MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Is er een speciale manier om die kippenblokjes te bakken? Als ik die bak kort in de pan 2-3 man zijn die droog as **** echt niet te vreten...

Ok thnx, morgen ffe proberen. Gewoon in de pan opwarmen dan veronderstel ik?
Vind je ze echt te taai doe ze dan in wat gepelde tomatenblokjes ofzo. Dat eerst warm maken en dan op het laatste even de blokjes erin doen en opwarmen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Aah oké dit is duidelijke info! Dan bestel ik vanavond of morgen! Thx man!!
Gr

Het staat online! http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=68&product_id=101

Wat een zeikerds hier zeg, eerst zeiken over stukjes pees en nu zeiken over dat de structuur niet goed is. Ga dan lekker zelf kip koken met je luie reet:roflol:.

En dat jullie ook nog eens aanbieden om persoonlijk te komen ruilen bij deze zeikerds gaat een beetje te ver imo. Daar moet je echt niet aan beginnen als bedrijf.

Ben bijna door me voorraad heen dus mijn tweede bestelling komt er binnenkort aan, het kleine kerstpakket ziet er leuk uit :D

Ik denk dat het voor degene die voor het eerst bestellen perfecte kip is. Mensen die onze oude versie gewend zijn verwachten hetzelfde als de vorige keer anders zouden ze niet opnieuw bestellen. Voor deze mensen, mochten zij teleurgesteld zijn, bieden wij aan het om te ruilen. Immers hebben wij het niet gemeld, mede omdat wij ook verrast waren.

[/LIST]
That's what I'm talking about :bierbang:!

:thumbs:

Agreed. Voedingswaarde is toch gewoon goed. Daar laat je die arme Scoobzor toch niet een hele dag voor door Nederland rijden :p. Aan de andere kant wel weer blijk van topservice en klantvriendelijkheid natuurlijk :)

white-van-driving-emoticon.gif
tuut tuut. Bedankt voor het compliment.

Die 3 kilo kip die ik heb overleeft het niet eens tot de 22 ste. :D

Gaat hard Marina!!

Je hoeft de mijne ook niet op te halen Scoobzor, maar ben blij dat ik de volgende keer weer de ''oude'' gezouten kip kan bestellen :) Visproducten zijn toppie! Goed nieuws

:thumbs: kip stevig staat er nu als los product op. Vanaf 20 december is de oude bekende versie weer te verkrijgen.

Scoobzor, gained je portemonnee nou al veel met dit bedrijf?

We groeien en dat telt :). Er is nog niks in eigen protomonnee gegaan en dit zal nog heel lang zo blijven. Alles gaat terug in Muscle Meat om te groeien, meer producten etc. We blijven investeren.

Wat gaat u dat nu aan?! Van mij mogen ze er stinkend rijk van worden, als iets goed is is het goed en mogen de personen er achter er aan verdienen.

Ik vind het niveau van het forum echt laag geworden, over alles wordt schaamteloos gezeikt, gemoeid en gebedeld. Van de supps-shops tot muscle meat: de klant schijnt zich voor niks te schamen. "Maak er mooie pakjes van", "vergeet geen extraatjes", "mijn kip had een stukje bot" blablaba. Eén grote bende kleuters!

Klant is koning maar het bedrijf blijft keizer. Steek jullie arrogante kop terug in jullie hol en wees blij dat er mensen investeringen riskeren om dingen op te starten.

Wij eten hier met heel het gezin van muscle meat, komt geen ander vlees meer binnen.

@ Muscle Meat: Doe zo verder gasten! Eindelijk eens iets voor het gemak van sporters dat écht doet wat het moet doen voor herstel, spiergroei, enz: echt voedsel!!!

Hardc0re muscle meat fan :D Welcome back. Bedankt voor de complimenten. Leuk om te lezen dat er alleen nog Muscle Meat op tafel komt!

Goed bezig scoobz0r!

Ik zie dus dat ik de vriezer snel moet leeg eten om weer een bestelling te plaatsen!

Vis incominggg! :D

Dus de oude komen weer terug? Mooi!!

Jazeker! 20 december.

Is er een speciale manier om die kippenblokjes te bakken? Als ik die bak kort in de pan 2-3 man zijn die droog as **** echt niet te vreten...

Alleen opwarmen, 2-3 min is al veel te lang

Proef de kip eerst koud. Dan weet je hoe mals hij is. Heeft hij deze malsheid niet meer, dan weet je dat je te ver bent gegaan. Zoals Biobeast zegt, 2-3minuten is veel te lang. Dat is alsof de kip nog rauw was en je het wit probeerd te krijgen. Het is een kwestie van opwarmen. Een idee is ook wat we in het fillmpje hebben gedaan, zo verwamd de omgeving de kip. Zie: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zq7RdmwQdYE#t=44

Dit keer de stevige kip besteld, ik zal de vergelijking met de ''normale'' hier wel even delen.

Owja nog een tip/suggestie, bij ''waarom musclemeat'' staat: Geen toevoegingen; E-nummers, smaakversterkers, ingespoten water of vetten.

Ik weet dat dit bij de meeste producten van toepassing is, maar niet bij allemaal?(E-nummers)
Dus misschien kan je het beter weghalen om problemen/verwarring in de toekomst te voorkomen.
Niet dat het mij verder iets uitmaakt hoor!

