Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Bij mij zaten en labels op geplakt die vrij snel loslieten.

Echt? Misschien hebben ze in de zak gezeten / blijven plakken. Staat wel een batch nummer op gedrukt, maar daar heb je niks aan :p
 
Echt? Misschien hebben ze in de zak gezeten / blijven plakken. Staat wel een batch nummer op gedrukt, maar daar heb je niks aan :p

Gyros label laat idd snel los, waarschijnlijk in orderpick krat gevallen als niet in isolatie zak zat. Zie bijlage hieronder.
 

Bijlagen

  • image (14).png
    image (14).png
    1,1 MB · Weergaven: 52
Vraagje: is het mogelijk een beschrijving of label op de gyros / shoarma kipfilet reepjes te doen? Weet niet of dit bij alle varianten mist, maar ik wou wat gyros verwarmen zojuist, maar zag amper / rook amper het verschil tussen shoarma en gyros variant in bevroren toestand:(
Bij mij wel zichtbaar verschil in kleur, shoarma meer oranje.
 
Hey Olivier,
Ik eet al lange tijd elke dag de low fat hamburgers maar bij de laatste batch merk ik wel een smaakverschil. De hamburgers lijken wat steviger te zijn qua structuur en ook qua smaak zijn ze iets anders. Is er een wijziging geweest in receptuur of is dit eenmalig bij deze batch?

wsd7vNt

Sorry, Yvette had maandag al getest voor je. Ik was het vergeten te posten. Ze zegt: net low fat burger getest maar niets mis mee Sappig en smaak is ook nog hetzelfde.
Misschien te lang gebakken? Minder vocht is andere structuur plus sterkere smaak. Tip: mijn vriendin maakt ze met een deksel erop. Het vocht dat verdampt wordt dan gebruikt als stoom om hem te garen. Je kan het daardoor op lager vuur bakken en dan blijft hij nog malser.
 
wsd7vNt

Sorry, Yvette had maandag al getest voor je. Ik was het vergeten te posten. Ze zegt: net low fat burger getest maar niets mis mee Sappig en smaak is ook nog hetzelfde.
Misschien te lang gebakken? Minder vocht is andere structuur plus sterkere smaak. Tip: mijn vriendin maakt ze met een deksel erop. Het vocht dat verdampt wordt dan gebruikt als stoom om hem te garen. Je kan het daardoor op lager vuur bakken en dan blijft hij nog malser.
Ik maak hem inderdaad altijd met een deksel erop, niet te hoog vuur zodat hij niet uitdroogt. Aan de bereidingswijze is dus niks veranderd. Het viel op dat het net bij de nieuwe zak van de nieuwe bestelling een andere textuur had. Ik eet ze al minimaal een half jaar echt elke dag dus enig verschil merk je dan natuurlijk direct. Het blijft een natuurproduct dus ik snap ook dat het per koe kan verschillen.:) Maar dan weet ik in elk geval dat er aan jullie receptuur niks veranderd is dus dan blijf ik ze zeker gewoon bestellen.
 
Ik maak hem inderdaad altijd met een deksel erop, niet te hoog vuur zodat hij niet uitdroogt. Aan de bereidingswijze is dus niks veranderd. Het viel op dat het net bij de nieuwe zak van de nieuwe bestelling een andere textuur had. Ik eet ze al minimaal een half jaar echt elke dag dus enig verschil merk je dan natuurlijk direct. Het blijft een natuurproduct dus ik snap ook dat het per koe kan verschillen.:) Maar dan weet ik in elk geval dat er aan jullie receptuur niks veranderd is dus dan blijf ik ze zeker gewoon bestellen.

:thumbs: top, fijn dat de burgers goed smaken. Deze burger is het 4de product dat ik 7 jaar geleden heb geïntroduceerd, niet de bedoeling dat er ooit iets aan veranderd.
 
Laatst bewerkt:
Hi Olivier,

29 juli vroeg ik jullie wanneer de smaken van de kipfiletblokjes er weer zouden zijn, 3e week van augustus was de verwachting. Nu zitten we bijna in september en kom ik terug van vakantie. Tot mijn verbazing zie ik dat ze er nog steeds niet zijn en dat de zoete aardappelfriet ook uitverkocht is. Vooral die laatste lijkt mij toch een product wat je altijd op voorraad zou moeten hebben.

Ik snap dat er problemen zijn door corona maar ik begin als vaste klant er langzamerhand toch wel flink van te balen, de laatste tijd is er steeds wel iets out of stock o.i.d.

Hoor graag van je wat nu de verwachting is, thanks!
 
