Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.761
Haha klopt. De kleine doosjes productie was vertraagd geraakt. Even noodsituatie. Komen vrijdag hopelijk binnen.

Enig idee of/wanneer de kipstukjes van PLNT terugkomen?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Sinds deze week ook beschikbaar bij de Jumbo in mijn dorp, mooi man.

Bijlagen

• EF8409FE-4A14-47A1-8C45-8B0EDE3F272C.jpeg
    EF8409FE-4A14-47A1-8C45-8B0EDE3F272C.jpeg
    205,9 KB · Weergaven: 119
Vet, ik wil zo'n cutout bord.

Zouden jullie de Trunkrs-bezorger van bestelling #636954 aan z'n oor kunnen trekken?

Krijg net deze e-mail binnen:
Zojuist stond onze bezorger bij je voor de deur, maar werd er niet open gedaan. Ook bij de buren had onze driver helaas geen succes. Als gevolg hiervan hebben wij je pakketje van Muscle Meat helaas niet af kunnen leveren.

Ben gewoon thuis, bel is niet gegaan.

Edit: ik neem wel gelijk contact op met Trunkrs, is natuurlijk een stuk sneller dan hier plaatsen.

Laatst bewerkt:
  • #12.767
Enig idee of/wanneer de kipstukjes van PLNT terugkomen?

Helaas niet op korte termijn. Deze producent bestellen we maar heel af en toe, en dan bestellen we dit product erbij.

Sinds deze week ook beschikbaar bij de Jumbo in mijn dorp, mooi man.

Top :D! Doel is bij 50 Jumbo's eind jaar te liggen, maar zitten nu al over de 25 Jumbo's heen, dus gaat hopelijk meer worden. Feedback bij elke Jumbo is enorm goed, terugkerende klanten, reviews etc. Erg trots.

Vet, ik wil zo'n cutout bord.

Voor een kleine compensatie jat ik ‘m voor je

Hij is op levensechte grote gemaakt 2.18meter. Hoop dat ik in je woning pas ;)!

Zouden jullie de Trunkrs-bezorger van bestelling #636954 aan z'n oor kunnen trekken?

Krijg net deze e-mail binnen:

Ben gewoon thuis, bel is niet gegaan.

Edit: ik neem wel gelijk contact op met Trunkrs, is natuurlijk een stuk sneller dan hier plaatsen.

Ah, rotte appel postbode, excuses. Je kunt dan de chat altijd op trunkrs starten. Als je zegt dat het voeding is, dan eisen ze van de postbode dat hij terug rijd. Bij normale pakketten niet, wel voeding. Ik ga ervan uit dat vanavond goed gaat, zo niet PM mij. Ik heb een noodnummer van trunkrs die meteen de postbode op zijn mobiel kunnen bellen.

Laatst bewerkt:
Ah, rotte appel postbode, excuses. Je kunt dan de chat altijd op trunkrs starten. Als je zegt dat het voeding is, dan eisen ze van de postbode dat hij terug rijd. Bij normale pakketten niet, wel voeding. Ik ga ervan uit dat vanavond goed gaat, zo niet PM mij. Ik heb een noodnummer van trunkrs die meteen de postbode op zijn mobiel kunnen bellen.
Is helemaal goedgekomen, deze meneer wist wel de deurbel te vinden :cool:

Helaas niet op korte termijn. Deze producent bestellen we maar heel af en toe, en dan bestellen we dit product erbij.

Top :D! Doel is bij 50 Jumbo's eind jaar te liggen, maar zitten nu al over de 25 Jumbo's heen, dus gaat hopelijk meer worden. Feedback bij elke Jumbo is enorm goed, terugkerende klanten, reviews etc. Erg trots.

Hij is op levensechte grote gemaakt 2.18meter. Hoop dat ik in je woning pas ;)!

Is er een lijst bij welke jumbos er spul ligt van MM?

Waarom wordt er een zak zoete aardappel partjes geleverd terwijl je een zak aardappel partjes zonder schil besteld?
2e keer op rij dat dit gebeurt.

• #12.771
Is helemaal goedgekomen, deze meneer wist wel de deurbel te vinden :cool:

:thumbs:

Is er een lijst bij welke jumbos er spul ligt van MM?

Er komen er 2, soms 3 per week bij.

Waarom wordt er een zak zoete aardappel partjes geleverd terwijl je een zak aardappel partjes zonder schil besteld?
2e keer op rij dat dit gebeurt.

Excuses, kan je jouw bestelnummer even hier zetten of mailen dan fix ik het!

Ha olivier, vraagje:

In een jumbo (12km) bij mij vandaan verkopen ze volgens de tool op je website musclemeat producten. Liggen alleen de kant&klare maaltijden in de jumbo's? Of ook de kipreepjes etc?

En de loempia's/nuggets etc?

• #12.774
635794. Als ze niet leverbaar zijn hoor ik dat liever want lust geen zoete aardappel.

Ik lever het maandag avond na!

Ha olivier, vraagje:

In een jumbo (12km) bij mij vandaan verkopen ze volgens de tool op je website musclemeat producten. Liggen alleen de kant&klare maaltijden in de jumbo's? Of ook de kipreepjes etc?

En de loempia's/nuggets etc?

Maaltijd 1 t/m 18, nuggets, lasagne, rotirol, loempia, pastei, pizza's, 4 smaken van de 2.5kg kipblokjes maar dan in 450gr verpakking (als 3x 150gr portie bedoeld),

Ik lever het maandag avond na!

Maaltijd 1 t/m 18, nuggets, lasagne, rotirol, loempia, pastei, pizza's, 4 smaken van de 2.5kg kipblokjes maar dan in 450gr verpakking (als 3x 150gr portie bedoeld),
Super service! MAar voor 1 zak aardappelen is misschien wat te gek. Mag ook bij de volgende bestelling.

Wie van jullie vond het een goed idee om 4g beta alanine in de preworkout te steken? god***domme ik werd gek van de tintelingen :roflol:

Wie van jullie vond het een goed idee om 4g beta alanine in de preworkout te steken? god***domme ik werd gek van de tintelingen :roflol:
Iemand die verstand heeft van pre workout :). Beta aline begint pas beetje effecten op Uithoudingsvermogen te hebben vanaf 4g dus 99% van alle pre"s zijn zwaar ondergedoseerd. Net als citruline malaat pas vanaf 6g optimaal begint te werken en sommige pre's 500mg hebben haha

Iemand die verstand heeft van pre workout :). Beta aline begint pas beetje effecten op Uithoudingsvermogen te hebben vanaf 4g dus 99% van alle pre"s zijn zwaar ondergedoseerd. Net als citruline malaat pas vanaf 6g optimaal begint te werken en sommige pre's 500mg hebben haha
Ja voor uithouding pakte ik (vroeger dan) meerdere keren per dag 1,5-2g aangezien dat nog net uit te houden is. Maar je weet dat veel mensen de tintelingen als vervelend ervaren zelfs bij gewone dosissen. Kan je ervan uit gaan dat veel mensen van 1 scoop hiervan het voor bekeken houden :roflol:

Terug
Naar boven