• #1.187
Dit keer de stevige kip besteld, ik zal de vergelijking met de ''normale'' hier wel even delen.

Owja nog een tip/suggestie, bij ''waarom musclemeat'' staat: Geen toevoegingen; E-nummers, smaakversterkers, ingespoten water of vetten.

Ik weet dat dit bij de meeste producten van toepassing is, maar niet bij allemaal?(E-nummers)
Dus misschien kan je het beter weghalen om problemen/verwarring in de toekomst te voorkomen.
Niet dat het mij verder iets uitmaakt hoor!

Bedankt voor de feedback! Ben benieuwd wat je van stevig vindt :).

Je hebt gelijk. Daar moet een extra zin bij. Als we het over geen toevoegingen hebben, dan hebben we het over het pure vlees (de biefstukken, kip etc.) en niet samengestelde of bewerkte producten (stoofpotjes, vloeibaar ei eiwit). Ik ga er even achter aan.

Laatst bewerkt:
Ik ben erg blij dat de oude kipblokjes weer terugkomen!

Ik zag er namelijk niet naar uit om nog die stevige te bestellen nadat ik mijn huidige voorraad heb weggewerkt. :( Ik kan niet wachten tot ik het op heb :p Ruilen hoeft niet per se, dat is een gedoe, eiwit is eiwit, dan maar een paar weken op stevige blokjes kauwen. :cool:

• #1.189
Ik ben erg blij dat de oude kipblokjes weer terugkomen!

Ik zag er namelijk niet naar uit om nog die stevige te bestellen nadat ik mijn huidige voorraad heb weggewerkt. :( Ik kan niet wachten tot ik het op heb :p Ruilen hoeft niet per se, dat is een gedoe, eiwit is eiwit, dan maar een paar weken op stevige blokjes kauwen. :cool:

:thumbs:

We hebben 30 meningen verzameld van mensen die de oude versie kennen en beide geprobeerd hebben. Daarnaast mensen die alleen de nieuwe versie kennen ofwel geprobeerd hebben.

Wat hier uit kwam was vrij duidelijk. De gene die de oude versie kennen willen deze graag terug hebben. De gene die alleen de nieuwe kennen vonden deze prima en zelfs top. Conclusie is dat als je niet weet hoe de structuur eerst was ofwel men niet beter weet en het gewoon goed is.

Daarom is de keus dan ook gemaakt dat de oude terug komen. Nog 8 daagjes!

De stoofpotjes zijn ook lekker :meal: en makkelijk voor als je een keer wat anders wilt en hoef je niet zelf uren in de keuken :brew: door te brengen om stoofvlees te maken

Het eten is fantastisch! Lekker makkelijk die kip vooral.
En de hamburgers zijn ook heerlijk, mooie stevige structuur van het vlees. Echt top!
Mij hebben ze als vaste klant erbij

• #1.192
De stoofpotjes zijn ook lekker :meal: en makkelijk voor als je een keer wat anders wilt en hoef je niet zelf uren in de keuken :brew: door te brengen om stoofvlees te maken

Het eten is fantastisch! Lekker makkelijk die kip vooral.
En de hamburgers zijn ook heerlijk, mooie stevige structuur van het vlees. Echt top!
Mij hebben ze als vaste klant erbij

Leuk dat jullie besteld hebben en goed te horen dat het zo bevalt :thumbs: !

Muslce Meat op de FlexCup.eu

Dit weekend (14-15 december) is de FlexCup in Veldhoven! (www.flexcup.eu).

Team Muscle Meat is erbij met een stand vlak naast de ingang van de Diezezaal (expo plein)! Een proefpakket is dan bij ons afhaalhaar, zie de poster.

Uiteraard hebben wij ervoor gezorgd dat net zoals bij online bestellen jullie het op die dag bevroren meekrijgen zodat het thuis nog steeds bevroren is!

Daarnaast zullen wij ook live koken! Proef bijvoorbeeld onze Gekookte kipblokjes, Runderkogelbiefstuk of Low fat hamburger.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

He Scoob,

Hoe staat het met de kadokaart? Moet nu toch echt door gaan geven wat ik voor kerst wil hebben. :)

• #1.194
  • #1.196
2a634pc.jpg

fk1zdw.jpg

Zo lijk je net normale lengte!

• #1.198
Hier zie je beter de verhoudingen diapehi ;) aan ralf (2.07meter)

ipwffb.jpg

Laatst bewerkt:
Ook de toscaanse blokjes geprobeert die normaal van de oudere leverancier zijn nog. Gewoon heel kort opgewarmd in de pan maar nog zijn die bijzonder taai... Ik weet echt niet wat ik nu fout zou hebben gedaan..

• #1.200
Ook de toscaanse blokjes geprobeert die normaal van de oudere leverancier zijn nog. Gewoon heel kort opgewarmd in de pan maar nog zijn die bijzonder taai... Ik weet echt niet wat ik nu fout zou hebben gedaan..

Toscaan is ook van de nieuwe leverancier. 20december komt alles van ouds online

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Is besteld. :D
Succes bij de flexcup. :)

:thumbs: !

Terug
Naar boven