Hi Olivier,

29 juli vroeg ik jullie wanneer de smaken van de kipfiletblokjes er weer zouden zijn, 3e week van augustus was de verwachting. Nu zitten we bijna in september en kom ik terug van vakantie. Tot mijn verbazing zie ik dat ze er nog steeds niet zijn en dat de zoete aardappelfriet ook uitverkocht is. Vooral die laatste lijkt mij toch een product wat je altijd op voorraad zou moeten hebben.

Ik snap dat er problemen zijn door corona maar ik begin als vaste klant er langzamerhand toch wel flink van te balen, de laatste tijd is er steeds wel iets out of stock o.i.d.

Hoor graag van je wat nu de verwachting is, thanks!

Het is ontzettend frustrerend inderdaad. Ik heb samen met mijn collega's drie nieuwe smaken ontwikkeld, veel heen en weer gestuurd tussen ons en de fabriek tot we het goed gekeurd hebben. Hebben we één redelijk grote batch toen van besteld. Die was enorm snel op wegens succes bij de klanten. We hebben het op tijd opnieuw besteld en wachten nu al maanden. Ontevreden klanten, omzet verlies etc... Heb net even gebeld voor update maar degene die het er meest van weet is op vakantie, gelukkig morgen terug. Laat morgen weten wat hij heeft gezegd (importeur).
 
Het is ontzettend frustrerend inderdaad. Ik heb samen met mijn collega's drie nieuwe smaken ontwikkeld, veel heen en weer gestuurd tussen ons en de fabriek tot we het goed gekeurd hebben. Hebben we één redelijk grote batch toen van besteld. Die was enorm snel op wegens succes bij de klanten. We hebben het op tijd opnieuw besteld en wachten nu al maanden. Ontevreden klanten, omzet verlies etc... Heb net even gebeld voor update maar degene die het er meest van weet is op vakantie, gelukkig morgen terug. Laat morgen weten wat hij heeft gezegd (importeur).
Dat is het nadeel van een steeds uitgebreider aanbod.
 
Hoi hoi!

Ik zag dat deze was uitverkocht: https://musclemeat.nl/product/high-protein-meal-vegan-kip-indian-style-mix/

Kunnen jullie nagaan of die binnenkort wel weer leverbaar is? En komen er nog meer vega(n) kant en klaar maaltijden?

De maaltijden is een nieuw concept bij ons. Alles wat gemaakt wordt, wordt meteen verkocht. We zijn daarom extra personeel aan het aannemen om productie te verhogen. Een opstart probleem uit succes voortgekomen. We hopen donderdag of vrijdag weer alle maaltijden op voorraad te hebben.

Dat is het nadeel van een steeds uitgebreider aanbod.
Nee dat is het niet, want heb één persoon dedicated die alle 250+ producten elke dag bij houd wat opraakt en ook besteld. Bij muscle meat bestellen we daardoor op tijd bij de leveranciers. Het is dat de fabriek het niet bij houdt. En dat is ook mijn vervolg reactie op Bokito , ik kom net van de telefoon van met de fabriek en importeur. Het probleem is dat de fabriek nog maar op 30% capaciteit mag/kan draaien door Corona. I.p.v. 1200 medewerkers kunnen er maar nu +-400 werken omdat iedereen door corona genoeg uit elkaar moet staan. En dan krijg je ook nog dat Rotterdam vol ligt, waarbij aankomst uitladen en leveren eerst 3-4 dagen duurde, is het nu 3-4 weken. Mexican style en Teriyaki zitten op de boot, komt eind september aan, en dan nog de tijd van Rotterdam helaas er over heen. Waar je met jouw zin wel gelijk in hebt is dat we voorraden gaan verhogen vanaf 2022. In Januari gaan wij verhuizen naar een pand dat 4x zo groot is, waardoor het ook mogelijk wordt groter op te slaan.
 
Laatst bewerkt:
Thx voor je vervolgreply Olivier, hoe zit het met de zoete aardappelfriet?
 
Thx voor je vervolgreply Olivier, hoe zit het met de zoete aardappelfriet?

Al weken niet leverbaar bij de leverancier zelf. Hun eigen verwachting is over 2 weken weer.
 
Staat weer online! Beef variant kan nog wel erbij gemaakt worden inderdaad. We zijn als test met 15 soorten gestart denk dat we dit jaar nog wel gaan uitbreiden ermee.
Thanks voor je reply!
 
Is weer online!
Thx voor de tag!

Schiet er helaas alleen weinig mee op omdat we al besteld hebben en de nieuwe smaken kip er nog niet zijn. Moet dan 8 zakken friet bestellen om de vriespunten te halen:roflol:, gaat niet passen.
 
Back
Naar boven