Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar is er een prijsindicatie van de visproducten? 4e lading is bijna op en vraag me af of ik beter nog een paar weekjes extra kan wachten.

Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar is er een prijsindicatie van de visproducten? 4e lading is bijna op en vraag me af of ik beter nog een paar weekjes extra kan wachten.

Die zijn nog niet bekend. Ofja, ze zullen wel bekend zijn, maar ze maken de prijzen voor de consument pas bekend in januari dacht ik

Wat is eigenlijk het verschil tussen jullie hamburgers en een tartaar van jullie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
Die zijn nog niet bekend. Ofja, ze zullen wel bekend zijn, maar ze maken de prijzen voor de consument pas bekend in januari dacht ik

Dat klopt! :)

Wat is eigenlijk het verschil tussen jullie hamburgers en een tartaar van jullie?

De hamburgers zijn van zeer mager rundergehakt gemaakt en al gekruid.

De tartaar komt van de kogelbiefstuk af (rund) en biefstuk (paard). Deze kogelbiefstukken zijn door de 'wolf' gehaald. Dit zorgt voor de tartaar structuur. Deze structuur zorgt ervoor dat het sneller verteerd wordt door je lichaam dan de grote brokken biefstuk die anders in je maag liggen. Daarom bv ideaal voor na de training. Alleen de red pepper heeft al een smaak. De twee zijn naturel waardoor je het zelf kan kruiden.

• #1.206
is er een manier deze dan te testen zonder opnieuw 4kg te moeten bestellen?

Dat zouden we graag willen omdat wij dan een groter publiek bereiken, maar de materialen die nodig zijn om het 48uur bevroren te houden wegen pas op bij 4kg. Vandaar.

Dag 2 op de FlexCup

2r24ubt.jpg

ilzy4x.jpg

3093n9v.jpg

qozod3.jpg

2hrfhau.jpg

zvfxl.jpg

Ja kan goed zijn, maar moet ik dan terug meteen 4kg bestellen met de kans dat ze me opnieuw niet smaken. Ik zal nu al moeten alles tegen me zin opeten hier :s

Als het goed is mag je het omruilen. Maar dan nog, gewoon bestellen, komt goed. Zou je hier in de buurt wonen zou ik je een zakje geven om je te overtuigen.

• #1.210
Ja kan goed zijn, maar moet ik dan terug meteen 4kg bestellen met de kans dat ze me opnieuw niet smaken. Ik zal nu al moeten alles tegen me zin opeten hier :s

Als het goed is mag je het omruilen. Maar dan nog, gewoon bestellen, komt goed. Zou je hier in de buurt wonen zou ik je een zakje geven om je te overtuigen.

De kip stevig is prima kip. Perfecte voedingswaarde en de structuur is zoals je kip zou bakken. We krijgen heel veel feedback dat mensen de stevige kip bijvoorbeeld in salade of maaltijden beter vinden, omdat het niet uit elkaar valt. Smaken verschillen, daarom gaan wij beide aanbieden.

Het is begrijpelijk dat je de vorige versie (die we terug krijgen) beter vindt, want smaken verschillen. Wij bieden daarom de service aan dat als je ons mailt (info@musclemeat.nl) het bij je thuis om komen ruilen.

Laatst bewerkt:
  • #1.211
De oude vertrouwde versie 'Gekookte kipblokjes (naturel)' en 'Gekookte kipblokjes (licht gezout)' zijn weer online verkrijgbaar!

Was fijn je terug te zien Scoob! :thumbs:

Straks paardenbiefstuk eten :D:eating:

Wat is het verschil tussen runderkogelbiefstuk en paardenbiefstuk? Smaak? Of ook malsheid?

• #1.214
Was fijn je terug te zien Scoob! :thumbs:

Straks paardenbiefstuk eten :D:eating:

Wat is het verschil tussen runderkogelbiefstuk en paardenbiefstuk? Smaak? Of ook malsheid?

De malsheid van paardenbiefstuk is even mals als runderkogelbiefstuk. Daarom hebben wij er ook voor gekozen geen paardenkogelbiefstuk te verkopen. De prijs zou omhoog gaan voor niet veel meer kwaliteit.

In vergelijking met runderkogelbiefstuk is paardenbiefstuk leaner, het bevat minder vet. Het heeft ook een iets andere smaak. Deze smaak noemt men zoeter. Paardenbiefstuk is ook feller rood gekleurd, omdat het meer ijzer bevat. Van de structuur of bij het kauwen in de mond merkt men geen verschil. Tijdens het bakken behandel je de paardenbiefstuk hetzelfde als runderkogelbiefstuk. Paardenbiefstuk is goedkoper, omdat er minder vraag naar is. Voor sporters die veel eiwit nodig hebben is het daarom als biefstuk ideaal, omdat het erg goed in zijn eiwit zit en dus ook goedkoper is dan runderkogelbiefstuk.

Mooie stand hadden jullie, kreeg goede uitleg over de stand van zaken en het verhaal achter het vlees.
Ik ga binnenkort een lading bestellen, kan ik weer genieten van eten zonder er lang voor in de keuken te hoeven staan.

Heb nu beide versie's van de kip op en ik zal het kort houden.
Ik heb een lichte voorkeur naar de ''oude'' versie, vooral op brood bijvoorbeeld merk je dat die andere kip wat droger is.
In mijn wokmaaltijden merk ik er niet veel van dat het droger is.

Nice, ik zie dat de vriezers online zijn! Kwam er nog een vleesdeal bij?

Leuk jullie te ontmoeten op de Flexcup!
Leuke mensen met een leuk bedrijf. Succes jongens!:thumb:

• #1.219
Mooie stand hadden jullie, kreeg goede uitleg over de stand van zaken en het verhaal achter het vlees.
Ik ga binnenkort een lading bestellen, kan ik weer genieten van eten zonder er lang voor in de keuken te hoeven staan.

Leuk dat je even langs kwam! Was super om op de FlexCup te staan zodat mensen de producten een keer konden zien die nog nooit besteld hadden en zelfs even konden proeven.

Heb nu beide versie's van de kip op en ik zal het kort houden.
Ik heb een lichte voorkeur naar de ''oude'' versie, vooral op brood bijvoorbeeld merk je dat die andere kip wat droger is.
In mijn wokmaaltijden merk ik er niet veel van dat het droger is.

Duidelijk virusje :) bedankt voor de feedback. Eigenlijk exact wat wij ook vinden bij MuscleMeat, dus dat is mooi.

Nice, ik zie dat de vriezers online zijn! Kwam er nog een vleesdeal bij?

De twee vriezer zijn inderdaad online! We zijn dan ook de goedkoopste van Nederland ermee (zie bijvoorbeeld beslist.nl). Er zit geen vleesdeal momenteel bij, maar de verzending is gratis. Dit betekent dat al het vlees dat je hierbij besteld ook geen verzendkosten zal hebben.

Leuk jullie te ontmoeten op de Flexcup!
Leuke mensen met een leuk bedrijf. Succes jongens!:thumb:

:thumbs: wederzijds! Leuk de mensen achter de schermen eens te ontmoeten :D

Laatst bewerkt:
Hoelang zullen de kipblokjes toscaans nog unavailable zijn ongeveer?

Terug
Naar boven