JanWillempje
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Ik ga uit van supercompensatie. Google als je dit woord niet kent.@The Dutch Giant
Even heel wat anders, aangezien je aardig uit de kluiten gewassen bent. Hoe train je tegenwoordig qua frequency e.d.?
Dankje! Wageningen is vorige week geplaatst. En deze week weer drie nieuwe erbij. Hier houd ik het lijstje up to date: https://musclemeat.nl/ook-verkrijgbaar-bij/@The Dutch Giant zie dat jullie nu zelfs in onze jumbo in Wageningen zitten. Damn, je bent echt een imperium aan het bouwen man!
Echt 'trots' op alle prestaties van afgelopen decennia.. voor hoever dat mogelijk is als je iemand niet kent.
Wel écht een inspiratiebron. (Niet de prijzen gaan verhogen hé)
Fijn dat het bevaltIk zie dat je eigen pre-workout goedkoper is op XXL dan op je eigen website?
Hij bevalt trouwens echt heel goed!
! Gebruik hem zelf ook nu en dan uiteraard. Klopt, maar er gebruik van
!Ik drink pre ook niet voor de smaakserieus vinden jullie de pre allemaal goed? ik ga nog net niet over mijn nek.
wat jij @Turouise

Goede tip! Ik had er nog nooit naar gekeken maar de ingredienten zien er goed uit. Volgende ronde eens bestellenIk als pre workout junkie wil toch even zeggen dat ik jullie pre echt top vind
De meeste zijn echt heerlijk imoserieus vinden jullie de pre allemaal goed? ik ga nog net niet over mijn nek.
wat jij @Turouise
Ik had bij de bestelling geen probleem, alleen dat ze in het begin een mail hadden gestuurd dat de levering tussen een interval kon gebeuren van 8 uur - gaandeweg sloot die wel maar dat is best vervelend als je niet van thuis werkt oid. Maar levering was wel dezelfde dag en zeer vriendelijk.Ook weer een bestelling gedaan en nog steeds zeer tevreden.
Alleen minder tevreden met de leveringen via Trunkrs. Vorige levering problemen gehad en vandaag opnieuw.
Ik was om 17u al thuis om zeker aanwezig te zijn voor de levering.
Om 20u11 krijg ik e-mail dat ze zijn langs geweest maar het pakket niet konden leveren wegens niemand thuis en ook niemand bij de buren.
Nu zat ik al de hele avond in de leefruimte (met zicht op straat) en er is niemand gepasseerd, bij navraag bij de buren is bij hen ook niemand aan de deur geweest.
Ik weet niet of jullie hier nog meer problemen mee hebben? Maar nu moet ik morgen opnieuw thuis blijven om hopelijk het pakket te ontvangen.
Herkenbaar, plak voortaan de avond dat ze bezorgen een papiertje aan de deur dat ze het pakket voor de deur mogen leggen. De blokken ijs in de doos houden het zeer makkelijk tot de volgende ochtend koel.Ook weer een bestelling gedaan en nog steeds zeer tevreden.
Alleen minder tevreden met de leveringen via Trunkrs. Vorige levering problemen gehad en vandaag opnieuw.
Ik was om 17u al thuis om zeker aanwezig te zijn voor de levering.
Om 20u11 krijg ik e-mail dat ze zijn langs geweest maar het pakket niet konden leveren wegens niemand thuis en ook niemand bij de buren.
Nu zat ik al de hele avond in de leefruimte (met zicht op straat) en er is niemand gepasseerd, bij navraag bij de buren is bij hen ook niemand aan de deur geweest.
Ik weet niet of jullie hier nog meer problemen mee hebben? Maar nu moet ik morgen opnieuw thuis blijven om hopelijk het pakket te ontvangen.
Ik als pre workout junkie wil toch even zeggen dat ik jullie pre echt top vind
. Zeer interessant dit, een veel goede referenties! Binnenkort ook maar eens proberen![]()
serieus vinden jullie de pre allemaal goed? ik ga nog net niet over mijn nek.
wat jij @Turouise
Ik drink pre ook niet voor de smaak
Ik pleur het in een bekertje, wat water erbij en mik het in 1x achterover
De combinatie van hun pre hit gewoon goed bij mij in tegen stelling tot andere pre's
Maarja, is ook weer persoonsgebonden natuurlijk
Heb onlangs de eerste keer besteld bij muscle meats - meeste zaken waren onwijs goed.
Ik ga zeker terugbestellen maar heb een grotere vriezer nodig![]()
Om de wc-eend wat kracht bij te zetten: ik heb de ananas gehad en ik vond hem lekker. Sterker nog, ik heb een deel van de pot gebruikt om m'n kwark lekker te laten smaken.Aminozuren hebben van nature een héle vieze smaak. Alleen zure smaakstoffen kunnen dit tegen gaan. Vandaar ananas en passion fruit. Ik vind ze beide top, ik van wc eend uiteraard.

Haha nice. Dat heb ik ook in het buitenland een keer gedaan @ caffeine vrije versie omdat ik niks anders had om het op smaak te brengen.Om de wc-eend wat kracht bij te zetten: ik heb de ananas gehad en ik vond hem lekker. Sterker nog, ik heb een deel van de pot gebruikt om m'n kwark lekker te laten smaken.![]()
Weet je al wat er woensdag in de aanbieding komt? Moet een grote bestelling doen namelijk dus mogelijk wacht ik nog even tot woensdag![]()
Ik heb besloten, eerste keer in 10 jaar Muscle Meat geschiedenis, dat ik deze week een actie oversla. Elk product loopt zo hard op het moment dat ik even geen product kan verzinnen dat een actie aan kan. Ik wist niet dat het bestond, maar je kan dus ook teveel bestellingen hebben. We zijn de afgelopen 3 maanden 40% gegroeid. Enorm bedankt iedereen. Dit is ook de reden dat de maaltijden out of stock aan/uit fl*kkeren en soms een leverdatum dicht staat. Ik ben hard bezig met extra personeel werven, productie maaltijden verhogen en voorraden te verhogen van onze standaard producten.Bedankt alvast voor je bestelling! Helaas weet ik het nog niet. Loop altijd paar uur van de voren rond om te kijken waar we genoeg van hebben etc. Kan nog niks zeggen helaas, sorry.