- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat hebben jullie allemaal aangeschaft in zo'n grote bestelling? Puur interesse![]()
Nice, heb m ook besteld. Ben benieuwd, na m'n cut eens proberen.Heerlijk weer die zalm van jullie. Elke dag kijk ik er weer naar uit!
![]()
In je cut zou ook kunnen toch B? Zelfs I’m heb een stuk zalm in de cutNice, heb m ook besteld. Ben benieuwd, na m'n cut eens proberen.
Natuurlijk kan het, maar mijn eetlust is hoog dus kies ik voor volume-alternatieven; 300 gram witvis zitten minder kcal in dan 100 gram zalm en neem er een kilo groenten bij als avondetenIn je cut zou ook kunnen toch B? Zelfs I’m heb een stuk zalm in de cut
. En ik eet liever low fat in de cut zodat ik m'n carbs hoger kan houden.Ga je nergens vinden voor deze prijs/kwaliteit denk ik.Nice, heb m ook besteld. Ben benieuwd, na m'n cut eens proberen.
En precies hierdoor ben ik enorme fan van musclemeat. Het enige wat ik hoefde te doen is +-2 kg rijst koken en het low fat rundergehakt (echt een top product) bakken en dit in de juiste porties verdelen. Vervolgens de kip en sperziebonen erbij en alles weer de vriezer in en dan heb ik alle rijst maaltijden voor de komende 3 weken klaar.
![]()
Beetje xxl light saus ja bij maaltijden met gehakt of kip met rijst en boontjes
Beetje xxl light saus ja bij maaltijden met gehakt of kip met rijst en boontjes
Ga je nergens vinden voor deze prijs/kwaliteit denk ik.
@Scoobz0r wanneer is de farmers potato blend weer op voorraad?
ik ga mm ook weer een kans geven, zag dat het assortiment oa met rijst en pasta's flink is uitgebreid. Zelfs eigen supp merk. De whey ook maar gelijk besteld. Makkelijk zo alles op 1 plek.
welkom terug!Ja dat kan! Warm is altijd lekkerder natuurlijk, maar alles is al gegaard voor je.De nieuwe high protein maaltijden, kunnen deze na ontdooien ook gewoon zo opgegeten worden? Dus zonder op te warmen?
Wordt de huid/buitenkant dan ook lekker krokant?Zalm is beste wat we konden vinden. Bereidings tip om het zo zacht als boter te houden: vouw het in silverfolie met kruiden dicht. Dan 180graden 11 minuten airfryer.
Gooi hem nu altijd in de pan en dan is hij perfect eigenlijk, maar wil de airfryer best eens een kans geven.Als die niet krokant genoeg is, kort op hoog vuur naar eigen smaak bereiden.