MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Ja voor uithouding pakte ik (vroeger dan) meerdere keren per dag 1,5-2g aangezien dat nog net uit te houden is. Maar je weet dat veel mensen de tintelingen als vervelend ervaren zelfs bij gewone dosissen. Kan je ervan uit gaan dat veel mensen van 1 scoop hiervan het voor bekeken houden :roflol:
Is ook gewoon gewenning natuurlijk

Ja voor uithouding pakte ik (vroeger dan) meerdere keren per dag 1,5-2g aangezien dat nog net uit te houden is. Maar je weet dat veel mensen de tintelingen als vervelend ervaren zelfs bij gewone dosissen. Kan je ervan uit gaan dat veel mensen van 1 scoop hiervan het voor bekeken houden :roflol:
Bij mij is dat tintelen of met een minuut of 30-40 weg. Zoals ik vaker schreef zijn mensen bang voor de gevolgen van deze tintelingen, en nemen dan liever geen PWO. veel weten ook niet dat het door Bèta-Alinine komt

Is ook gewoon gewenning natuurlijk
Ik werd het vroeger niet gewoon. Vanaf 1,5g begonnen de tintelingen en dit was uit te houden tot +-2g. Zelfs na maanden gebruik.
Bij mij is dat tintelen of met een minuut of 30-40 weg. Zoals ik vaker schreef zijn mensen bang voor de gevolgen van deze tintelingen, en nemen dan liever geen PWO. veel weten ook niet dat het door Bèta-Alinine komt
Bij mij blijft het zeker anderhalf uur :o Als je hiervoor 'bang' bent en niet weet dat het door beta alanine komt, ben je gewoon ook niet van de snuggerste denk ik. 5 seconden op google en je vindt het, moest men het nog niet weten.

@The Dutch Giant Komt de zalm van een andere leverancier nu die los verpakt is? Had gisterenavond enorm zit in een stukkie zalm maar de smaak en textuur is heel anders dan de vorige batch die nog per 5 verpakt werden. Beetje tegenvaller :-(

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.785
Is dat het standaard assortiment voor een Jumbo?

Yes!

Super service! MAar voor 1 zak aardappelen is misschien wat te gek. Mag ook bij de volgende bestelling.

Bedankt voor je begrip. Ik lees je bericht alleen te laat. Is al onderweg :). Je hebt het vanavond.

Tijd voor de jumbo in Rotterdam op de Schiedamse weg 😜

Er komen er 3 per week bij op het moment. Rotterdam komt uiteindelijk aan de beurt :D.

Wie van jullie vond het een goed idee om 4g beta alanine in de preworkout te steken? god***domme ik werd gek van de tintelingen :roflol:

De dosissen zijn op rattenstudies gebaseerd: wat minimaal nodig is om effect te hebben. Heb op de verpakking staan dat het beste is met halve dosering te beginnen vanwege de sterkte. Voor mensen die geen preworkouts gewend zijn is een volle scoop niet nodig. Die gaan bv op 150mg caffeine ook goed.

@The Dutch Giant Komt de zalm van een andere leverancier nu die los verpakt is? Had gisterenavond enorm zit in een stukkie zalm maar de smaak en textuur is heel anders dan de vorige batch die nog per 5 verpakt werden. Beetje tegenvaller :-(

Excuses voor de mindere ervaring. Zelfde specificatie. Ze hadden alleen nog losgeknipte liggen waar ik akkoord voor heb gegeven anders was het weken out of stock zijn. Zou geen verschil moeten zijn. Misschien de vis zelf . Van de 10.000 vissen kan er vast een mindere tussen zitten bedoel ik daar mee. Als het echt tegenviel kan je mij altijd even mailen op info@musclemeat.nl , ben de moeilijkste niet. Ik had al van deze batch gegeten en er viel mij niks op, zal nog een keer meenemen. Als er iets is dan schrijf ik het hier eerlijk na het proeven vanavond.

Iemand die verstand heeft van pre workout :). Beta aline begint pas beetje effecten op Uithoudingsvermogen te hebben vanaf 4g dus 99% van alle pre"s zijn zwaar ondergedoseerd. Net als citruline malaat pas vanaf 6g optimaal begint te werken en sommige pre's 500mg hebben haha
L-Citrulinne zonder DL-malaat heb je minder van nodig. 3.5g is zat
Ik werd het vroeger niet gewoon. Vanaf 1,5g begonnen de tintelingen en dit was uit te houden tot +-2g. Zelfs na maanden gebruik.

Bij mij blijft het zeker anderhalf uur :o Als je hiervoor 'bang' bent en niet weet dat het door beta alanine komt, ben je gewoon ook niet van de snuggerste denk ik. 5 seconden op google en je vindt het, moest men het nog niet weten.
Als je wel eens de Bolen sectie leest, dan weet je genoeg :cool:

Iemand ervaring met de avocadoblokjes? Zijn deze echt zacht en eetrijp?

• #12.791

Ik heb zelf geen verschil gemerkt en eet ook veel zalm.

