XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ik zie dat je eigen pre-workout goedkoper is op XXL dan op je eigen website? :roflol:
Hij bevalt trouwens echt heel goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.742
@The Dutch Giant

Even heel wat anders, aangezien je aardig uit de kluiten gewassen bent ;). Hoe train je tegenwoordig qua frequency e.d.?
-Ik ga uit van supercompensatie. Google als je dit woord niet kent.
-Ik vind dat men in het algemeen veel te veel traint of een spiergroep te snel opnieuw traint, waardoor hij/zij niet niet in deze fase komt.
-Ik train zelf om de dag, meestal 2 spiergroepen, heel soms 3. Na 5 á 6x dan getraint te hebben merk ik dat ik niet snel genoeg herstellend ben, als of ik meer spierschade gemaakt heb dan ik bij kan houden met repareren en neem ik 2 dagen rust.
-Mijn trainingen duren +- een uur. Dat is exclusief opwarming wat ik echt onwijs belangrijk vind.
-Ik wissel mijn schema's elke 4-6 weken af met iets compleet anders.
-Dit zijn schema's die wisselen tussen kracht / stamina / hypotrofie trainingen. Maar ook tussen die 3 zitten weer veel verschillende schema's met andere technieken die nieuwe groei prikkels kunnen geven.
-Train niet als je denkt dat je niet genoeg kunt geven. Dan beter een dag overslaan en de volgende avond wel genoeg kunnen geven. Tenzij je op onderhoud traint, dan wel gewoon doen. Spiermassa verlies je op één avond. De kans om een goede prikkel te geven verlies je wel snel als in: dat wil je niet verpesten. Vandaar dat ik dan zelf een avond over sla.
-Ik was ooit begonnen met ''train like a giant'' youtube reeks. Maar kom er niet aan toe om het af te maken door drukte muscle meat en film audities.

Dit filmpje moest ik opeens aan denken, nooit gepost:

Daarom wacht ik al heel lang op de bami 😄

Bami komt niet terug als los product, sorry! Producent is gestopt met de klein verpakkingen.
@The Dutch Giant zie dat jullie nu zelfs in onze jumbo in Wageningen zitten. Damn, je bent echt een imperium aan het bouwen man!
Echt 'trots' op alle prestaties van afgelopen decennia.. voor hoever dat mogelijk is als je iemand niet kent.
Wel écht een inspiratiebron. (Niet de prijzen gaan verhogen hé)
Dankje! Wageningen is vorige week geplaatst. En deze week weer drie nieuwe erbij. Hier houd ik het lijstje up to date: https://musclemeat.nl/ook-verkrijgbaar-bij/
Bedankt voor het compliment, gewaardeerd. Ik weet alleen niet of ik het je zou aanraden. Dit is je leven zeg maar. Heb verder geen vrienden, hobbies, vakanties of uitjes. En dat is een keus waar ik blij mee ben als ik kijk wat er gebouwd is en mee bezig zijn.

Ik zie dat je eigen pre-workout goedkoper is op XXL dan op je eigen website? :roflol:
Hij bevalt trouwens echt heel goed!
Fijn dat het bevalt :)! Gebruik hem zelf ook nu en dan uiteraard. Klopt, maar er gebruik van ;)!

Laatst bewerkt:
Ik als pre workout junkie wil toch even zeggen dat ik jullie pre echt top vind

Zeer interessant dit, een veel goede referenties! Binnenkort ook maar eens proberen :cool:

serieus vinden jullie de pre allemaal goed? ik ga nog net niet over mijn nek.
wat jij @Turouise

wat jij @Turouise
Ik drink pre ook niet voor de smaak :roflol:
Ik pleur het in een bekertje, wat water erbij en mik het in 1x achterover
De combinatie van hun pre hit gewoon goed bij mij in tegen stelling tot andere pre's
Maarja, is ook weer persoonsgebonden natuurlijk

Heb onlangs de eerste keer besteld bij muscle meats - meeste zaken waren onwijs goed.
Ik ga zeker terugbestellen maar heb een grotere vriezer nodig :p

Ook weer een bestelling gedaan en nog steeds zeer tevreden.
Alleen minder tevreden met de leveringen via Trunkrs. Vorige levering problemen gehad en vandaag opnieuw.
Ik was om 17u al thuis om zeker aanwezig te zijn voor de levering.
Om 20u11 krijg ik e-mail dat ze zijn langs geweest maar het pakket niet konden leveren wegens niemand thuis en ook niemand bij de buren.
Nu zat ik al de hele avond in de leefruimte (met zicht op straat) en er is niemand gepasseerd, bij navraag bij de buren is bij hen ook niemand aan de deur geweest.
Ik weet niet of jullie hier nog meer problemen mee hebben? Maar nu moet ik morgen opnieuw thuis blijven om hopelijk het pakket te ontvangen.

Alleen minder tevreden met de leveringen via Trunkrs. Vorige levering problemen gehad en vandaag opnieuw.
Om 20u11 krijg ik e-mail dat ze zijn langs geweest maar het pakket niet konden leveren wegens niemand thuis en ook niemand bij de buren.
Nu zat ik al de hele avond in de leefruimte (met zicht op straat) en er is niemand gepasseerd, bij navraag bij de buren is bij hen ook niemand aan de deur geweest.
Ik weet niet of jullie hier nog meer problemen mee hebben? Maar nu moet ik morgen opnieuw thuis blijven om hopelijk het pakket te ontvangen.
Ik had bij de bestelling geen probleem, alleen dat ze in het begin een mail hadden gestuurd dat de levering tussen een interval kon gebeuren van 8 uur - gaandeweg sloot die wel maar dat is best vervelend als je niet van thuis werkt oid. Maar levering was wel dezelfde dag en zeer vriendelijk.

