XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Thx voor de tag!

Schiet er helaas alleen weinig mee op omdat we al besteld hebben en de nieuwe smaken kip er nog niet zijn. Moet dan 8 zakken friet bestellen om de vriespunten te halen:roflol:, gaat niet passen.
Ja begrijp het. Stomme is dat ik ze voor je gebeld heb en er nog geen info was. En dan vandaag bellen ze uit niets "we hebben het". Next time ;(.
 
Van harte met je verjaardag, bedankt voor de korting
 
Ik ben vandaag jarig, jeej! Ter viering 24 uur code online: TheDutchGiant32 voor 10% op hele assortiment,
Gefeliciteerd :birthday: moest toevallig deze week weer bestellen.:p
 
Ik ben vandaag jarig, jeej! Ter viering 24 uur code online: TheDutchGiant32 voor 10% op hele assortiment,
🙄T,is lijk voor mee te lachen gisteren besteld en vandaag geven ze korting.
 
🙄T,is lijk voor mee te lachen gisteren besteld en vandaag geven ze korting.
Zijn er meerdere, valt niet te timen he. Gewoon mailen omdat je zo kort erop zit we zijn de moeilijkste niet. En bedankt voor de felicitatie 🤭.
 
Zijn er meerdere, valt niet te timen he. Gewoon mailen omdat je zo kort erop zit we zijn de moeilijkste niet. En bedankt voor de felicitatie 🤭.
Ah oeps sorry happy b-day 🎉 hoe bedoel je mailen?
 
Ah oeps sorry happy b-day 🎉 hoe bedoel je mailen?

Mailtje sturen naar info@musclemeat.nl met je bestelnummer en aangeven dat je de korting net had misgelopen. En feliciteren natuurlijk.
Yes :D! En bedankt voor je bestelling natuurlijk!! Anders zouden we niet bestaan hier.

Van harte met je verjaardag, bedankt voor de korting

Gefeliciteerd :birthday: moest toevallig deze week weer bestellen.:p

Gefeliciteerd! Geniet van de dag :hb:
Thnx! Voel mij een super grote jongen vandaag.
 
Ik ben vandaag jarig, jeej! Ter viering 24 uur code online: TheDutchGiant32 voor 10% op hele assortiment,
Gefeliciteerd kerel. Deze week dus de vriezer maar ff weer vol gaan bestellen 😇
 
Bestelling geplaatst, m'n bankrekening is niet blij. :P
 
Goed geprofiteerd van de korting. :De
IMG_20210909_121727.jpg
 
Back
Naar boven