Deze ochtend ben ik er achter gekomen wat er aan de hand is en wil Tartarus dan ook bedanken voor het opmerken. Ik heb gisteren een zalm filet gemaakt, zie fotos hieronder. Die was zoals we hem kennen. Ik betaal flink extra om alleen dit soort moot stukken te hebben. Dit is het midden van de zalm. Ik ben daarom deze ochtend wat meer dozen gaan open maken om te kijken waar Tartarus zijn opmerking dan vandaan komt. In een doos vanuit de producent zitten 40 stuks van 200gr. Ik heb er 5 geteld die geen middenstuk is hiervan. Zie de bijlage daar heb ik 2 moten naast 1 staart gelegd. Deze zijn stugger van structuur. Er is dus bij deze batch niet goed gesorteerd wat normaliter altijd wel gebeurt.

Ik heb twee dingen gedaan.
1: al het orderpick personeel bij elkaar geroepen en het verschil laten zien. Zij zullen nu het zelf filteren tijdens het orderpicken.
2: ik heb de producent gebeld, spreekt voor zich dat hier niet bepaald blij mee ben. Wordt straks terug gebeld met een oplossing.

Mocht je een staartstuk hebben liggen, stuur mij een foto info@musclemeat.nl dan krijg je deze gratis van mij.
@Tartarus mail mij even jouw bestelnummer naar info@musclemeat.nl dan los ik het voor je op.

Excuses voor het ongemak.

Bijlagen

• WhatsApp Image 2023-04-25 at 10.30.57.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-25 at 10.30.57.jpeg
    193,9 KB · Weergaven: 132
  • WhatsApp Image 2023-04-25 at 10.30.58 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-25 at 10.30.58 (1).jpeg
    221,3 KB · Weergaven: 135
  • WhatsApp Image 2023-04-25 at 10.30.58.jpeg
    WhatsApp Image 2023-04-25 at 10.30.58.jpeg
    183,7 KB · Weergaven: 127
Deze ochtend ben ik er achter gekomen wat er aan de hand is en wil Tartarus dan ook bedanken voor het opmerken. Ik heb gisteren een zalm filet gemaakt, zie fotos hieronder. Die was zoals we hem kennen. Ik betaal flink extra om alleen dit soort moot stukken te hebben. Dit is het midden van de zalm. Ik ben daarom deze ochtend wat meer dozen gaan open maken om te kijken waar Tartarus zijn opmerking dan vandaan komt. In een doos vanuit de producent zitten 40 stuks van 200gr. Ik heb er 5 geteld die geen middenstuk is hiervan. Zie de bijlage daar heb ik 2 moten naast 1 staart gelegd. Deze zijn stugger van structuur. Er is dus bij deze batch niet goed gesorteerd wat normaliter altijd wel gebeurt.

Ik heb twee dingen gedaan.
1: al het orderpick personeel bij elkaar geroepen en het verschil laten zien. Zij zullen nu het zelf filteren tijdens het orderpicken.
2: ik heb de producent gebeld, spreekt voor zich dat hier niet bepaald blij mee ben. Wordt straks terug gebeld met een oplossing.

Mocht je een staartstuk hebben liggen, stuur mij een foto info@musclemeat.nl dan krijg je deze gratis van mij.
@Tartarus mail mij even jouw bestelnummer naar info@musclemeat.nl dan los ik het voor je op.

Excuses voor het ongemak.
Thnx voor het checken! Ik zal je een mailtje droppen, bestelnummer genoeg of wil je ook de staartstukken?

• #12.795
Thnx voor het checken! Ik zal je een mailtje droppen, bestelnummer genoeg of wil je ook de staartstukken?
Bestelnummer en het aantal stuks dat staart was heb ik nodig, dan kan ik het terug over maken.
Producent inmiddels gesproken en eruit gekomen. Ze hadden 3000kg gemaakt, sortering is niet goed gedaan, waardoor sommige staartstukken bij de middenstukken zijn gekomen. Ze gaan alles opnieuw sorteren. Dus het verhaal komt gelukkig goed. Excuses!

Bestelnummer en het aantal stuks dat staart was heb ik nodig, dan kan ik het terug over maken.
Producent inmiddels gesproken en eruit gekomen. Ze hadden 3000kg gemaakt, sortering is niet goed gedaan, waardoor sommige staartstukken bij de middenstukken zijn gekomen. Ze gaan alles opnieuw sorteren. Dus het verhaal komt gelukkig goed. Excuses!
Ik ga thuis even tellen hoeveel het er zijn. Is dit een andere leverancier dan de per 5 verpakte moten?

• #12.797
Ik ga thuis even tellen hoeveel het er zijn. Is dit een andere leverancier dan de per 5 verpakte moten?
Zelfde. We hebben we 1x gewisseld omdat het er niet was en heb toen 0 klachten gehad. Dit is de originele producent waar we vanaf begin van de moten mee samenwerken.

Mogge!
Ik kom er net achter dat ik in mijn laatste bestelling, 641543, een klein flesje Curry Ketchup mis.
Opsturen is misschien niet echt rendabel, kan dat wellicht worden verwerkt in een volgende bestelling o.i.d.?

Terug
Naar boven