Roxxel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en? Dat het kip is maakt het niet gelijk halal...
Ik bedoel kuikenJa en? Dat het kip is maakt het niet gelijk halal...
.
.
Hoelang zullen de kipblokjes toscaans nog unavailable zijn ongeveer?
Haha was ook niet seriuus, ben geen moslim.
maar altijd handig om erbij te melden op de site, dat wou ik als tip meegeven
. De standaard versie is plofkip inderdaad. Dit ras is erg mals. Kip stevig is het 'normale' ras. En bij de biologische versie spreekt de naam voor zich.Net voor het eerst bestelt, erg tevreden.
Kwam netjes aan in een mooie kartonnen doos, goed ingevroren in een soort vrieszak met ijsklontjes erin.
Na het openmaken gelijk in bakje koud water gelegt en was binnen 30 minuten ontdooit en klaar om te eten.
hele lekkere smaak, niet droog. merkt echt wel veel verschil van de kip van de appie hoor.
Vaste klant!![]()

Sinds wanneer is plofkip een ras? Dat is toch echt een methode die ze gebruiken om kuikens zo vet mogelijk te mesten binnen een korte tijd.Toscaan is beschikbaar als stevig en wij hebben besloten dit zo te houden voor toscaans. De stevige vorm is nodig om gemixt te worden met de kruiden, het bind anders niet goed.
Het is geen halal. De standaard versie is plofkip inderdaad. Dit ras is erg mals. Kip stevig is het 'normale' ras. En bij de biologische versie spreekt de naam voor zich.
Super om te lezen Roxxel, daar doen we het voor![]()
Sinds wanneer is plofkip een ras? Dat is toch echt een methode die ze gebruiken om kuikens zo vet mogelijk te mesten binnen een korte tijd.
---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------
Zo komen ze aan de naam iig
Hallo ,
Ik zit met een vraagje betreft jullie vloeibaar eiwit.
Hoeveel gram bevind zicht in de verpakking ? Kortom hoeveel weegt 1L vloeibaar eiwit ..
Misschien handig om op jullie site te vermeldenZo kan men de voedingswaarde goed uitrekenen.
?Hallo ,
Ik zit met een vraagje betreft jullie vloeibaar eiwit.
Hoeveel gram bevind zicht in de verpakking ? Kortom hoeveel weegt 1L vloeibaar eiwit ..
Misschien handig om op jullie site te vermeldenZo kan men de voedingswaarde goed uitrekenen.
Dus de plaatjes op onze site werken?
Goed gespot, bedankt! Een fout op de site. Het moet milliliter natuurlijk zijn, niet grammen. Heb het meteen aangepast.
Nog een tip: omdat het eigeel mist, is het wat vloeibaarder dan normaal. Doe er 1 heelei bij er bij en het bind beter.
Dat kan toch omdat 't gepasteuriseerd is?Juist mooi dat 't mooi dun is, ik wil 't zo drinkenDat kan toch omdat 't gepasteuriseerd is?
, alleen het eiwit in rauwe eieren heeft een biologische beschikbaarheid van 51%, koken/bakken verhoogt dit percentage tot circa 91%, wat betekent dat het eiwit van deze gekookte/gebakken eieren bijna tweemaal beter wordt opgenomen dan dat van rauwe eieren.Ja je kan het uit het pak drinken hierdoor, alleen het eiwit in rauwe eieren heeft een biologische beschikbaarheid van 51%, koken/bakken verhoogt dit percentage tot circa 91%, wat betekent dat het eiwit van deze gekookte/gebakken eieren bijna tweemaal beter wordt opgenomen dan dat van rauwe eieren.
Zal morgen eens een bestelling plaatsen om te testen!