Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

We denken dat varkensproducten niet aanslaan bij de doelgroep. Varkenshaas loopt ook niet goed t.o.v. runderkogelbiefstuk bv. Er zijn op het moment 4 nieuwe producten in ontwikkeling die wat unieker zijn en liever vriescel ruimte voor maken :). You will see!

Zo vreemd is dat. Varkenshaas is echt een lekker stukje luxe vlees naast biefstuk en ook heel mager. Ik eet het toch al snel 1x in de 1 á 2 weken. Net zoiets als die kalkoendijen die jullie hadden. Dat was super in een curry. Vond het misschien wel lekkerder dan de kippendijen, maar bleek niet te lopen en is nu weg :|

Uiteindelijk kent men kip en biefstuk en klaar.
 
Zo vreemd is dat. Varkenshaas is echt een lekker stukje luxe vlees naast biefstuk en ook heel mager. Ik eet het toch al snel 1x in de 1 á 2 weken. Net zoiets als die kalkoendijen die jullie hadden. Dat was super in een curry. Vond het misschien wel lekkerder dan de kippendijen, maar bleek niet te lopen en is nu weg :|

Uiteindelijk kent men kip en biefstuk en klaar.

+1

Ondergewaardeerd.
Tenzij je allergisch bent voor pork, blijft dit och een heerlijk stukje vlees met prima macro's.
Bestelde voorheen ook meestal wel wat stukjes mee en ook de ribs waren goed te doen.

Neem zelf ook regelmatig ham en spek door de omelet of uitsmijter. :meal:
 
Net weer een flinke bestelling binnen gekregen :). De kip sweet & sour smaakt ook erg goed!
 
Kipfilet nuggets zijn Nice!

bestelling was snel binnen btw, complimenten. Morgen de pre work out eens proberen
 
Tournedos van Musclemeat is fucking goed

2 minuten per kant aanbakken, daarna 8 minuten in de oven op 180 graden 👌
 

Bijlagen

  • DD3AB9BB-C3F0-42F4-9B60-B576759934E7.jpeg
  • 57892C2B-2B07-44CC-AC69-DE90911BDEC5.jpeg
Zijn er al ervaringen met de pwo en de versie zonder cafeïne?
 
Zijn er al ervaringen met de pwo en de versie zonder cafeïne?
Ik heb hem ook net besteld, ben benieuwd.
Ik heb er genoeg zonder caffeine getest en van geen heb ik nog het gevoel dat het een toevoeging heeft op me training.
 
Ik heb hem ook net besteld, ben benieuwd.
Ik heb er genoeg zonder caffeine getest en van geen heb ik nog het gevoel dat het een toevoeging heeft op me training.
Idem hier bijna elke pwo wel gehad met of zonder cafeïne... maar ga t liefst zonder cafeïne omdat ik in avond train maar nog geeneeen die we toevoeging was
 
Categorie: Eindejaars SALE

𝐄𝐢𝐧𝐝𝐞𝐣𝐚𝐚𝐫𝐬 𝐒𝐀𝐋𝐄 𝐨𝐩 𝟖𝟖 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐞𝐧!!
🎉

➡
https://musclemeat.nl/eindejaars-sale
Dit jaar sluiten wij weer af met de Eindejaars Sale onze populairste producten t/m 17 december.
LET OP
❗
18 dec. t/m 3 jan. zijn wij dicht, vul jouw voorraad aan met deze actie nu het nog kan!



Net weer een flinke bestelling binnen gekregen :). De kip sweet & sour smaakt ook erg goed!


Top :)! Bedankt voor de bestelling en review 2stronk.


Kipfilet nuggets zijn Nice!

bestelling was snel binnen btw, complimenten. Morgen de pre work out eens proberen

:thumbs: ! Leuk dat je ook voor de pre-workout gaat. Krijgt erg veel lof @ formule.

Tournedos van Musclemeat is fucking goed

2 minuten per kant aanbakken, daarna 8 minuten in de oven op 180 graden 👌

Ah! Eerste tournedos review, leuk! Nu is onze luxe vlees categorie vrijwel compleet :) ---> https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/luxe-vlees/


Yes :D!

Zijn er al ervaringen met de pwo en de versie zonder cafeïne?

Ik heb hem ook net besteld, ben benieuwd.
Ik heb er genoeg zonder caffeine getest en van geen heb ik nog het gevoel dat het een toevoeging heeft op me training.

Idem hier bijna elke pwo wel gehad met of zonder cafeïne... maar ga t liefst zonder cafeïne omdat ik in avond train maar nog geeneeen die we toevoeging was
XXL heeft al aardig van reviews van klanten gekregen:
Beste tip die ik kan geven is vooral naar de formule / achterkant te kijken. Vergelijk mijn scoop met wat je voorheen nam en zie het verschil. Ik merk het zeker, hele look en feel nadat ik opgepompt ben is beter. Andere op onderarm vooral en biceps. maar ben natuurlijk als verkoper niet te vertrouwen ;) je moet het zelf ervaren. Maak aub niet de klassieke fout door het korter dan 30min voor je training te nemen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De hamburgers uit mijn bestelling van laatst zijn alweer op en ze waren erg lekker dus ik heb een hele lading nieuwe besteld. En meteen weer wat producten om uit te proberen, namelijk de beef gehaktballen, kipvinken en de kip cordon bleu.:D
 
Back
Naar boven