AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 511701
euromix en kip van muscle meat. Kip was paprika chilli! Was niet pittig.

heb geen corona😂 Misschien dat een ander soort kip is uit thailand met ander soort bacteriën dan hier in NL?

durf het nu niet weer te eten haha
Ik wil t best voor je opeten hoor :D
 
Wanneer komt de sample pack - toastend kipfiletblokjes weer op voorraad? The Dutch Giant
Waarschijnlijk net weer in de week nadat ik mijn bestelling heb geplaatst.
Ik laat je weten wanneer ik weer ga bestellen.... rip 😪😪/altijdpech
 
Waarschijnlijk net weer in de week nadat ik mijn bestelling heb geplaatst.
Ik laat je weten wanneer ik weer ga bestellen.... rip 😪😪/altijdpech
Dit dus:roflol: Ik ga kijken of ik er nog even op kan wachten nu..
 
Mooie docu olivier, erg indrukwekkend!! Wat een druk leven heb je, oppassen dat je idd niet overstroomt.
Met Stallone samenwerken betekent zeker je doorbraak.

Stay focused (corona :( )

Succes!! Topper!!
 
Zag 'm voorbij komen via Google Discover. Geen idee of die al gepost is, sleur en pleur.
 
Na altijd maar hetzelfde te bestellen, heb ik wat nieuwe dingen besteld: zoete aardappel partjes, kipburgers en de low fat burgers. Ben benieuwd:D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mooie docu olivier, erg indrukwekkend!! Wat een druk leven heb je, oppassen dat je idd niet overstroomt.
Met Stallone samenwerken betekent zeker je doorbraak.

Stay focused (corona :( )

Succes!! Topper!!

Dankje, waardeer ik :)!!

Zag 'm voorbij komen via Google Discover. Geen idee of die al gepost is, sleur en pleur.

Views gaan hard op de NL versie. Mijn versie (english subs) op eigen kanaal wordt ook goed opgepakt, tof om te zien:

Na altijd maar hetzelfde te bestellen, heb ik wat nieuwe dingen besteld: zoete aardappel partjes, kipburgers en de low fat burgers. Ben benieuwd:D

Dat gaat sowieso goed smaken :D! Bedankt voor je bestelling!! Tip voor partjes als je airfryer hebt: 200graden, 11 minuten vanuit bevroren toestand.
 
Ga je nog een vervolg docu maken? Was wel leuk om te zien. Vooral de stukjes met pa en ma 👍

Eet de bodyguard mee? Dat is mijn zoon 😭
 
Mooie docu, erg interessant om te kijken!

Deze week ook maar eens de eerste bestelling plaatsen :).
 
Ga je nog een vervolg docu maken? Was wel leuk om te zien. Vooral de stukjes met pa en ma 👍

Eet de bodyguard mee? Dat is mijn zoon 😭

Ben bezig met elke keer als iets ik bijzonders of leuks heb, dat een jongen die dag filmt en professioneel edit. Heb 2 'vlogs' (haat dat woord) klaar staan. Dus subscribe als je niet wilt missen ;). Post ik over +- 1 week. Om je een idee te geven, één video gaat over opdracht die ik binnen heb gekregen voor Ubisoft ter promotie van hun nieuwe game Valhalla.

Mooie docu, erg interessant om te kijken!

Deze week ook maar eens de eerste bestelling plaatsen :).

Thanks voor kijken! Mocht je vragen hebben over muscle meat dan hoor ik het wel! Eenmaal geprobeerd geeft 99% kans dat je terugkeert (uit ervaring) :D.

De kipburger is al goedgekeurd:D morgen gaan de partjes de airfryer in :eating:

Top! :thumbs: bedankt voor de review.
 
Kan tijdje vooruit 🤗 voor me prep gelijk voor 3 maand de maaltijden voor werk berekend en besteld . Paar smaken geprobeerd maar man wat is dat lekker en mals (het kip) gehaktballen zijn top. rijst is ook prima en groentes uiteraard ook . Alleen de zoete aardappel nog niet geprobeerd . Had een extra vriezer voor de bestelling aangeschaft alleen paste niet allemaal erin 😆 gelukkig nog een vriezer thuis dus uiteindelijk alles erin gekregen .
 

Bijlagen

  • 83E1B040-A1AE-45E9-B103-075557794E6D.jpeg
    83E1B040-A1AE-45E9-B103-075557794E6D.jpeg
    180,9 KB · Weergaven: 75
Back
Naar boven