090fa6e96178
 
Laatst bewerkt:
Olivier, klasse werk bij Jinek, erg leuk!
Sympathieke kerel met een bijzonder verhaal. Wat mij betreft mag je daar wekelijks gaat zitten. :)
 
Goede baard ook!
Haha dankje. The King´s Man wou dat ik voor de rol er 1 liet groeien. Wist niet of het mij zou staan of dat hij vol errors zou zitten, maar het kwam goed. Sindsdien heb ik hem laten staan.
Olivier, klasse werk bij Jinek, erg leuk!
Sympathieke kerel met een bijzonder verhaal. Wat mij betreft mag je daar wekelijks gaat zitten. :)
:o
 
Hoe lang moeten de bevroren kant en klare klipblokjes in de magnetron voordat het lekker eetbaar en mals is? En het aantal watt?
 
Hoe lang moeten de bevroren kant en klare klipblokjes in de magnetron voordat het lekker eetbaar en mals is? En het aantal watt?
2 tot 3 minuten als ontdooid is. dat is wat ik doe uit ervaring. verschilt ook wel per bakje waar het in zit.
 
Hoe lang moeten de bevroren kant en klare klipblokjes in de magnetron voordat het lekker eetbaar en mals is? En het aantal watt?
Als je 150 gram kipblokjes verdeeld over een bord 2 minuten op 900W verwarmt moet het goed zijn.
 
Gister mn bestelling opgehaald bij een postnl punt! Gelijk savonds gegeten! Uurtje later na inname heb ik 10 min op se wc gezeten 😂

mijn buik borrelt al de hele nacht en ik heb een chemische smaak in mn mond. Lijkt me niet echt de bedoeling.. neem het vanavond niet weer

hebben meerdere mensen hier last van?
 
Gister mn bestelling opgehaald bij een postnl punt! Gelijk savonds gegeten! Uurtje later na inname heb ik 10 min op se wc gezeten 😂

mijn buik borrelt al de hele nacht en ik heb een chemische smaak in mn mond. Lijkt me niet echt de bedoeling.. neem het vanavond niet weer

hebben meerdere mensen hier last van?
Wat had je op?
Was het pittig?
In combinatie met wat?
Wat had je ervoor gegeten?
Pwo genomen die ervoor?

Heb je probleem nooit eerder gehoord....

Ps... vreemde smaak/andere smaak/ minder smaak is wel een corona klacht... en ik ken iemand die t gehad heeft en die had ook diarree....wil niets zeggen maar gezien de hele corona shizzle toch maar effe noemen.
 
Back
Naar boven