MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Net de Low fat jalapeño burger en de zoete aardappelpartjes gegeten. Erg lekker beiden! De burger was al erg lekker gekruid en de structuur vond ik erg goed voor een burger met deze voedingswaarden. Eigenlijk zonde dat ik dit nooit eerder geprobeerd heb, maar beter laat dan nooit. De zoete aardappelpartjes waren ook heerlijk. Vooral met schil ben ik zelf erg fan van. Er zaten wel enkele dikkere partjes tussen en van mij persoonlijk mogen ze wat kleiner omdat ze dan wat krokanter worden, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
20201111_214742.jpg
 
Dan deze ook nog even posten hier. Leuk item! Goede views ook vergeleken met de rest van hun filmpjes :roflol:

12 eieren!?

Denk om je cholesterol!

:roflol:
 
Kan tijdje vooruit 🤗 voor me prep gelijk voor 3 maand de maaltijden voor werk berekend en besteld . Paar smaken geprobeerd maar man wat is dat lekker en mals (het kip) gehaktballen zijn top. rijst is ook prima en groentes uiteraard ook . Alleen de zoete aardappel nog niet geprobeerd . Had een extra vriezer voor de bestelling aangeschaft alleen paste niet allemaal erin 😆 gelukkig nog een vriezer thuis dus uiteindelijk alles erin gekregen .

Awesome, bedankt voor de mooie bestelling en foto!! Beste compliment dat we kunnen krijgen men extra vriezer aanschaft.

Net de Low fat jalapeño burger en de zoete aardappelpartjes gegeten. Erg lekker beiden! De burger was al erg lekker gekruid en de structuur vond ik erg goed voor een burger met deze voedingswaarden. Eigenlijk zonde dat ik dit nooit eerder geprobeerd heb, maar beter laat dan nooit. De zoete aardappelpartjes waren ook heerlijk. Vooral met schil ben ik zelf erg fan van. Er zaten wel enkele dikkere partjes tussen en van mij persoonlijk mogen ze wat kleiner omdat ze dan wat krokanter worden, maar dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur.
Bekijk bijlage 512371

Awesome, foto ziet er goed uit :D. Sta op het punt zelf te koken, je hebt mijn keus gemaakt!
12 eieren!?

Denk om je cholesterol!

:roflol:

Ja sommige comments zijn echt zo ontwetend, vreselijk. Maar 99% is positief, dat is het belangrijkste. De video stond na 2 dagen al op 500k, niet normaal.
 
Goedemorgen, wanneer verwachten jullie de kip smokey bbq weer op voorraad?
 
Goedemorgen, wanneer verwachten jullie de kip smokey bbq weer op voorraad?

We hopen deze maandag weer binnen te krijgen. Als dat zo is gaat het product dit weekend al online. We horen vrijdag eind dag of dit gaat lukken @ transporteur.
 
Goedemorgen, wanneer verwachten jullie de kip smokey bbq weer op voorraad?
Top iemand die mij vraag al stelt.
Greep gisteren ook helaas mis 🥲🥲
 
Edit: bestelling is inmiddels doorgekomen en heb een bevestigingsmail gekregen.

Bestelling gedaan alleen geeft foutmelding (zie hieronder).
In mijn account staat; 'wachtend op betaling' . Hij is wel afgeschreven van mijn rekening.
Wellicht door de drukte dat er iets misgaat?
Bestelling: #452956
1606470344812.png
1606470344812.png
 
Laatst bewerkt:
Ook bestelling gedaan, 10kg kipfilet haasjes en 4 sample packs.

Mijn vriendin eet alles op :(
 
Kans dat jullie ook pulled pork krijgen?
 
Na altijd maar hetzelfde te bestellen, heb ik wat nieuwe dingen besteld: zoete aardappel partjes, kipburgers en de low fat burgers. Ben benieuwd:D
Die zoete aardappel partjes zijn super 👍🏻 Vooral uit de airfryer.

Zojuist low fat rundergehakt, tournedos en pulled chicken besteld bij Musclemeat. Oh en asperges.

Daarna 6kg kipfilet blokjes, 1kg chickenstrips en 4 kipburgers gehaald bij de poelier. Kreeg er gratis ruim een halve kilo kip merguez worstjes bij :D
 
Top iemand die mij vraag al stelt.
Greep gisteren ook helaas mis 🥲🥲

Laatste update is nu dat het dinsdag binnen komt ipv maandag.

Edit: bestelling is inmiddels doorgekomen en heb een bevestigingsmail gekregen.

Bestelling gedaan alleen geeft foutmelding (zie hieronder).
In mijn account staat; 'wachtend op betaling' . Hij is wel afgeschreven van mijn rekening.
Wellicht door de drukte dat er iets misgaat?
Bestelling: #452956

Klopt, was even drama 2 uurtjes @ betaalprovider. Gelukkig dus binnen 2 uur opgelost. Excuses! Je bestelling is goed binnen gekomen. Je hebt voor levering wo-do gekozen, dus dinsdag sturen we het op, dan krijg je de tracking mail.

Ook bestelling gedaan, 10kg kipfilet haasjes en 4 sample packs.

Mijn vriendin eet alles op :(

Bedankt voor de mooie bestelling! Komt er aan :).

Besteld! Thanks voor de tip!

benieuwd naar de pre work out

Krijgen alleen maar goed over de pre :) hopelijk slaat hij ook bij jou zo goed aan!

Kans dat jullie ook pulled pork krijgen?

We denken dat varkensproducten niet aanslaan bij de doelgroep. Varkenshaas loopt ook niet goed t.o.v. runderkogelbiefstuk bv. Er zijn op het moment 4 nieuwe producten in ontwikkeling die wat unieker zijn en liever vriescel ruimte voor maken :). You will see!

Die zoete aardappel partjes zijn super 👍🏻 Vooral uit de airfryer.

Zojuist low fat rundergehakt, tournedos en pulled chicken besteld bij Musclemeat. Oh en asperges.

Toppp, bedankt voor je order weer Biomek :)!
 
Laatste update is nu dat het dinsdag binnen komt ipv maandag.



Klopt, was even drama 2 uurtjes @ betaalprovider. Gelukkig dus binnen 2 uur opgelost. Excuses! Je bestelling is goed binnen gekomen. Je hebt voor levering wo-do gekozen, dus dinsdag sturen we het op, dan krijg je de tracking mail.



Bedankt voor de mooie bestelling! Komt er aan :).



Krijgen alleen maar goed over de pre :) hopelijk slaat hij ook bij jou zo goed aan!



We denken dat varkensproducten niet aanslaan bij de doelgroep. Varkenshaas loopt ook niet goed t.o.v. runderkogelbiefstuk bv. Er zijn op het moment 4 nieuwe producten in ontwikkeling die wat unieker zijn en liever vriescel ruimte voor maken :). You will see!



Toppp, bedankt voor je order weer Biomek :)!

Tipje vd sluier nieuwe producten? :)
 
Back
Naar boven