Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er een speciale manier om die kippenblokjes te bakken? Als ik die bak kort in de pan 2-3 man zijn die droog as **** echt niet te vreten...
Vind je ze echt te taai doe ze dan in wat gepelde tomatenblokjes ofzo. Dat eerst warm maken en dan op het laatste even de blokjes erin doen en opwarmen.Ok thnx, morgen ffe proberen. Gewoon in de pan opwarmen dan veronderstel ik?
Aah oké dit is duidelijke info! Dan bestel ik vanavond of morgen! Thx man!!
Gr
Wat een zeikerds hier zeg, eerst zeiken over stukjes pees en nu zeiken over dat de structuur niet goed is. Ga dan lekker zelf kip koken met je luie reet.
En dat jullie ook nog eens aanbieden om persoonlijk te komen ruilen bij deze zeikerds gaat een beetje te ver imo. Daar moet je echt niet aan beginnen als bedrijf.
Ben bijna door me voorraad heen dus mijn tweede bestelling komt er binnenkort aan, het kleine kerstpakket ziet er leuk uit![]()
Agreed. Voedingswaarde is toch gewoon goed. Daar laat je die arme Scoobzor toch niet een hele dag voor door Nederland rijden. Aan de andere kant wel weer blijk van topservice en klantvriendelijkheid natuurlijk
![]()
Die 3 kilo kip die ik heb overleeft het niet eens tot de 22 ste.![]()
Je hoeft de mijne ook niet op te halen Scoobzor, maar ben blij dat ik de volgende keer weer de ''oude'' gezouten kip kan bestellenVisproducten zijn toppie! Goed nieuws
Scoobzor, gained je portemonnee nou al veel met dit bedrijf?
. Er is nog niks in eigen protomonnee gegaan en dit zal nog heel lang zo blijven. Alles gaat terug in Muscle Meat om te groeien, meer producten etc. We blijven investeren.Wat gaat u dat nu aan?! Van mij mogen ze er stinkend rijk van worden, als iets goed is is het goed en mogen de personen er achter er aan verdienen.
Ik vind het niveau van het forum echt laag geworden, over alles wordt schaamteloos gezeikt, gemoeid en gebedeld. Van de supps-shops tot muscle meat: de klant schijnt zich voor niks te schamen. "Maak er mooie pakjes van", "vergeet geen extraatjes", "mijn kip had een stukje bot" blablaba. Eén grote bende kleuters!
Klant is koning maar het bedrijf blijft keizer. Steek jullie arrogante kop terug in jullie hol en wees blij dat er mensen investeringen riskeren om dingen op te starten.
Wij eten hier met heel het gezin van muscle meat, komt geen ander vlees meer binnen.
@ Muscle Meat: Doe zo verder gasten! Eindelijk eens iets voor het gemak van sporters dat écht doet wat het moet doen voor herstel, spiergroei, enz: echt voedsel!!!
Welcome back. Bedankt voor de complimenten. Leuk om te lezen dat er alleen nog Muscle Meat op tafel komt!Goed bezig scoobz0r!
Ik zie dus dat ik de vriezer snel moet leeg eten om weer een bestelling te plaatsen!

Is er een speciale manier om die kippenblokjes te bakken? Als ik die bak kort in de pan 2-3 man zijn die droog as **** echt niet te vreten...
Dit keer de stevige kip besteld, ik zal de vergelijking met de ''normale'' hier wel even delen.
Owja nog een tip/suggestie, bij ''waarom musclemeat'' staat: Geen toevoegingen; E-nummers, smaakversterkers, ingespoten water of vetten.
Ik weet dat dit bij de meeste producten van toepassing is, maar niet bij allemaal?(E-nummers)
Dus misschien kan je het beter weghalen om problemen/verwarring in de toekomst te voorkomen.
Niet dat het mij verder iets uitmaakt hoor!
.
Ik kan niet wachten tot ik het op heb
Ruilen hoeft niet per se, dat is een gedoe, eiwit is eiwit, dan maar een paar weken op stevige blokjes kauwen. 
Ik ben erg blij dat de oude kipblokjes weer terugkomen!
Ik zag er namelijk niet naar uit om nog die stevige te bestellen nadat ik mijn huidige voorraad heb weggewerkt.Ik kan niet wachten tot ik het op heb
Ruilen hoeft niet per se, dat is een gedoe, eiwit is eiwit, dan maar een paar weken op stevige blokjes kauwen.
![]()
De stoofpotjes zijn ook lekkeren makkelijk voor als je een keer wat anders wilt en hoef je niet zelf uren in de keuken
door te brengen om stoofvlees te maken
Het eten is fantastisch! Lekker makkelijk die kip vooral.
En de hamburgers zijn ook heerlijk, mooie stevige structuur van het vlees. Echt top!
Mij hebben ze als vaste klant erbij
He Scoob,
Hoe staat het met de kadokaart? Moet nu toch echt door gaan geven wat ik voor kerst wil hebben.![]()
Is besteld.Hij is online en gemaakt!
http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&product_id=100?
Hij ligt alleen nog even in de 'kinderwatten', geen tekst en uitleg nog, probeer ik vanavond te maken. Staan nu op de FlexCup, vandaar. Je kan het alvast aanschaffen.

Ook de toscaanse blokjes geprobeert die normaal van de oudere leverancier zijn nog. Gewoon heel kort opgewarmd in de pan maar nog zijn die bijzonder taai... Ik weet echt niet wat ik nu fout zou hebben gedaan..