Herkenbaar, plak voortaan de avond dat ze bezorgen een papiertje aan de deur dat ze het pakket voor de deur mogen leggen. De blokken ijs in de doos houden het zeer makkelijk tot de volgende ochtend koel.

Voor mij juist zeker niet herkenbaar.. sinds overstap naar Trunkrs al zeker 20-25 bestellingen gedaan en allen zonder problemen verlopen.
Bezorgers bellen meestal 5-10 min vooraf even zodat ze niet hoeven aan te bellen, komen hier altijd ‘s avonds tussen 20:30 - 22:00, ideaal.

Kan je een veilige plaats aanduiden?
Dat doe ik altijd met leveringen. Bpost, postnl enz bellen zelfs gewoon niet aan

• #12.754
Ik als pre workout junkie wil toch even zeggen dat ik jullie pre echt top vind

Tof om te lezen, thnx! Bij xxlnutriton ook allemaal goede reviews. Helaas net eentje 1 ster met reden te sterk. Terwijl op de pot staat: begin eerst met een halve scoop :(.
Wie weet vind je het leuk een review daar te plaatsen! https://xxlnutrition.com/nl/dutch-giant-nutrition-pre-workout
Zeer interessant dit, een veel goede referenties! Binnenkort ook maar eens proberen :cool:

:thumbs:

wat jij @Turouise

Als je voor smaak gaat: houd je wel aan het juiste hoeveelheid ml water waarop de formule qua smaak gebaseerd is. Doe je het op gevoel, dan kan het snel te sterk zijn qua smaak. Ik doe hetzelfde als Vypaw. Beetje water, mond-slik. Maar tijdens ontwikkeling heb hem uiteraard op zijn lekkerst gemaakt op een x aantal ml water (heb even geen pre bij de hand of hert 250ml of 300ml is).

Ik drink pre ook niet voor de smaak :roflol:
Ik pleur het in een bekertje, wat water erbij en mik het in 1x achterover
De combinatie van hun pre hit gewoon goed bij mij in tegen stelling tot andere pre's
Maarja, is ook weer persoonsgebonden natuurlijk

Aminozuren hebben van nature een héle vieze smaak. Alleen zure smaakstoffen kunnen dit tegen gaan. Vandaar ananas en passion fruit. Ik vind ze beide top, ik van wc eend uiteraard.

Heb onlangs de eerste keer besteld bij muscle meats - meeste zaken waren onwijs goed.
Ik ga zeker terugbestellen maar heb een grotere vriezer nodig :p

Dankje voor de bestelling en review, gewaardeerd :thumbs:

Aminozuren hebben van nature een héle vieze smaak. Alleen zure smaakstoffen kunnen dit tegen gaan. Vandaar ananas en passion fruit. Ik vind ze beide top, ik van wc eend uiteraard.
Om de wc-eend wat kracht bij te zetten: ik heb de ananas gehad en ik vond hem lekker. Sterker nog, ik heb een deel van de pot gebruikt om m'n kwark lekker te laten smaken. :cool:

• #12.756
Om de wc-eend wat kracht bij te zetten: ik heb de ananas gehad en ik vond hem lekker. Sterker nog, ik heb een deel van de pot gebruikt om m'n kwark lekker te laten smaken. :cool:
Haha nice. Dat heb ik ook in het buitenland een keer gedaan @ caffeine vrije versie omdat ik niks anders had om het op smaak te brengen.

Weet je al wat er woensdag in de aanbieding komt? Moet een grote bestelling doen namelijk dus mogelijk wacht ik nog even tot woensdag :D

• #12.758
Weet je al wat er woensdag in de aanbieding komt? Moet een grote bestelling doen namelijk dus mogelijk wacht ik nog even tot woensdag :D

Bedankt alvast voor je bestelling! Helaas weet ik het nog niet. Loop altijd paar uur van de voren rond om te kijken waar we genoeg van hebben etc. Kan nog niks zeggen helaas, sorry.

• #12.759
Bedankt alvast voor je bestelling! Helaas weet ik het nog niet. Loop altijd paar uur van de voren rond om te kijken waar we genoeg van hebben etc. Kan nog niks zeggen helaas, sorry.
Ik heb besloten, eerste keer in 10 jaar Muscle Meat geschiedenis, dat ik deze week een actie oversla. Elk product loopt zo hard op het moment dat ik even geen product kan verzinnen dat een actie aan kan. Ik wist niet dat het bestond, maar je kan dus ook teveel bestellingen hebben. We zijn de afgelopen 3 maanden 40% gegroeid. Enorm bedankt iedereen. Dit is ook de reden dat de maaltijden out of stock aan/uit fl*kkeren en soms een leverdatum dicht staat. Ik ben hard bezig met extra personeel werven, productie maaltijden verhogen en voorraden te verhogen van onze standaard producten.

16813295248078649412976716749562.jpg
16813295482172821735007607800294.jpg

Lekker duurzaam.
20230412_180011.jpg

Terug
Naar boven