XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Is dit halal

Net voor het eerst bestelt, erg tevreden ;).
Kwam netjes aan in een mooie kartonnen doos, goed ingevroren in een soort vrieszak met ijsklontjes erin.
Na het openmaken gelijk in bakje koud water gelegt en was binnen 30 minuten ontdooit en klaar om te eten.
hele lekkere smaak, niet droog. merkt echt wel veel verschil van de kip van de appie hoor :D.
Vaste klant! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.228
Hoelang zullen de kipblokjes toscaans nog unavailable zijn ongeveer?

Toscaan is beschikbaar als stevig en wij hebben besloten dit zo te houden voor toscaans. De stevige vorm is nodig om gemixt te worden met de kruiden, het bind anders niet goed.

Haha was ook niet seriuus, ben geen moslim.
maar altijd handig om erbij te melden op de site, dat wou ik als tip meegeven

Het is geen halal :). De standaard versie is plofkip inderdaad. Dit ras is erg mals. Kip stevig is het 'normale' ras. En bij de biologische versie spreekt de naam voor zich.

Net voor het eerst bestelt, erg tevreden ;).
Kwam netjes aan in een mooie kartonnen doos, goed ingevroren in een soort vrieszak met ijsklontjes erin.
Na het openmaken gelijk in bakje koud water gelegt en was binnen 30 minuten ontdooit en klaar om te eten.
hele lekkere smaak, niet droog. merkt echt wel veel verschil van de kip van de appie hoor :D.
Vaste klant! :D

Super om te lezen Roxxel, daar doen we het voor :cool:

Toscaan is beschikbaar als stevig en wij hebben besloten dit zo te houden voor toscaans. De stevige vorm is nodig om gemixt te worden met de kruiden, het bind anders niet goed.

Het is geen halal :). De standaard versie is plofkip inderdaad. Dit ras is erg mals. Kip stevig is het 'normale' ras. En bij de biologische versie spreekt de naam voor zich.

Super om te lezen Roxxel, daar doen we het voor :cool:
Sinds wanneer is plofkip een ras? Dat is toch echt een methode die ze gebruiken om kuikens zo vet mogelijk te mesten binnen een korte tijd.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Zo komen ze aan de naam iig

• #1.230
Sinds wanneer is plofkip een ras? Dat is toch echt een methode die ze gebruiken om kuikens zo vet mogelijk te mesten binnen een korte tijd.

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Zo komen ze aan de naam iig

Goede vraag!

De naam 'Plofkip' is gegeven door wakkerdier aan het ras ''vleeskuiken''. Vleeskuikens zijn speciaal voor dit doel gekruiste kippenrassen die als eigenschappen een snelle groei en veel borstvlees (kipfilet) hebben. Dit is 90% van wat in alle supermarkten ligt. Naast dat het een snelgroeiend ras is krijgen zij ook een speciaal dieet wat voor 20% bestaat uit proteïne. Deze combinatie van ras en voeding zorgt ervoor dat zij in 6 weken opgroeien tot een gewicht van minimaal 2,2 kg, normaal is dit 18 weken (kip stevig).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vleeskuiken

Laatst bewerkt:
Hallo ,
Ik zit met een vraagje betreft jullie vloeibaar eiwit.
Hoeveel gram bevind zicht in de verpakking ? Kortom hoeveel weegt 1L vloeibaar eiwit ..
Misschien handig om op jullie site te vermelden ;) Zo kan men de voedingswaarde goed uitrekenen.

Hallo ,
Hoeveel gram bevind zicht in de verpakking ? Kortom hoeveel weegt 1L vloeibaar eiwit ..
Misschien handig om op jullie site te vermelden ;) Zo kan men de voedingswaarde goed uitrekenen.

Dit zocht ik idd ook, wilde het ook bestellen.

• #1.234

Dus de plaatjes op onze site werken :cool: ?

Hallo ,

Dit zocht ik idd ook, wilde het ook bestellen.

Goed gespot, bedankt! Een fout op de site. Het moet milliliter natuurlijk zijn, niet grammen. Heb het meteen aangepast.

Nog een tip: omdat het eigeel mist, is het wat vloeibaarder dan normaal. Doe er 1 heelei bij er bij en het bind beter.

Dus de plaatjes op onze site werken :cool: ?

Goed gespot, bedankt! Een fout op de site. Het moet milliliter natuurlijk zijn, niet grammen. Heb het meteen aangepast.

Nog een tip: omdat het eigeel mist, is het wat vloeibaarder dan normaal. Doe er 1 heelei bij er bij en het bind beter.

Juist mooi dat 't mooi dun is, ik wil 't zo drinken :p Dat kan toch omdat 't gepasteuriseerd is?

Thanks scoobzor, haha hoeft niet .
Ik ga het zo opzuipen en ik heb zon vermoeden dat mikie dit ook gaat doen :D

Edit : zie net dat hij het ook postte :p

• #1.237
Juist mooi dat 't mooi dun is, ik wil 't zo drinken :p Dat kan toch omdat 't gepasteuriseerd is?

Ja je kan het uit het pak drinken hierdoor :), alleen het eiwit in rauwe eieren heeft een biologische beschikbaarheid van 51%, koken/bakken verhoogt dit percentage tot circa 91%, wat betekent dat het eiwit van deze gekookte/gebakken eieren bijna tweemaal beter wordt opgenomen dan dat van rauwe eieren.

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Nieuw: Muscle Meat Cadeaubon!

http://musclemeat.nl/index.php?route=product/product&path=65&product_id=100

cadeaubon%201.jpg

Muscle Meat is ook Cadeau te geven aan vrienden en/of familie!

Kies het gewenste bedrag uit dat je graag cadeau wilt geven en je ontvangt per post de cadeaubon zonder verzendkosten te moeten betalen.

Geven:
Op de cadeaubon staat een code welke ingevoerd kan worden tijdens het bestellen van onze producten.
1. Bestel de cadeaukaart van €5 tot €100.
2. Ontvang de cadeaukaart per post en per mail met unieke code
3. Geef de cadeaukaart aan je vrienden, geliefde of familie!

Krijgen:
1. Krijg de cadeaukaart cadeau van je geliefde, vrienden of familie!
2. Ga naar www.MuscleMeat.nl en kies voeg jouw producten toe aan je winkelwagen
3. Vul jouw persoonlijk kortingscode in tijdens het betaalproces en krijgt meteen de korting.
4. Voor 15:00 bestel op maandag t/m donderdag, volgende dag in huis.

Laatst bewerkt:
Net de cadeaukaart binnen. toch wel leuk de eerste te zijn!

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe zit het verzendingsschema met de feestdagen in elkaar scoob?
zou volgende week wel eens durven bestellen nu ik in verlof ben :)

Ja je kan het uit het pak drinken hierdoor :), alleen het eiwit in rauwe eieren heeft een biologische beschikbaarheid van 51%, koken/bakken verhoogt dit percentage tot circa 91%, wat betekent dat het eiwit van deze gekookte/gebakken eieren bijna tweemaal beter wordt opgenomen dan dat van rauwe eieren.

Hm dat is wel goed om te weten, dan moet ik dus een heel pak leegzuipen om aan 50 gram eiwit te komen :p Zal morgen eens een bestelling plaatsen om te testen!

Terug
Naar boven