Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar is er een prijsindicatie van de visproducten? 4e lading is bijna op en vraag me af of ik beter nog een paar weekjes extra kan wachten.
Die zijn nog niet bekend. Ofja, ze zullen wel bekend zijn, maar ze maken de prijzen voor de consument pas bekend in januari dacht ik

Wat is eigenlijk het verschil tussen jullie hamburgers en een tartaar van jullie?
Toscaan is ook van de nieuwe leverancier. 20december komt alles van ouds online
is er een manier deze dan te testen zonder opnieuw 4kg te moeten bestellen?
is er een manier deze dan te testen zonder opnieuw 4kg te moeten bestellen?

Ja kan goed zijn, maar moet ik dan terug meteen 4kg bestellen met de kans dat ze me opnieuw niet smaken. Ik zal nu al moeten alles tegen me zin opeten hier :s
Ja kan goed zijn, maar moet ik dan terug meteen 4kg bestellen met de kans dat ze me opnieuw niet smaken. Ik zal nu al moeten alles tegen me zin opeten hier :s
Als het goed is mag je het omruilen. Maar dan nog, gewoon bestellen, komt goed. Zou je hier in de buurt wonen zou ik je een zakje geven om je te overtuigen.
Was fijn je terug te zien Scoob!
Straks paardenbiefstuk eten![]()
Wat is het verschil tussen runderkogelbiefstuk en paardenbiefstuk? Smaak? Of ook malsheid?
Mooie stand hadden jullie, kreeg goede uitleg over de stand van zaken en het verhaal achter het vlees.
Ik ga binnenkort een lading bestellen, kan ik weer genieten van eten zonder er lang voor in de keuken te hoeven staan.
Heb nu beide versie's van de kip op en ik zal het kort houden.
Ik heb een lichte voorkeur naar de ''oude'' versie, vooral op brood bijvoorbeeld merk je dat die andere kip wat droger is.
In mijn wokmaaltijden merk ik er niet veel van dat het droger is.
bedankt voor de feedback. Eigenlijk exact wat wij ook vinden bij MuscleMeat, dus dat is mooi.Nice, ik zie dat de vriezers online zijn! Kwam er nog een vleesdeal bij?
Leuk jullie te ontmoeten op de Flexcup!
Leuke mensen met een leuk bedrijf. Succes jongens!![]()